گیفت کارت پلی استیشن روسیه

در اواخر سال 1994 بود که در شهر فورت لادردیل ایالت کالیفرنیا ، نخستین گیفت کارت به بازار ارائه شد. گیفت کارت ها انواع مختلفی دارند که طرفداران بسیاری هم در سراسر دنیا پیدا کرده اند از جمله: گیفت کارت های پلی استیشن ، گیفت کارت های استیم والت ، گیفت کارت های گوگل پلی ، گیفت کارت های آمازون و غیره.

در ایران نخستین گیفت کارتی که به بازار عرضه شد ، گیفت کارت های اپل آیتونز بود که کاربران می توانستند به وسیله آن از فروشگاه اپل محصول و خدمات دریافت کنند.

به وسیله گیفت کارت PS5 روسیه می شود از فروشگاه PSN محصول خریداری کرد و آنها را روی پلی استیشن ویتا ، پلی استیشن پلاس و پلی استیشن 4 قابل استفاده می باشد.

تفاوت گیفت کارت های psn و ps plus روسیه

فرق چندانی بین گیفت کارت PS5 روسیه با گیفت کارت پلی استیشن پلاس روسیه وجود ندارد و فقط گیفت کارت پلی استیشن پلاس روسیه برای استفاده از بازی های آنلاین و چند نفره کاربرد دارد و دارای محدودیت در زمان می باشد و این در حالی است که گیفت کارت پلی استیشن نتورک روسیه فاقد تاریخ مصرف می باشد و برای خرید انواع بازی ، فیلم ، سریال ، محتواهای درون برنامه ای و غیره کاربرد دارد.

به دلیل تحریم بودن ایران نمی شود برای شارژ اکانت خود از کارت های اعتباری استفاده کرد و یا با محدودیت های زیادی همراه است. گیفت کارت پلی استیشن روسیه بدون هیچ محدودیتی می تواند اکانت پلی استیشن کاربران ایرانی را شارژ کند و آنها را برای خرید از استور پلی استیشن آماده نماید.

امروزه افرادی هستند در زمینه فروش گیفت کارت PS5 روسیه فعالیت می کنند و همین امر باعث شده است تا افراد شیاد نیز از این فرصت استفاده نمایند و گیفت کارت های قلابی به جای گیفت کارت های اورجینال بفروشند. در نتیجه بهتر است پیش از خرید حتماٌ از معتبر بودن فروشگاه مورد نظر اطمینان حاصل کنید. یکی از معتبر ترین مارکت های اینترنتی که در حوزه فروش کارت هدیه به صورت تخصصی کار می کند ، سایت پرشین گیفت کارت است.

اعتبارهای گیفت کارت پلی استیشن روسیه در وبسایت پرشین گیفت کارت

فروشگاه پرشین گیفت کارت در زمینه ارائه گیفت کارت PS5 روسیه نیز فعالیت دارد و این کالای پر کاربرد را با میزان اعتبارهای زیر در اختیار شما می گذارد:

1 ) گیفت کارت 500 روبل psn روسیه

2 ) گیفت کارت  1000 روبل psn روسیه

3 ) گیفت کارت 1500 روبل psn روسیه

4 ) گیفت کارت 2500 روبل psn روسیه

5 ) گیفت کارت 4000 روبل psn روسیه

6 ) گیفت کارت 5500 روبل psn روسیه

7 ) گیفت کارت 1 ماهه پلی استیشن پلاس روسیه

8 ) گیفت کارت 3 ماهه پلی استیشن پلاس روسیه

9 ) گیفت کارت 1 ساله پلی استیشن پلاس روسیه

در زمان خرید محصول از فروشگاه پرشین گیفت کارت باید به نوع محصول ، موجودی محصول و ریجن محصول توجه کنید زیرا پس از خرید امکان پس دادن و یا معاوضه محصول وجود نخواهد داشت.

گیفت کارت PS5 روسیه برای اکانت های روسیه قابل بهره برداری می باشد و امکان استفاده از آن بر روی اکانت دیگر کشورها وجود ندارد. ضمناٌ امکان انتقال موجودی درون گیفت کارت به حساب شخص دیگر وجود ندارد و فقط می توان موجودی درون گیفت کارت را به اکانت پلی استیشن منتقل نمود.

شارژ اکانت پلی استیشن روسیه

آموزش شارژ حساب کاربری پلی استیشن به وسیله کنسول Play Station :

1 ) با کمک کنسول پلی استیشن وارد Account پلی استیشن نتورک خود شوید.

2 ) پس از آن بر روی گزینه Play Station Store کلیک کنید.

3 ) لیست سمت چپ را باز کنید.

4 ) بر روی دکمه Redeem Codes کلیک کنید.

5 ) اکنون کد دوازده رقمی Gift Card پلی استیشن روسیه خود را وارد نمایید.

6 ) پس از آن بر روی Continue کلیک کنید.

7 ) پیغامی دریافت خواهید کرد با زدن دکمه Yes اکانت خود را شارژ کنید.

8 ) اکنون گیفت کارت PS5 روسیه شما با موفقیت فعال شده است.

محصولات مرتبط

اگر به دنبال کالای دیجیتالی دیگری علاوه بر گیفت کارت پلی استیشن روسیه هستید می توانید روی فروشگاه پرشین گیفت کارت حساب باز کنید:

1 ) جم بازی مدیر آنلاین فوتبال

2 ) گیفت کارت های پلی استیشن

3 ) گیفت کارت بتل نت بلیزارد

4 ) جم بازی کلش آف زامبیز

5 ) گیفت کارت امریکن اکسپرس

6 ) سکه بازی تاپ فوتبال منیجر

7 ) یوسی بازی پابجی موبایل

8 ) گیفت کارت اسکایپ

9 ) گیفت کارت های استیم والت

10 ) و غیره

ارتباط با بخش پشتیبانی وبسایت پرشین گیفت کارت

سایت پرشین گیفت کارت دارای تیم خبره و قدرتمند در زمینه جم و گیفت کارت می باشد که در بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت مشغول به فعالیت هستند. این تیم می تواند شما را از لحظه ثبت سفارش تا زمان تحویل محصول و حتی قبل و بعد از آن همراهی نماید.

شما پس از خرید گیفت کارت PS5 روسیه از فروشگاه پرشین گیفت کارت ، آن را در اسرع وقت و با کمترین قیمت و به صورت آنی تحویل خواهید گرفت.

لازم به ذکر است که بخش پشتیبان این سایت در ساعات مشخص پاسخگوی سوالات شما در زمینه خرید گیفت کارت پلی استیشن روسیه می باشد.

در صورت بروز هر مشکل و یا داشتن هر سوالی در مورد خرید گیفت کارت PS5 روسیه می توانید آن را با بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت در میان بگذارید و پاسخ لازم را دریافت نمایید. تیم پشتیبان بر خط پرشین گیفت کارت به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته پاسخگوی شماست حتی در ایام تعطیل.

اگر این مطالب پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در باب خرید گیفت کارت PS5 روسیه نبود ، می توانید آن ها را با کارشناس ‌های بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت در میان بگذارید. آن ها در اسرع وقت پاسخ همه سوالات شما در مورد این محصول را خواهند داد.

تمام محصولات سایت پرشین گیفت کارت به صورت اورجینال از سورس های معتبر خریداری شده اند و صد در صد قانونی و قابل اعتماد می باشند و باعث مسدود شدن اکانت شما نمی شوند. با خیال آسوده از فروشگاه پرشین گیفت کارت ، گیفت کارت PS5 روسیه را خریداری کنید.