گیفت کارت پلی استیشن اندونزی

پس از انتخاب گیفت کارت پلی استیشن اندونزی با میزان اعتبار مورد نظر و خرید آن ، می توانید کد دیجیتالی محصول را از فروشگاه پرشین گیفت کارت دریافت نمایید.

به یاد داشته باشید که این گیفت کارت با میزان موجودی های مختلف ارائه می شوند و شما می توانید با توجه به هزینه ای که می خواهید انجام دهید ، آنرا خریداری کنید.

فروشگاه پلی استیشن یک شبکه از پلیرهای کنسول های سونی است که تا حالا بیش از 113 میلیون نفر عضو آن می باشند.

گیفت کارت پلی استیشن اندونزی فاقد تاریخ انقضاء می باشد و به همین دلیل شما می توانید آنرا به راحتی به دوستان خود هدیه دهید و یا تا هر زمان که خواستید آنرا نزد خود نگه دارید.

گیفت کارت های PlayStation به صورت فیزیکی وارد ایران نمی شوند و بنابراین امکان خرید گیفت کارت پلی استیشن اندونزی  از فروشگاه های معمولی امکان پذیر نمی باشد.

اما گیمرهای شرکت سونی به راحتی می توانند کد دیجیتالی گیفت کارت مورد نظر را از فروشگاه اینترنتی پرشین گیفت کارت خریداری کنند.

فروشگاه اینترنتی پرشین گیفت کارت یکی از استورهای معتبر است که در حوزه فروش گیفت کارت پلی استیشن اندونزی به صورت تخصصی فعالیت می کند. این سایت با داشتن نیروهای با تجربه و مدیریت درست توانسته است که خدماتی با کیفیت را به کاربران خود ارائه کند.

مزایای خرید گیفت کارت پلی استیشن اندونزی

شما می توانید به وسیله گیفت کارت پلی استیشن اندونزی از مزیت های زیر استفاده کنید :

1 ) قابلیت دریافت و ارسال پیام.

2 ) قابلیت اجرای بازی از فواصل دور.

3 ) قابلیت بهره مندی از تخفیف تا سقف 50 درصد.

4 ) قابلیت تماشای ویدئوها به شکل زنده.

5 ) قابلیت استفاده از سه گیگا بایت فضا ابری برای سیو بازی ها.

پلی استیشن اولین نسل از کنسول های خود را در دسامبر سال 1994 توسط شرکت سونی منتشر کرد و این آغاز تغییر در نوع سرگرمی های مردم بود.

اعتبارهای گیفت کارت PSN اندونزی

فروشگاه پرشین گیفت کارت ، کارت هدیه پلی استیشن اندونزی را با میزان اعتبارهای زیر در فهرست محصولات خود جای داده است و شما با توجه به بسته مورد نیاز می توانید ، پک مورد نظرتان را خریداری کنید.

1 ) گیفت کارت 10000 روپیه PSN اندونزی

2 ) گیفت کارت 20000 روپیه PSN اندونزی

3 ) گیفت کارت 40000 روپیه PSN اندونزی

4 ) گیفت کارت PSN پلاس 3 ماهه اندونزی

5 ) گیفت کارت PSN پلاس 12 ماهه اندونزی

لطفاٌ در انتخاب نوع و مبلغ گیفت کارت پلی استیشن اندونزی دقت فرمایید زیرا محصول فروخته شده به هر دلیلی پس گرفته و یا تعویض نخواهد شد. این کارت شارژ فقط بر روی اکانت های کشور اندونزی قابل استفاده می باشد و نمی توان از آن بر روی دیگر اکانت ها استفاده کرد.

ویژگی های گیفت کارت پلی استیشن PSN اندونزی

مهمترین خصلت گیفت کارت پلی استیشن اندونزی ، خرید آسان بازی ‌ها از استور سونی است. همانطور که می دانید ، کاربران برای تهیه بازی‌ از استور پلی استیشن ناچار به استفاده از گیفت کارت پلی استیشن اندونزی و یا ویزا کارت هستند.

