خرید گیفت کارت اپل آیتونز ایرلند

خرید گیفت کارت اپل آیتونز ایرلند

یکی از اهم خصوصیات استفاده از کالاهای شرکت اپل ، امکان خرید گیفت کارت اپل آیتیونز ایرلند به صورت قانونی و شارژ اکانت اپل آی دی به منظور خریداری کالاهای دیجیتالی نظیر فیلم ، موسیقی ، برنامه و گیم از سرویس های مختلف Apple است.

کاربران می ‌توانند با تهیه گیفت کارت اپل آیتونز ایرلند به حساب سرویس های گوناگون این کمپانی ، مانند اپل موزیک جهت گوش کردن به موزیک ، آیتونز برای خرید فیلم و سریال ها و اپ استور برای تهیه برنامه یا بازی به صورت کاملاٌ قانونی دسترسی داشته باشند.

با خرید گیفت کارت اپل ایرلند می توانید حساب Apple خود را شارژ نمایید و به شکل بی نهایت از تمامی برنامه ها و محصولات موجود در فروشگاه اپل استفاده نمایید.

تمام کاربرانی که از دستگاه های کمپانی اپل استفاده می نمایند نیاز به استفاده از App Store جهت دانلود برنامه ها و بازی های مورد نظر خود دارند.

برای این منظور باید ایتدا گیفت کارت اپل آیتونز ایرلند را خریداری نمایید. با داشتن گیفت کارت آیتونز ایرلند دیگر احتیاجی به وارد کردن هر دفعه  شماره ویزا کارت خود ندارید.

چون این گیفت کارت سوئد تاریخ انقضاء ندارد ، گزینه بسیار خوبی هم برای هدیه به دوستان شما می باشد.

کمپانی Apple یک شرکت چند تابعیتی آمریکایی است که در حوزه طراحی و ساخت تجهیزات الکترونیکی مصرفی و نرم ‌افزار های کامپیوتر فعالیت می‌ نماید.

این شرکت در آغاز با نام Apple Computer Inc در شهر کوپرتینو در ایالت کالیفورنیا ، واقع در دره سیلیکون آمریکا تأسیس گردید.

این کمپانی در دههٔ هفتاد میلادی با ساخت ریز رایانه‌ های اپل I ، اپل II ، اپل III و سپس مکینتاش به بازار به طراحی نوعی رایانه شخصی ، یاری فراوانی رساند.

معرفی برخی از امکانات گیفت کارت اپل آیتونز ایرلند:

آیتونز استور

در ابتدا باید مختصر توضیحی راجع به آیتونز بدهیم ، آیتونز یک شبکه رادیویی ، اجرا کننده مالتی مدیا ، وسیله مدیریت گوشی و تبلت و واسط کاربری اصلی جهت فروشگاه آیتونز می باشد که برای پخش ، دانلود و رهبری انواع مالتی مدیا در PC مورد استفاده قرار می گیرد.

آیتونز در سال 2001  بود که به وسیله اپل عرضه شد.

پس از آن در سال 2003 آیتونز استور با نیت تشکیل گسترده ترین مارکت دیجیتالی موسیقی دنیا معرفی شد.

فقط در هفته آغازین ، بیشتر از یک میلیون موسیقی توسط کاربرها دانلود شد. امروزه با خرید گیفت کارت apple itunes ایرلند به بیش از 60 میلیون موزیک ، 60 هزار ویدئو ، 25 هزار سریال و هزاران کتاب الکترونیکی و پادکست دسترسی خواهید داشت.

این فروشگاه همینک بزرگترین استور اینترنتی مالتی مدیا در کل جهان محسوب می شود.

ولی همچنان بعد از برادر کوچکترش یعنی اپ استور در رده دوم پر کاربرد ترین مارکت در بین کاربرهای برند اپل قرار دارد.

