جهت مشاهده قیمت ها لطفا در سایت ثبت نام کنید. برای ثبت نام دکمه  خرید و تحویل آنی را کلیک کنید.

پس از ثبت نام پنل تخفیف برای شما فعال می گردد.

صدور مستر کارت مجازی 5 دلاری (تحویل ۲۴ ساعته)

مستر کارت مجازی 5 دلاری

مستر کارت مجازی 5 دلاری را از کجا می توان خریداری نمود؟ برای خرید مستر کارت مجازی 5 دلاری چکار باید کرد؟

یکی از بهترین انواع مستر کارت که می تواند برای ایرانیان مفید واقع شود، مستر کارت مجازی است. همانطور که می دانید مستر کارت مجازی ، گونه ای از مستر کارت است که به شما این امکان را می دهد بدون در دست داشتن مستر کارت فیزیکی و بدون حضور در کشورهای خارجی از خدمات و محصولات آنها بهره مند شوید و از هر جای جهان خریدهای آنلاین و خدمات اینترنتی عالی دریافت نمایید.

انواع مستر کارت مستر کارت مجازی

معرفی کلی مستر کارت مجازی و کاربرد آن

در ایران به دلیل اینکه عابر بانک های داخلی برای انجام فعالیت های بانکی بین المللی مجاز نیستند و نمی توانیم از آن ها استفاده کنیم ، شما باید از کارت هایی به نام مستر کارت برای این منظور بهره مند شوید. این کارت که انواع گوناگونی دارد در ایران بیشتر در قالب مستر کارت های مجازی عرضه می شود.

مسترکارت مجازی یک کارت فیزیکی نیست که مانند کارتهای بانکی ایرانی به صورت فیزیکی و مانند یک کارت باشد که بر روی آن شماره کارت، نام دارنده و CVV کارت به همراه تاریخ انقضا درج شده باشد.

مستر کارت های مجازی کارت های آنلاینی هستند که دارای یک شماره کارت بوده، تاریخ انقضا هم داشته و به همراه CVV کارت به شما تحویل داده می شوند. این نوع کارت قابل شارژ نبوده و فقط در بازه زمانی خاصی قابلیت استفاده را دارد. اما همین کارت می تواند مزایا و کاربردهای بسیار بی نظیری برای ما ایرانیان داشته باشد و بسیاری از هزینه های اضافی را برای ما کاهش خواهد داد.

ناگفته نماند که برخی از بانک های ایرانی انواع مستر کارت فیزیکی و مجازی را در اختیار شما قرار خواهند داد اما کارهای بانکی مقداری وقت گیر هستند و باید پروسه ی اداری خود را جهت صدور طی کرده باشند.  این نوع کارت را می توانید از سایت های آنلاین به روش های ساده تر تهیه نمایید. حال می خواهیم به بررسی مزایا و کاربرد های این کارت و این که مستر مجازی برای چه کسانی کاربرد دارد بپردازیم.

برای این منظور با ادامه ی توضیحات در مورد مستر مجازی با ما همراه باشید.

مطالب خواندنی در مورد ویزا کارت و مستر کارت

مستر کارت مجازی 5 دلاری برای چه کسانی مناسب است؟

همانطور که گفته شد هر نوع مستر کارت اعم از مجازی یا فیزیکی برای کاربرد خاصی مناسب است از این رو برای انجام برخی از کارهای خاص می توانید از مستر کارت مجازی 5 دلاری را استفاده نمایید .

این کارت برای خریدهای کمتر از 5 دلار مناسب است از این رو خرید بیمه سفر، رزرو و پرداخت هزینه ی کامل هتل و امثال آن که به نرخ های بالاتری نیازمند است با این کارت امکان پذیر نیست. از این رو کسانی که برای این اهداف مستر کارت نیاز دارند نمی توانند از مستر کارت مجازی 5 دلاری بهره مند شوند.

  • این کارت برای کسانی مناسب است که می خواهند از اشتراکات ماهانه مجلات علمی آنلاین بهره مند شوند.
  • این کارت برای کسانی که می خواهند خدمات وبمستری را از سایت های خارجی دریافت نمایند بسیار مناسب است چرا که تعداد زیادی از این خدمات با کمتر از 5 دلار قابل خریداری می باشند.
  • مستر کارت مجازی 5 دلاری برای کسانی مناسب است که خدمات، محصولات و پرداخت هایی دارند که با کمتر از 5 دلار قابل خرید است و خرید آنها در بازه زمانی خاصی صورت می گیرد. تعداد زیادی از خدمات آنلاینی که ما ایرانیان می خواهیم با این مبلغ قابل دریافت است اما باید دقت داشته باشید که مبالغ پرداختی در صورت تغییرات ارز تغییر نکرده باشد.

حال که با مزایا و ویژگی های مستر کارت مجازی 5 دلاری آشنا شدید، اگر قصد خرید این نوع مستر کارت را دارید می توانید از مشاوران ما راهنمایی های لازم را کسب نمایید و یا مستقیم خرید خود را انجام دهید. پرداخت های آنلاین برای تهیه این مستر کارت از طریق همه درگاههای بانکی داخلی به سادگی امکان پذیر است. کافیست وارد سایت شده، از بخش خرید مستر کارت مجازی، مستر کارت مجازی 5 دلاری را انتخاب نمایید.

جهت خرید مستر مجازی کلیک کنید

پس از انتخاب وارد مرحله خرید خواهید شد و پس از پرداخت ، اطلاعات کارت مورد نظر پس از صدور کارت و در مدت زمان مشخص شده در اختیار شما قرار خواهد گرفت. دقت داشته باشید اطلاعات کارت خود را در اختیار هیچ کسی قرار ندهید چرا که می توانند به سادگی خریدهای خود را با آن انجام داده و از اعتبار آن استفاده نمایند.


مستر کارت مجازی ٬ مستر کارت مجازی ۵ دلاری ٬ صدور مستر کارت مجازی ٬ مستر کارت مجازی 5 دلاری ٬ خرید مستر کارت مجازی 5 دلاری ٬ صدور مستر مجازی 5 دلاری
مستر کارت مجازی ارزان ٬ مستر کارت مجازی یورو ٬‌ مستر کارت مجازی آنی ٬ صدور مستر مجازی 5 دلاری ٬ مستر کارت مجازی انگلستان ٬ صدور مستر کارت مجازی 5 دلاری
خرید مستر کارت مجازی 5 دلاری ٬ 
صدور مستر کارت مجازی 5 دلاری ٬‌ مستر کارت مجازی 5 دلاری ٬ مستر کارت مجازی رایگان ٬ صدور و دریافت مستر کارت مجازی 5 دلاری
صدور مستر کارت مجازی ٬ مستر کارت مجازی ۵ دلاری ٬ مستر کارت مجازی پنج دلاری ٬ صدور مستر مجازی 5 دلاری ٬ مستر کارت مجازی رایگان
صدور مستر مجازی 5 دلاری ٬مستر کارت مجازی قابل شارژ ٬ 
صدور مستر مجازی 5 دلاری ٬ مستر کارت مجازی چیست ٬ صدور مستر مجازی 5 دلاری
صدور مستر کارت مجازی 5 دلاری ٬ دریافت مستر کارت مجازی 5 دلاری ٬ مستر کارت مجازی پوند ٬ ٬ مستر کارت مجازی 5 دلاری