گیفت کارت spotify فنلاند

از جمله راحت ترین راه های استفاده از سرویس اسپاتیفای ، خرید گیفت کارت spotify فنلاند است. با وجود این کارت شارژ می توانید به بزرگترین بانک موزیک جهان دست پیدا نمایید.

ویژگی برخط بودن با بهترین کیفیت ممکن ، امکان دریافت موزیک ها و غیره ، Spotify را به یکی از پرمخاطب ترین سایت های اجرای موسیقی دنیا مبدل نموده است. کمپانی اسپاتیفای در کشور سوئد و در سال 2006 فعالیتش را آغاز و پس از گذشت 2 سال توانست پنجاه میلیون ترک موسیقی از سراسر دنیا گردآوری کند.

اکنون مخاطبان Spotify می توانند از طریق نسخه موبایلی هم از این سرویس دوست داشتنی موسیقی بهره ببرند.

به همراهی شبکه اسپاتیفای شما می توانید به صورت Online به انواع موسیقی ، پادکست و موزیک ویدئو از هنرمندان دنیا دست پیدا کنید.

مراحل ساخت اکانت spotify فنلاند

مخاطبان اسپاتیفای خیلی راحت می توانند به وسیله Email خود به عضویت اسپاتیفای درآیند و به محتواهای اسپاتیفای دست پیدا کنند. برای این کار باید گیفت کارت اسپاتیفای فنلاند را خریداری کنید و به روش زیر آنرا اکتیو سازی نمایید:

  • به آدرس spotify.com/redeem مراجعه و وارد بخش Redeem شوید.
  • کد مجازی گیفت کارت Spotify فنلاند خود را وارد کنید.
  • پس از آن روی دکمه ردیم کلیک نمایید.
  • اکنون گیفت کارت شما با موفقیت اکتیو شده است.
اشتراک های گیفت کارت spotify فنلاند

گیفت کارت اسپاتیفای spotify فنلاند به صورت بسته های زیر در فروشگاه پرشین گیفت کارت ارائه می شوند.

شما بعد از خرید و ردیم کردن آن قادر هستید تا از مزایای این سرویس مانند پخش موزیک دلخواه به شکل آفلاین و آنلاین در هر دیوایسی مثل: Mobile ، تبلت ، PC ، خودرو ، TV ، اسپیکر ، Xbox ، پلیر تحت شبکه ، پلی استیشن و غیره استفاده کنید.

1 ) گیفت کارت اسپاتیفای 1 ماهه فنلاند

2 ) گیفت کارت اسپاتیفای 3 ماهه فنلاند

3 ) گیفت کارت اسپاتیفای 6 ماهه فنلاند

به سهولت آهنگ های دلخواه خود را سرچ کنید و با یک کلیک آنرا اجرا نمایید.

دانلود و پخش Offline موسیقی مورد پسندتان بدون محدودیت و دریافت آن به شکل آفلاین و بدون وجود اینترنت از خصوصیات اسپاتیفای می باشد. از تمام اینها جذاب تر این است که شما قادر هستید بدون حضور تبلیغات آزار دهنده سی ثانیه ای نا خواسته و بدون هیچ نگرانی ، از موزیک های دلخواه تان لذت ببرید.

فواید بکارگیری گیفت کارت spotify فنلاند

1 ) اشتراک ‌گذاری سهل و آسان درون ‌برنامه‌ ای و برون ‌برنامه ‌ای.

2 ) اجازه بکارگیری در هر پلتفرم مثل: Mobile ، کامپیوتر وغیره.

3 ) اجرای موسیقی با بهترین کیفیت ممکن.

4 ) امکان ایجاد فهرست های پخش گوناگون با شخصی ‌سازی های متنوع.

5 ) امکان چک کردن تحت وب موسیقی ‌هایی که سایرین ایجاد کرده ‌اند.

6 ) اجازه ایجاد فهرست های پخش ویژه برای شما به کمک الگوریتم پیشرفته اسپاتیفای.

