خرید گیفت کارت نتفلیکس netflix کانادا

ابر شرکتی که در زمینه ارائه آنلاین فیلم و سریال فعالیت می کند ، کمپانی نتفلیکس است که قابلیت نصب نرم افزار این شرکت بر روی همه پلتفرم ها میسر است.

با پرداخت حق اشتراک نتفلیکس می توانید به محصولات آن دست پیدا کنید.

برای پرداخت حق عضویت یا باید از کارت های اعتباری بین المللی مانند مستر کارت استفاده کنید که در ایران به علت وجود تحریم ها با مشکلاتی همراه است و یا به کمک گیفت کارت نتفلیکس کانادا این کار را انجام دهید که به راحتی قابل استفاده است.

با کمک گرفتن از گیفت کارت نتفلیکس کانادا شما می توانید حق اشتراک خود را در سایت و اپلیکیشن Netflix بدون داشتن کریدیت کارت و با استفاده از کد کارت هدیه نتفلیکس کانادا خود پرداخت کنید.

گیفت کارت نتفلیکس netflix کانادا در مبالغ متنوع عرضه می گردد. فراموش نکنید که کارت شارژهای هر کشور برای بهره برداری در اکانت هایی که با همان ریجن است طراحی شده اند.

کارت شارژ Netflix کانادا یکی از راه‌ های خرید اشتراک قانونی این شبکه استریم ویدئو است. نتفلیکس یکی از بزرگان در حوزه استریم فیلم و سریال است.

که در چند سال اخیر با شهرت عجیبی مواجه شده است. باید بدانید که Netflix در سال 1997 پایه گذاری کرده و تا چند سال پیش هم آنچنان معروف نبود. اما الان شرکتی عظیم با تولیدات اختصاصی و محبوب است ، همچون سریال Money Heist و Squid Game که از پر مخاطب ‌ترین سریال ‌های Netflix است.

خرید گیفت کارت netflix کانادا

در عصر حاضر اینترنت در جای جای زندگی بشر نمود پیدا کرده و مردم از آن برای ثبت نام دانشگاه ، آموزش زبان ، امور بانکی ، گرفتن تاکسی ، خرید سیم کارت ، خرید پیتزا و خیلی فعالیت های دیگر استفاده می نمایند. 

وقتی که فناوری DVD در ایالات متحده عرضه شد ، موسسان این کمپانی نیز به فکر آن افتادند تا به وسیله پست محصولات را به مشتریان تحویل دهند و یا آن را اجاره دهند.

بعد از کارهای بسیار در نهایت این کمپانی اولین فروشگاه آنلاین را تاسیس کرد که کار آن کرایه دادن دی وی دی ‌های Film بود.

خبر ویژه این است که نت فلیکس به همه مشتریان جدید خود اشتراک 1 ماهه رایگان نت فلیکس اعطا می کند. کار ثبت نام و تهیه اشتراک رایگان Netflix را با کلیک بر روی Start Your Free Month Now شروع کنید و یکی از 3 روش اشتراک در نتفلیکس را انتخاب نمایید.

در ادامه هم مثل همه سایت باید جهت ثبت نام ، Email و رمز عبورتان را انتخاب کنید و بر روی گزینه Continue کلیک کنید. تمام اینها درست اما چند درصد از مردم ما در ایران دارنده کریدیت کارت معتبر برای خریدهای بین المللی هستند؟

بنابراین در این مرحله از ثبت نام نتفلیکس ، متوقف می شوید. در ادامه راهکاری را پیشنهاد می کنیم که بتوانید به راحتی از اشتراک نتفلیکس استفاده نمایید.

گیفت کارت های نتفلیکس کانادا در پرشین گیفت کارت

برای خرید گیفت کارت نتفلیکس netflix کانادا می توانید به فروشگاه پرشین گیفت کارت مراجعه نمایید و این محصول را با میزان اعتبارهای زیر خریداری کنید.

1 ) گیفت کارت 15 دلاری نتفلیکس کانادا

2 ) گیفت کارت 30 دلاری نتفلیکس کانادا

3 ) گیفت کارت 60 دلاری نتفلیکس کانادا

مراحل ساخت اكانت Netflix

برای استفاده از محصولات نتفلیکس و تماشای فیلم و سریال‌ های متنوع ، باید ابتدا یک اکانت ایجاد کنید.

1 ) با IP غیر ایرانی وارد وب سایت رسمی Netflix شوید و بر روی Get Started کلیک نمایید.

2 ) ایمیل و رمز ورود خود را وارد نمایید و بر روی Next کلیک کنید.

3 ) سه پلن عضویت در این قسمت وجود دارد که با توجه به هزینه ای که می ‌خواهيد پرداخت نمایید. امکانات متنوعی از نظر کیفیت پخش و ویژگی های دیگر به شما می ‌دهد. یکی از آنها را انتخاب و بر روی Next کلیک نمایید.

4 ) اکنون به صفحه ای برای پرداخت حق اشتراک خود وارد می ‌شوید. راه های مختلفی بابت پرداخت وجود دارد. مثل : پی پال ، مستر کارت ، ویزا کارت ؛ بر روی Gift Code Netflix کلیک نمایید تا بتوانید هزینه عضویت را با گیفت کارت نتفلیکس کانادا پرداخت کنید.

5 ) حالا باید کد گیفت کارت خریداری شده خود را وارد نمایید و روی Redeem Gift Code کلیک کنید.

6 ) با انجام این مراحل اکانت شما به وسیله گیفت کارت نتفلیکس کانادا شارژ می گردد.

محصولات مرتبط

شاید این سوال برای شما هم پیش بیابد که آیا نتفلیکس می تواند کاربرانی را که با فیلترشکن وارد می شوند را شناسایی کند؟ بله. این وب سایت ورود کاربرانی که با فیلترشکن وارد می شوند را منع کرده است. اما اجازه استفاده از وی پی اِن بر روی این شبکه وجود دارد.

شما می توانید به همراه خرید گیفت کارت نتفلیکس netflix کانادا از دیگر محصولات پرشین گیفت کارت کالا و یا کالاهای دیگری را نیز خریداری نمایید.

1 ) گیفت کارت گو کش گیم کارت

2 ) جم بازی Super Mecha Champions

3 ) جم بازی آگاری دات آی او

4 ) گیفت کارت های ایکس باکس

5 ) جم بازی مدیر آنلاین فوتبال

6 ) گیفت کارت بتل نت بلیزارد

7 ) گیفت کارت امریکن اکسپرس

8 ) گیفت کارت بازی ورد آف وار کرافت

9 ) گیفت کارت های آمازون

10 ) و سایر کالا های سایت پرشین گیفت کارت

بخش پشتیبانی وبسایت پرشین گیفت کارت

شما با خرید گیفت کارت نتفلیکس کانادا با مناسب ترین قیمت از سایت پرشین گیفت کارت ، آنرا در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

ضمن این که شما می توانید در صورت بروز هر نوع مشکل و یا داشتن هر سوالی در باب گیفت کارت نتفلیکس کانادا با بخش پشتیبان پرشین گیفت کارت تماس حاصل فرمایید تا آنها مشکل به وجود آمده را رفع و سوال شما را پاسخ دهند. تیم پشتیبان پرشین گیفت کارت همه روزه و آنلاین حتی روز های تعطیل و در ساعات مشخص پاسخ گوی شما است.

اگر این مطالب پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در باب خرید گیفت کارت نتفلیکس netflix کانادا نبود ، می توانید آنها را با کارشناس ‌های بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت در میان بگذارید. آن ها در اسرع وقت پاسخ همه سوالات شما در مورد این محصول را خواهند داد.