برای خرید گیفت کارت اپل آیتونز ایرلند باید به فروشگاه پرشین گیفت کارت مراجعه کنید و این محصول را با توجه به نیاز خود از بین پک های زیر خریداری نمایید:

1 ) گیفت کارت اپل آیتونز 10 یورویی ایرلند

2 ) گیفت کارت اپل آیتونز 15 یورویی ایرلند

3 ) گیفت کارت اپل آیتونز 25 یورویی ایرلند

4 ) گیفت کارت اپل آیتونز 50 یورویی ایرلند

5 ) گیفت کارت اپل آیتونز 100 یورویی ایرلند

این گیفت کارت یک کارت پولی از پیش پرداخت شده می باشد که با همراهی آن می ‌توانید خرید را در استور آیتونز انجام دهید.

آیتونز در اصل مارکتی برای فروش محصولات شرکت اپل است و صاحبان این نوع از محصولات می‌ توانند با داشتن گیفت کارت اپل آیتونز ایرلند خرید های زیر را به سهولت انجام دهند:

1 ) اپلیکیشن

2 ) بازی

3 ) کتاب

4 ) فیلم

5 ) موزیک

6 ) و غیره

به یاد داشته باشید که تمامی گیفت کارت های ارسال شده از سوی پرشین گیفت کارت چک شده است و به این معنا است که تمام گیفت کارت ها تا پیش از ارسال به مشتری ردیم نشده و قابل فعال سازی می باشند.

ارسال گیفت کارت آیتونز اپل ایرلند نیز به صورت سیستمی بوده و کسی به غیر از مشتری از کد دیجیتالی گیفت کارت اطلاعی ندارد. بنابراین مسئولیت نگهداری کد گیفت کارت بعد از ارسال بر عهده مشتری می باشد.

بنابراین در حفظ کد گیفت کارت خریداری شده بسیار کوشا باشید و آنرا در اختیار هیچ کسی قرار ندهید.

شما می توانید مضاف بر خرید گیفت کارت اپل آیتونز ایرلند از سایر کالاهای فروشگاه پرشین گیفت کارت نیز خرید کنید مانند:

1 ) گیفت کارت های گوگل پلی

2 ) گیفت کارت گو کش گیم کارت

3 ) گیفت کارت های استیم والت

4 ) جم بازی Super Mecha Champions

5 ) گیفت کارت هتلز دات کام

6 ) گیفت کارت مایکروسافت

7 ) جم بازی کلش آف کلنز

8 ) گیفت کارت مولتی گیم کارت

9 ) گیفت کارت پلی استیشن

10 ) و بسیاری دیگر

در سایت پرشین گیفت کارت عضو شوید و ساخت پروفایل شخصی و خرید اینترنتی گیفت کارت اپل آیتونز ایرلند را به راحتی و با فشردن چند کلیک تجربه کنید.

حتماٌ به فروشگاه ما مراجعه کنید تا با اطمینان خاطر از طریق پرداخت با درگاه بانکی امن ، گیفت کارت اپل آیتونز ایرلند خود را به صورت آنی تحویل بگیرید و از خدمات پس از فروش پرشین گیفت کارت استفاده نمایید.

وبسایت پرشین گیفت کارت برای ارائه گیفت کارت اپل آیتونز ایرلند با مناسب ترین قیمت و پشتیبانی قدرتمند همیشه در کنار شما خواهد بود و می توانید در صورت داشتن هر سوالی ، با ما تماس حاصل فرمایید.

سایت پرشین گیفت کارت با داشتن سابقه درخشان خود در حوزه فروش گیفت کارت و جم تا کنون توانسته رضایت مشتریان این سایت را جلب نماید و با تحویل فوری و قیمت مناسب در بین کاربر ها از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی و آنلاین حتی در روز های تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان سایت پرشین گیفت کارت کمک بگیرید.

تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در مورد خرید گیفت کارت اپل آیتونز ایرلند را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت نمایید.