7 ) امکان هدایت مشترک فهرست ‌های پخش به وسیله چند کاربر یا همان Collaborate

8 ) معرفی فهرست اجرا توسط اسپاتیفای به صورت مرتب در طول روز.

9 ) امکان بهره برداری از اسپاتیفای بدون نیاز به اینترنت ویژه و پر سرعت.

10 ) مرجع موسیقایی اسپاتیفای بسیار بی نقص می باشد. نه تنها در مورد ترک ها و آلبوم ها ، بلکه در مورد فهرست های پخش و غیره.

11 ) امکان به اشتراک گذاری پلی ‌لیست‌ های با سایر افراد.

12 ) اجازه گوش دادن آفلاین از طریق حساب پرمیوم به موزیک‌ ها.

گیفت کارت فردی یا Individual Spotify Gift Card

به کمک این گیفت کارت اسپاتیفای امکان دسترسی چند دیوایس مختلف مانند: گوشی موبایل ، PC و غیره به یک حساب را برایتان فراهم خواهد کرد. هزینه ماهانه این نوع کارت شارژ اسپاتیفای حدود 10 دلار است.

محدودیت تعریف ‌شده برای این نوع Gift Card ، عدم بهره برداری همزمان چند دیوایس از یک اکانت است. این موضوع ، دقیقاٌ فردی ‌بودن این نوع گیفت کارت را نشان می ‌دهد. درست است که شما می توانید با چندین دستگاه مختلف به این حساب دسترسی پیدا کنید ، اما اجازه همزمان از این حساب برایتان مقدور نیست.

محصولات مرتبط

شما علاوه بر تهیه گیفت کارت اسپاتیفای فنلاند می توانید از دیگر کالاهای موجود در سایت پرشین گیفت کارت نیز خرید کنید.

کالاهایی مانند :

1 ) سی پی بازی کال آف دیوتی موبایل

2 ) گیفت کارت بازی ورد آف وار کرافت

3 ) گیفت کارت های اپل آیتونز

4 ) گیفت کارت گو کش گیم کارت

5 ) الماس برنامه بیگو لایو

6 ) جم بازی گانگستار

7 ) گیفت کارت وال مارت

8 ) گیفت کارت بازی Jagex Runescape

9 ) گیفت کارت های استیم والت

10 ) و بسیاری دیگر از محصولات سایت پرشین گیفت کارت

خدمات فروشگاه اینترنتی پرشین گیفت کارت

در سایت پرشین گیفت کارت عضو شوید و ساخت پروفایل شخصی و خرید اینترنتی گیفت کارت اسپاتیفای فنلاند را به راحتی و با فشردن چند کلیک تجربه کنید. حتماٌ به فروشگاه پرشین گیفت کارت مراجعه کنید تا با آسودگی خاطر از طریق پرداخت با درگاه بانکی امن ، گیفت کارت اسپاتیفای فنلاند خود را به صورت آنی تحویل بگیرید و از خدمات پس از فروش پرشین گیفت کارت استفاده نمایید.

فروشگاه پرشین گیفت کارت برای ارائه گیفت کارت اسپاتیفای فنلاند با مناسب ترین قیمت و پشتیبانی قدرتمند همیشه در کنار شما خواهد بود و می توانید در صورت داشتن هر سوالی ، با ما تماس حاصل فرمایید.

سایت پرشین گیفت کارت با داشتن سابقه درخشان خود در حوزه فروش گیفت کارت و جم تا کنون توانسته رضایت مشتریان این سایت را جلب نماید و با تحویل فوری و قیمت مناسب در بین کاربرها از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی و آنلاین حتی در روزهای تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان سایت پرشین گیفت کارت کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در مورد خرید گیفت کارت اسپاتیفای فنلاند را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آنرا دریافت نمایید.

گیفت‌ کارت‌ های ارائه شده در فروشگاه پرشین گیفت کارت همگی از سورس اورجینال ، بی واسطه و بدون تاریخ مصرف می ‌باشند. به وجود آوردن حس اعتماد و اطمینان در مشتری همیشه از اصول کاری پرشین گیفت کارت بوده و به این اصول نیز کماکان پایبند است.