خرید rainbow cards بازی پانیشینگ

خرید rainbow cards بازی پانیشینگ

خرید rainbow cards بازی پانیشینگ

Rainbow Cards بازی Gray Raven

بازی Gray Raven در سال 2019 بود که برای اولین بار در کشور چین و ژاپن منتشر شد و توانست به یک موفقیت بزرگ دست پیدا کند. پس از آن ، طراحان این بازی برای گسترش جهانی آن وارد عمل شدند. بعد از انتشار جهانی آن ، کاربران این بازی شباهت زیادی بین Gray Raven با گنشین ایمپکت پیدا کردند و آنرا رقیبی سرخت برای گنشین ایمپکت معرفی نمودند.

همانطور که می دانید بازی‌ های موبایلی چندانی با کیفیت Genshin Impact وجود ندارند ولی موفقیت Gray Raven کم کم سایر شرکت ها را هم به صرافت انداخت و تلاش‌ های بسیاری صورت گرفت اما قبل از ارائه گنشین ایمپکت ، بازی Gray Raven در کشورهای چین و ژاپن انتشار یافته بود و به موفقیت خوبی نیز رسیده بود.

اکنون که از معرفی بازی Gray Raven چند سالی گذشته است طرفداران بسیاری در دنیا پیدا نموده است. این بازی محبوب مانند گنشین ایمپکت از سیستم گاچا پیروی می کند و از لحاظ گرافیکی نیز بسیار با کیفیت است.

گیم ‌پلی بازی و اسکرین‌ شات‌ هایی که از آن در دسترس بود نیز این فرضیه را مطرح می ‌کرد که شباهت ‌هایی در سبک گیم و طراحی شخصیت های این بازی با گنشین ایمپکت به چشم می ‌خورد ولی حقیقت این است که Punishing Gray Raven تفاوت‌ های بسیاری با بازی گنشین ایمپکت دارد و نمی شود آنرا یک گیم مشابه دانست.

همانطور که گفته شد بازی Gray Raven در سال 2019 منتشر شد و توانست به موفقیت های بسیاری نیز دست پیدا کند. در این بازی شخصیت ها با کیفیت بالا و غیر قابل تغییر هستند و شما وارد جهانی می شوید که توسط روبات ها تصرف شده است و تقریباٌ همه انسان ها از بین رفته اند.

شما می بایست هدف خود را نابودی این ربات ها و نجات دنیا و انسان های باقی مانده قرار دهید. برای آنکه بتوانید در بازی Gray Raven راحت تر پیش بروید و به هدف خود برسید باید اقدام به خرید Rainbow Cards نمایید.

این محصول در فروشگاه پرشین گیفت کارت موجود است و باید با توجه به نیاز خود اقدام به خرید بسته مورد نظر خرید rainbow cards بازی پانیشینگ نمایید:

1 ) بسته 5 Rainbow Cards بازی Gray Raven

2 ) بسته 28 Rainbow Cards بازی Gray Raven

3 ) بسته 34 Rainbow Cards بازی Gray Raven

4 ) بسته 59 Rainbow Cards بازی Gray Raven

5 ) بسته 71 Rainbow Cards بازی Gray Raven

6 ) بسته 119 Rainbow Cards بازی Gray Raven

7 ) بسته 229 Rainbow Cards بازی Gray Raven

8 ) بسته 600 Rainbow Cards بازی Gray Raven

داستان بازی Gray Raven با گنشین ایمپکت و دنیای فانتزی آن فاصله دارد. محیط بازی این گیم علمی تخیلی است و در یک دنیای پسا آخرالزمانی رخ می دهد که یک ویروس به کمک روبات ها تقریباٌ زندگی بشر را به نابودی رسانده و شما می بایست با تعداد انگشت شمار انسان ‌های زنده مانده یک گروه تشکیل داده و دنیا را نجات دهید.

با ورود به بازی Gray Raven اولین چیزی که توجه شما را به خود جلب می کند فضای علمی تخیلی بازی است. این بازی دارای جزئیات فراوانی است که توجه هر گیمری را به خود معطوف می نماید. شما وارد یک جهانی می شوید که روبات ها با حمله به زمین یک ویروس را گسترش داده اند و باعث نابودی خیلی از انسان ها شده اند. شما در Gray Raven می بایست برای نجات دنیا بشتابید.

در بازی Gray Raven با یک خط داستانی سریع روبرو می شوید. در هر مرحله بخشی از دشمنان خود را از سر راه بر می ‌دارید ، باس ‌فایت‌ ها را به اتمام می ‌رسانید و بابت هر مرحله قسمتی از داستان بازی را پیش می ‌برید. در بخش داستانی بعضاٌ در انتخاب دیالوگ‌ ها نیز نقش دارید.

امروزه در برخی از فروشگاه های اینترنتی متقلب ، کالاهای دیجیتالی جعلی فروخته می شوند که در صورت استفاده از آنها به مشکل بر می خورید. برای جلوگیری از این مشکلات می بایست به فروشگاه های امن مراجعه کنید یکی از این فروشگاه های امن ، پرشین گیفت کارت نام دارد.

در بازی Gray Raven انسان ‌ها به یک ایستگاه فضایی به اسم Babylonia پناه برده ‌اند و در آنجا به سر می برند و گروهی به نام Gray Raven را به زمین فرستاده‌ اند تا دشمنان را از بین ببرند و زمین را نجات دهند. ولی افرادی نیز هستند که می‌ خواهند نقشه‌ انسان ‌ها را به هم بریزند و اوضاع را پیچیده‌ تر ‌کنند.

در فروشگاه پرشین گیفت کارت انواع محصولات دیجیتالی اورجینال وجود دارد که شما به آسانی می توانید آنها را خریداری نمایید مانند:

1 ) گیفت کارت هتلز دات کام

2 ) گیفت کارت های پلی استیشن

3 ) گیفت کارت ویزا کارت آمریکا

4 ) گیفت کارت ریزر گلد گلوبال

5 ) گیفت کارت های اپل آیتونز

6 ) سکه و کریدیت کارت برنامه Meet Me

7 ) سکه بازی تاپ فوتبال منیجر

8 ) جم بازی هد بال 2

9 ) جم بازی هونکای ایمپکت 3rd

10 ) و سایر محصولات اورجینال سایت پرشین گیفت کارت

فروشگاه پرشین گیفت کارت برای ارائه Rainbow Cards بازی Gray Raven با مناسب ترین قیمت و پشتیبانی قدرتمند همیشه در کنار شما خواهد بود و می توانید در صورت داشتن هر سوالی در مورد Rainbow Cards بازی Gray Raven ، با ما تماس حاصل فرمایید و یا از طریق تلگرام پشتیبانی در ارتباط باشید.

سایت پرشین گیفت کارت با توجه به سابقه موفقیت آمیز خود در حوزه فروش گیفت کارت و جم تا کنون توانسته در حوزه های مختلفی همچون فروش Rainbow Cards بازی Gray Raven به صورت اورجینال و تحویل سریع در بین کاربرها از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی حتی در ایام تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان سایت پرشین گیفت کارت کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل به وجود آمده در باب خرید Rainbow Cards بازی Gray Raven را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آنرا دریافت نمایید.

این نکته را به یاد داشته باشید که به علت اورجینال بودن کد ها احتمال بروز خطا در آنها صفر می باشد.