با توجه به وجود تحریم ها در ایران امکان استفاده از ویزا کارت با مشکلاتی همراه است که به زحمتش نمی ارزد ، بنابراین بسیاری از کاربرها به سراغ روش اول که همان خرید گیفت کارت PSN اندونزی است ، می‌روند. وقتی که کارت هدیه را خریداری کردند و حسابشان را شارژ نمودند ، می ‌توانند وارد استور پلی استیشن شوند و گیم ‌های مورد نظرشان را خریداری نمایند.

خرید با استفاده از گیفت کارت پلی استیشن اندونزی بسیار آسانتر از ویزا کارت است ، چرا که دیگر احتیاجی به پرداخت بر خط و دور زدن تحریم نخواهد بود. با تهیه هر بازی یا به روز رسانی آنها ، به همان میزان از موجودی حسابتان کسر خواهد شد. واضح است تا زمان تمام شدن اعتبار حسابتان قادر هستید از خدمات این سرویس استفاده نمایید.

پیش خرید کردن گیم ‌ها از دیگر فواید این سرویس می باشد و کاربران قادر هستند قبل از ارائه بازی ، آن را پیش خرید نمایند. ضمن اینکه با خرید گیفت کارت پلی استیشن اندونزی می ‌توانید از یکسری تخفیفات هم بهره‌ مند شوید و موسیقی ‌های خاصی از استور سونی خریداری کنید.

تهیه تم‌ های آنلاین نیز از دیگر خصوصیات این سرویس محبوب می ‌باشد. کمپانی سونی این امکان را برای کاربرها فراهم کرده تا مضاف بر استفاده از تم‌ های شخصیشان ، بتوانند از تم‌ های زیبا و محبوب شرکت نیز استفاده کنند.

زمانی که می گویند ریجن گیفت کارت PlayStation ، منظور از ریجن ، منطقه جغرافیایی می باشد که این کارت هدیه برای آن طراحی شده است.

سایر محصولات

شما می توانید علاوه بر خرید گیفت کارت پلی استیشن PSN اندونزی از دیگر محصولات فروشگاه پرشین گیفت کارت خریداری نمایید:

1 ) گیفت کارت بتل نت بلیزارد

2 ) جم بازی کلش آف کلنز

3 ) گیفت کارت های پلی استیشن

4 ) گیفت کارت ریزر گلد آمریکا

5 ) گیفت کارت مولتی گیم کارت

6 ) جم بازی آرچری بتل

7 ) گیفت کارت گوگل پلی آمریکا

8 ) جم بازی ایونی

9 ) گیفت کارت هتلز دات کام

10 ) و دیگر محصولات

ارتباط با بخش پشتیبانی وبسایت

فروشگاه پرشین گیفت کارت با سابقه موفق در ارائه خدماتی نظیر فروش انواع گیفت کارت و جم اورجینال و سرویس ها و آیتم های جانبی مربوط به بازی های آنلاین و هم چنین سایر خدمات مانند خرید گیفت کارت پلی استیشن اندونزی با قیمت مناسب و پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته و تحویل آنی در خدمت شماست.

شما پس از خرید گیفت کارت پلی استیشن اندونزی از فروشگاه پرشین گیفت کارت ، آن را در اسرع وقت و با کمترین قیمت و به صورت فوری تحویل خواهید گرفت.

لازم به ذکر است که بخش پشتیبان آنلاین این سایت در ساعات مشخص پاسخگوی سوالات شما در زمینه خرید گیفت کارت پلی استیشن اندونزی می باشد.

در صورت بروز هر مشکل و یا داشتن هر سوالی در مورد خرید گیفت کارت پلی استیشن PSN اندونزی می توانید آن را با بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت در میان بگذارید و پاسخ لازم را دریافت نمایید. ضمن اینکه شما می توانید از زمان ثبت سفارش تا زمان تحویل محصول و حتی قبل و بعد از آن از همراهی پشتیبان پرشین گیفت کارت استفاده کنید.