گیفت کارت پلی استیشن قطر

گیفت کارت PlayStation قطر یکی از کارت شارژهای پر مخاطب شرکت سونی است که به کاربران این کمپانی اجازه می دهد تا اکانت قطر خود را به راحتی شارژ کنند.

با شارژ کردن اکانت پلی استیشن قطر ، کاربران این کنسول اجازه دارند تا از خدمات غیر رایگان سونی مانند : فیلم ها ، بازی ها ، موسیقی ها ، جم ها ، پرداخت های درون برنامه ای ، تم ها و غیره بهره مند شوند.

در حقیقت گیفت کارت پلی استیشن قطر در استور پلی استیشن قطر کاربرد دارد و اکانت های پلی استیشن قطر را می توان با استفاده از کارت هدیه PSN قطر شارژ کرد.

کارت های اعتباری بین المللی مانند مستر کارت به کاربران پلی استیشن امکان استفاده مجدد را می دهد اما گیفت کارت پلی استیشن قطر قابلیت استفاده مجدد را ندارد.

اما به علت وجود تحریم ها امکان استفاده از مستر کارت در ایران وجود ندارد و فقط می شود به وسیله کارت شارژ پلی استیشن قطر ، حساب خود را شارژ نمود.

لازم به ذکر است که بحث ریجن در زمان خرید برای تمام گیفت کارت ها اهمیت دارد نه فقط برای گیفت کارت پلی استیشن قطر پس در صورت عدم توجه به هماهنگ بودن ریجن اکانت ها ، گیفت کارت خریداری شده شما مسدود می شود.

به خوبی می دانیم که کنسول پلی استیشن یک دستگاه بازی محبوب از شرکت سونی می باشد که طرفداران زیادی هم دارد.

برای استفاده از کالاهای پولی شرکت سونی باید اکانت خود را به وسیله گیفت کارت پلی استیشن قطر شارژ نمایید تا بتوانید برای تهیه کالاهای غیر رایگان اقدام کنید.

محصولات پلی استیشن قطر

برای دیدن محصولاتی که می توان به وسیله گیفت کارت پلی استیشن قطر خریداری کرد بهتر است به فروشگاه پلی استیشن به آدرس Store.playstation.com مراجعه کنید..

بازیکن ها برای اینکه بتوانند به تجربه بازی های آنلاین و چند نفره بپردازند به اینترنت نیاز دارند.

مضاف بر اینترنت به گیفت کارت پلی استیشن Plus قطر نیز احتیاج دارند و شبکه Play Station پلاس یک خدمت پولی از پلی استیشن نتورک است که به کمک آن می شود به اجرای گیم های آنلاین و مولتی پلیر بپردازید.

هرچند که گیفت کارت پلی استیشن پلاس قطر خدمات دیگری را هم ارائه می کند. مثل :

1 ) اجازه دسترسی به بازی های غیر پولی که به صورت ماهیانه عرضه می شوند.

2 ) اجازه دسترسی به بعضی از تم ها فراهم می باشد.

3 ) بهره برداری از تخفیف ها در زمان خرید محصول از فروشگاه پلی استیشن قطر مهیا است.

4 ) اجازه دسترسی به برخی از گیم های خاص فراهم است.

5 ) اجازه دسترسی به نسخه Beta بعضی از بازی ها مهیا است.

6 ) و امکانات گوناگون دیگر.

اعتبارهای گیفت کارت PSN قطر

برای خرید گیفت کارت پلی استیشن قطر باید به سایت پرشین گیفت کارت مراجعه کنید و پک مورد نظر را خریداری نمایید.

1 ) گیفت کارت پلی استیشن 5 دلاری قطر

2 ) گیفت کارت پلی استیشن 10 دلاری قطر

3 ) گیفت کارت پلی استیشن 20 دلاری قطر

4 ) گیفت کارت پلی استیشن 50 دلاری قطر

5 ) گیفت کارت 3 ماهه پلی استیشن پلاس قطر

6 ) گیفت کارت 12 ماهه پلی استیشن پلاس قطر

خدمات گیفت کارت PlayStation قطر

  • خرید تم‌ های متنوع آنلاین
  • خرید موزیک های زیبا از شرکت سونی
  • تهیه و دانلود بازی های جذاب روی کنسول پلی استیشن
  • امکان پیش خرید Game های پلی استیشن
  • امکان استفاده از تخفیفات ویژه
  • قیمت مناسب محصولات

همه گیفت کارت های پلی استیشن بر اساس قوائد ریجن همان کشور طراحی شده اند.

