جهت مشاهده قیمت ها لطفا در سایت ثبت نام کنید. برای ثبت نام دکمه  خرید و تحویل آنی را کلیک کنید.

پس از ثبت نام پنل تخفیف برای شما فعال می گردد.

مستر کارت مجازی چیست؟

در ابتدا به معرفی مستر کارت مجازی می پردازیم و این که چگونه می توانیم از این کارت استفاده نماییم.

به طور کلی ویزا کارت و مستر کارت برای خریدها و پرداخت های اینترنتی و انلاین استفاده می شود. همان طور که از نام مستر کارت هم مشخص می باشد این مستر کارت فیزیکی نبوده و به صورت مجازی صادر می گردد .

پس از صدور مستر کارت مجازی Virtual master Card برای خریدار از سمت بانک صادر کننده یک شماره کارت / تاریخ انقضا / cvv ( رمز ) ارسال می شود دقیقا مانند کارت های فیزیکی با این تفاوت که شما فقط اطلاعات کارت را دریافت می کنید نه خود کارت را.

هنگام خرید مستر کارت مجازی به این نکته توجه داشته باشید که مستر کارت مجازی قابل شارژ‌ نیست و امکان شارژ مجدد این کارت مجازی وجود ندارد و شما برای استفاده بعدی باید مجددا مستر کارت را خریداری نمایید.

همچنین امکان انتقال وجه از این کارت به حساب دیگر یا به مستر کارت مجازی دیگر وجود ندارد.

بهتر است بدانید تاریخ انقضای این کارت ها بین 1 تا 3 ماه می باشد و بسته به کارتی که برای شما صادر می گردد متفاوت است.

نکته ی حائز اهمیت که برای برخی از کاربران ممکن است مهم باشد این است که مستر کارت مجازی از چه کشوری صادر می گردد ، به طور کلی ویزا و مستر کارت های مجازی از کشور روسیه صادر می شوند و در سایت های بزرگی از جمله گوگل ، آیتونز ،  پلی استیشن  ، ایکس باکس ، آمازون ، ای بی و غیره تست شده و جوابگو می باشد یعنی با خرید مستر کارت مجازی می توانید از این سایت های بزرگ و معروف خرید کنید.

این نکته نیز قابل اهمیت است که بدانید از کارت شما ماهانه یک دلار به صورت خودکار بابت هزینه کارت ، از سمت بانک صادر کننده کارت برداشته می شود.

در خرید های آنلاین خود دقت داشته باشید بهتر است مبلغ مستر مجازی خود را بیشتر از مقدار مورد نیاز خریداری کنید زیرا هم هزینه تبدیل دلار به ارز آن کشور را شامل می شود و همچنین ممکن است هزینه

پرداخت (fee) و شاید مالیات (tax) نیز شامل خرید شما شود.

 card holder name در مستر کارت مجازی 

خرید مستر کارت مجازی بدون نام صادر می شوند به این معنی که نام هولدر یا همان holder name که در زمان خرید از شما درخواست می شود اختیاری می باشد. پس در این صورت شما می توانید هر نامی را که می خواهید در این قسمت وارد کنید.

بسته به نیاز خود می توانید برای خرید مستر مجازی از 1 دلاری تا مستر مجازی 250 دلاری به سایت گیفت کارت مراجعه نمایید .

جهت خرید مستر کارت مجازی ارزان به لینک زیر مراجعه نمایید.

خرید ویزا و مستر مجازی – تحویل 24 ساعته 

نحوه ی استفاده از مستر کارت مجازی یا ویزا کارت مجازی

خرید مستر کارت مجازی ارزان از اولین سایت فروش گیفت کارت در ایران

مستر کارت مجازی رایگان , خرید مستر مجازی ارزان , مستر کارت مجازی قابل شارژ , خرید مستر کارت مجازی ارزان و فوری , خرید مستر مجازی مجانی ,خرید مستر کارت مجازی 1 دلاری , خرید کردیت کارت مجازی , خرید مستر مجازی , خرید مستر کارت مجازی ارزان و معتبر