گیفت کارت گوگل پلی آمریکا

امروزه روش های خرید هم تغییر کرده است و دیگر نیاز نیست که حتماٌ از منزل خارج شوید. پیشرفت در تکنولوژی موجب شده است تا استفاده از خدمات گوناگون و به دست آوردن آنها بسیار راحت باشد. این تغییرات باعث شد تا در روش های پرداخت نیز دچار تغییر و تحول شویم مثلاٌ برای خرید از فروشگاه گوگل ، باید اقدام به خرید گیفت کارت گوگل پلی آمریکا نمایید. این گیفت کارت به شما این اجازه را می ‌دهد تا از خدمات غیر رایگان Google Play Store استفاده کنید.

خرید با گیفت کارت گوگل پلی آمریکا بسیار آسان و سریع می باشد. این گیفت کارت بیشتر برای خرید گیم ها و پرداخت های درون برنامه ای استفاده می ‌شود.

برای خرید جم ها نیز می بایست از گیفت کارت گوگل پلی آمریکا استفاده نمایید تا بتوانید در بازی محبوب خود پیشرفت کنید. تاریخ ارائه گیفت کارت گوگل پلی بر می گردد به زمان عرضه سیستم عامل اندروید به بازار. پس از معرفی گوشی های اندرویدی ، کاربران این موبایل ها می بایست برای استفاده کامل تر از خدمات و محصولات موجود بر روی این گوشی ها ، اقدام به خرید آنها و یا پرداخت های درون برنامه ای می کردند. بهترین راه برای انجام این کار استفاده از گیفت کارت گوگل پلی آمریکا می بود و امروزه هم راحت ترین راه می باشد.

در واقع گوگل پلی یک مارکت اینترنتی بزرگ می باشد که از خدمات این استور می ‌توان به موسیقی ، سریال ، فیلم ، اپلیکیشن ، کتاب ، بازی و بسیاری دیگر اشاره کرد.

گوگل پلی به شکل یک نرم افزار در موبایل های اندرویدی به نام Play Store فعالیت می ‌کند که می شود با استفاده از گیفت کارت گوگل پلی آمریکا از خدمات این اَپ استفاده کرد.

یکی از کارامد ترین ریجن ها در Play Store ، امریکا است که شما قادر هستید با استفاده از گیفت کارت گوگل پلی آمریکا از خدمات ویژه در این اپلیکیشن و یا در زمان پرداخت درون برنامه ای استفاده نمایید.

گیفت کارت گوگل پلی به علت نداشتن تاریخ مصرف می تواند گزینه مناسبی هم برای هدیه دادن باشد. بنابراین شما می توانید آنرا به عزیزان خود نیز هدیه دهید.

گیفت کارت گوگل پلی امریکا را می توانید با میزان اعتبارهای زیر از فروشگاه پرشین گیفت کارت خریداری نمایید:

1 ) گیفت کارت 5 دلاری گوگل پلی آمریکا

2 ) گیفت کارت 10 دلاری گوگل پلی آمریکا

3 ) گیفت کارت 15 دلاری گوگل پلی آمریکا

4 ) گیفت کارت 20 دلاری گوگل پلی آمریکا

5 ) گیفت کارت 25 دلاری گوگل پلی آمریکا

6 ) گیفت کارت 30 دلاری گوگل پلی آمریکا

7 ) گیفت کارت 50 دلاری گوگل پلی آمریکا

8 ) گیفت کارت 60 دلاری گوگل پلی آمریکا

9 ) گیفت کارت 75 دلاری گوگل پلی آمریکا

10 ) گیفت کارت 100 دلاری گوگل پلی آمریکا

11 ) گیفت کارت 200 دلاری گوگل پلی آمریکا

پس از خرید این گیفت کارت از فروشگاه پرشین گیفت کارت ، یک کد دیجیتالی دریافت خواهید کرد که به وسیله آن می بایست اکانت خود در گوگل پلی را شارژ نمایید.

گیفت کارت گوگل پلی آمریکا قابلیت های بسیاری دارد از جمله:

1 ) قابلیت خرید نرم افزار موبایل از فروشگاه گوگل.

2 ) امکان خرید موسیقی از Google Play Store .

3 ) اجازه خرید کتاب از مارکت گوگل پلی.

4 ) امکان تماشای به روز ترین فیلم ها در استور گوگل پلی.

5 ) و غیره.

همه دارندگان گوشی های اندرویدی به گیفت کارت گوگل پلی امریکا احتیاج دارند تا بتوانند به وسیله آن از خدمات موجود در فروشگاه گوگل پلی استفاده کنند. سایت پرشین گیفت کارت برای دسترسی راحتر به برنامه ها و بازی های غیر رایگان گوگل پلی اقدام به عرضه گیفت کارت گوگل پلی آمریکا با میزان اعتبارهای مختلف کرده است.

گیفت کارت گوگل پلی آمریکا از جمله محبوب ترین ریجن ها در بین کاربران گوشی های اندرویدی است. این محصول مثل یک کارت شارژ می ماند که به وسیله آن می شود اکانت خود در گوگل پلی را شارژ کرد و از خدمات آن بهره برد.

شما می توانید در فروشگاه پرشین گیفت کارت علاوه بر تهیه گیفت کارت گوگل پلی امریکا از دیگر محصولات متنوع این فروشگاه خرید نمایید مانند:

1 ) سکه بازی تاپ فوتبال منیجر

2 ) الماس بازی هد بال 2

3 ) بیوکاپ بازی State Of Survival

4 ) گیفت کارت بازی گنشین ایمپکت

5 ) گیفت کارت استیم والت آمریکا

6 ) گیفت کارت بازی گنشین ایمپکت

7 ) گیفت کارت گو کش گیم کارت

8 ) گیفت کارت بازی لیگ آف لجندز

9 ) سکه بازی آواکین لایف

10 ) و غیره

پرشین گیفت کارت به عنوان مهد گیمرها فعالیت خود را چند سالی است که شروع کرده و یکی از محصولات ارائه شده به مشتریان و کاربران خود گیفت کارت گوگل پلی امریکا است. در فروشگاه پرشین گیفت کارت خرید و ثبت سفارش و حتی تحویل گیفت کارت به شکل کاملاً اتوماتیک انجام می گیرد و شما با اعتماد کامل می‌ توانید با اندکی انتظار ، کد اورجینال و معتبر گیفت کارت گوگل پلی آمریکا خود را دریافت نمایید.

فروشگاه اینترنتی پرشین گیفت کارت یک فروشگاه آنلاین است و همچنین یک نمایندگی معتبر در زمینه خرید گیفت کارت گوگل پلی آمریکا محسوب می شود که این گیفت کارت را با میزان اعتبارهای مختلف به فروش می رساند. همه گیفت کارت های موجود در سایت پرشین گیفت کارت تست شده می باشند و با توجه به مقدار اعتبار موجود در گیفت کارت ، اعتبار حساب کاربری شما را افزایش می دهند.

فروشگاه پرشین گیفت کارت با داشتن سابقه درخشان خود در حوزه فروش گیفت کارت تاکنون توانسته رضایت مشتریان این سایت را جلب نماید و با تحویل فوری و قیمت مناسب در بین کاربرها از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی و آنلاین حتی در روزهای تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در باب خرید گیفت کارت گوگل پلی آمریکا را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آنرا دریافت نمایید.