اما در مورد کنسول ها چنین نیست و از همه جوانب ، با هم برابر می باشند از لحاظ سخت افزاری نیز با یکدیگر تفاوتی ندارند و همچنین در کارایی هم با همدیگر هیچ فرقی ندارد فقط از نظر آدابتور و چند گزینه این چنینی با هم اختلاف دارند.

آموزش استفاده از گیفت کارت پلی استیشن قطر

ابتدا وارد حساب کاربری که در پلی استیشن قطر دارید شوید البته با آی پی غیر ایران ، در سمت چپ صفحه نمایشگر منویی را می بینید که باید گزینه Redeem Prepaid Card را از داخل آن پیدا و انتخاب کنید و سپس در کادر ایجاد شده باید کد دیجیتالی گیفت کارت پلی استیشن قطر را وارد نمایید تا اکانت شما شارژ گردد.

هر ریجن کارت هدیه پلی استیشن محصولات و خدمات ویژه به خود را دارد و به کاربرهای خود ارائه می دهد.

مانند : محتواهای درون برنامه ای ، بازی ها و غیره بنابراین یک کاربر پلی استیشن قطر برای استفاده از کالاهای موجود در پلی استیشن استور قطر باید یک گیفت کارت پلی استیشن قطر را خریداری کند تا بتواند آنرا بر روی اکانت قطر خود فعال نماید.

سایر محصولات

در فروشگاه پرشین گیفت کارت به راحتی می توانید اقدام به خرید کالاهای دیجیتالی مورد نظر خود نمایید. مانند :

1 ) جم بازی مدیر آنلاین فوتبال

2 ) گیفت کارت بتل نت بلیزارد

3 ) گیفت کارت امریکن اکسپرس

4 ) جم بازی فری فایر

5 ) جم بازی کلش آف کلنز.

6 ) گیفت کارت پلی استیشن

7 ) گیفت کارت استیم والت آرژانتین

8 ) گیفت کارت ایکس باکس فرانسه

9 ) گیفت کارت مولتی گیم کارت

10 ) و بسیاری دیگر از محصولات فروشگاه پرشین گیفت کارت

خدمات فروشگاه اینترنتی پرشین گیفت کارت

فروشگاه پرشین گیفت کارت برای ارائه گیفت کارت پلی استیشن قطر با مناسب ترین قیمت و پشتیبانی قدرتمند همیشه در کنار شما خواهد بود و می توانید در صورت داشتن هر سوالی ، با ما تماس حاصل فرمایید.

سایت پرشین گیفت کارت با توجه به سابقه موفقیت آمیز خود در حوزه فروش گیفت کارت تا کنون توانسته در حوزه های مختلفی همچون فروش گیفت کارت پلی استیشن قطر به صورت اورجینال و تحویل سریع در بین کاربرها از محبوبیت بالایی برخوردار شود به علاوه شما می توانید به صورت 24 ساعته از پشتیبانی آنلاین فروشگاه پرشین گیفت کارت کمک بگیرید و فقط کافی است با ارسال پیام خود در مورد مشکل به وجود آمده به یکی از شبکه های اجتماعی این سایت ، سریعاٌ پاسخ خود را دریافت نمایید.

فراموش نکنید که فروشگاه پرشین گیفت کارت یک سایت معتبر در زمینه خرید گیفت کارت پلی استیشن قطر محسوب می شود. این محصول را در انواع مختلف آن به فروش می رساند و ضمن اینکه تمامی گیفت کارت های PS قطر موجود در این فروشگاه تست شده می باشند و دقیقاٌ به اندازه اعتبار موجود در گیفت کارت خریداری شده ، اکانت شما در پلی استیشن را شارژ می کنند.