گیفت کارت آیتونز اپل آلمان

گیفت کارت آیتونز اپل آلمان

گیفت کارت آیتونز اپل آلمان ، همه دارندگان محصولات شرکت اپل مثل آیفون باید برای استفاده از محصولات کمپانی اپل اقدام به خرید گیفت کارت اپل ایتونز آلمان کنند. شما به وسیله می توانید از انواع برنامه ها ، بازی ها ، فیلم ، موسیقی و غیره در فروشگاه اپل استفاده کنید. قبل از خرید گیفت کارت باید به نکاتی توجه کنید: اول اینکه کشور اکانت شما حتماٌ آلمان باشد و دوم اینکه گیفت کارت اپل آلمان فقط برای کشور آلمان قابل شارژ است.

اگر شما بخواهید ریجن و یا کشور اکانت خود را تغییر دهید باید به موارد زیر توجه کنید ، البته اگر اپل آی دی شما آمریکا نباشد می توانید این کار را انجام دهید:

1 ) ابتدا در حساب آیتونز PC لاگین کنید و سپس بر روی اکانت کلیک نمایید.

2 ) اکنون گزینه change country or Region را انتخاب نمایید.

3 ) حالا در این بخش می توانید نام کشور را تغییر دهید.

به این نکته توجه کنید که پیش از تغییر استور ( فروشگاه ) به کشوری دیگر باید تمام اعتبار روی اکانت خود را صفر کرده باشید.

گیفت کارت آیفون آلمان بدون تاریخ مصرف است بنابراین می توانید آن را به دوستان خود هدیه دهید و یا بدون هیچ محدودیتی از آن استفاده نمایید. این نکته را در نظر داشته باشید که آیتونز عظیم ترین پایگاه موسیقی آنلاین است.

شما می توانید به آسانی نسبت به خرید گیفت کارت آیتونز آلمان از فروشگاه پرشین گیفت کارت اقدام کنید و آن را با مناسب ترین قیمت در کوتاه ترین زمان و به صورت آنی تحویل بگیرید و به کمک آن از محصولات فروشگاه apple نهایت استفاده را ببرید.

شما به وسیله شارژ اکانت آیتونز اپل آلمان حتی می توانید علاوه بر شارژ اکانت خود ، پرداخت های درون برنامه ای داشته باشید.

فروشگاه اپل به صورت دوره ای تخفیف هایی را روی محصولات خود قرار می دهد که این میزان تخفیف حتی تا 90 درصد هم می رسد و می توانید محصولات گران قیمت را در این روز خریداری کنید.

نکاتی در مورد گیفت کارت اپل استور آلمان:

1 ) به کمک گیفت کارت آیتونز اپل آلمان شما می توانید بدون نیاز به کارت های اعتباری اقدام به خرید کنید.

2 ) شما به وسیله گیفت کارت اپل استور آلمان می توانید هزینه اشتراک هایی مانند اپل موزیک ، اسپاتیفای و غیره را پرداخت کنید.

3 ) میزان اعتباری که به کمک اکانت اپل آلمان به اکانت شما اضافه می شود قابل بهره برداری در سیستم Apple Pay نیست.

شما می توانید علاوه بر خرید اکانت آیتونز اپل آلمان از فروشگاه پرشین گیفت کارت ، از دیگر محصولات سایت پرشین گیفت کارت خریداری کنید:

1 ) گیفت کارت اپل آیتونز آمریکا

2 ) گیفت کارت گوگل پلی انگلیس

3 ) گیفت کارت پلی استیشن امارات

4 ) گیفت کارت ویزا کارت

5 ) گیفت کارت ریزر گلد گلوبال

6 ) سی پی کال آف دیوتی موبایل

7 ) روباکس بازی روبلاکس

8 ) ویباکس بازی فورتنایت

9 ) الماس بازی فری فایر

10 ) و سایر محصولات فروشگاه پرشین گیفت کارت

فروشگاه پرشین گیفت کارت با توجه به سابقه بی بدیل خود در حوزه فروش گیفت کارت تا کنون توانسته رضایت کاربران این سایت را جلب نماید و با تحویل سریع و قیمت مناسب در بین کاربر ها از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

همچنین شما می توانید به صورت 24 ساعته حتی در ایام تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان سایت پرشین گیفت کارت کمک بگیرید.

فقط کافی است مشکل به وجود آمده در زمینه خرید گیفت کارت اپل ایتونز آلمان و شارژ اکانت اپل استور  آلمان را با این بخش در میان بگذارید و سریعاٌ پاسخ خود را دریافت نمایید.