گیفت کارت اسپاتیفای سوئد

سوالات بسیاری درباره گیفت کارت اسپاتیفای سوئد وجود دارد. ما تلاش کردیم تا جواب پر تکرار ترین این سوال ها را بدهیم و حالا بیایید تا با همدیگر 5 سوال پر تکرار را مورد بررسی قرار دهیم.

1 ) موجودی باقی ‌مانده در گیفت کارت اسپاتیفای سوئد چگونه قابل بررسی است؟

موجودی گیفت کارت شما به وسیله تایپ کردن کد مخصوص آن در Spotify.com/Redeem قابل بررسی می باشد.

2 ) گیفت کارت سوئد خریداری شده بر روی حسابمان قابل استفاده می باشد؟

بله ، ضمن اینکه هرچقدر از گیفت کارت اسپاتیفای با موجودی بیشتری استفاده کنید می شود مدت زمان بیشتری را در دنیای اسپاتیفای گذراند.

3 ) تاریخ مصرف گیفت کارت اسپاتیفای سوئد تا چه موقع است؟

از موقعی که گیفت کارت اسپاتیفای سوئد را فعال می کنید تا پایان مهلت مشخص شده بر روی آن ، قابل استفاده است.

4 ) چرا Gift Card خریداری شده کار نمی ‌کند؟

در اعمال کردن کد دیجیتالی گیفت کارت سوئد خریداری شده دقت کنید. ضمناٌ فراموش نکنید که تنظیمات مرتبط با ریجن مورد نظر با IP دستگاه خود را بایست تغییر داد.

5 ) آیا می شود موزیک های داخل گوشی موبایل را در Spotify وارد کرد؟

بله ، به این گونه از فایل ‌ها ، Local Files گفته می ‎‌شود. شما به سهولت می ‌توانید موزیک ‌های مورد نظر خود را درون حساب کاربری خود آپلود کنید تا هر زمان که خواستید به آ‌نها گوش فرا دهید. فراموش نکنید که آپلود کردن موسیقی های شما از منبع های غیر مجاز نباشد زیرا بهتر است حقوق کپی ‌رایت آثار رعایت شوند.

موارد کلیدی جهت استفاده از گیفت کارت اسپاتیفای سوئد

برای استفاده از گیفت کارت اسپاتیفای سوئد باید چند مورد را مد نظر قرار دهید.

1 ) تغییرIP

همان گونه که خبر دارید برای استفاده از هر Gift Card باید به ریجن آن توجه نمود. بعد از آن بایست آی پی یا آدرستان را به آدرس همان ریجن تغییر دهید تا بشود از کد گیفت کارت خریداری شده استفاده نمود. با تمام این گفته ها شما باید از یک VPN سوئد استفاده کنید تا آی پی دستگاه شما به سوئد تغییر پیدا کند. جهت مطمئن شدن از IP دستگاه خود می ‌توانید یک نگاهی به وب سایت Whatismyipaddress بیاندازید.

2 ) ساخت یک حساب کاربری

حالا که IP دستگاه شما سوئد شده است ، یک حساب کاربری با همین IP در Spotify ایجاد کنید. پروسه ایجاد یک حساب کاربری در اسپاتیفای به آسانی انجام پذیر است به همان راحتی که می شود همینک در یک چشم ‌بر ‌هم‌ زدن یک پیج در اینستاگرام ساخت.

3 ) اعمال کردن کد گیفت کارت خریداری شده سوئد

هر مرتبه که یک گیفت کارت اسپاتیفای سوئد را تهیه می کنید ، یک کد مجازی برای فعال کردن ، در اختیارتان قرار می گیرد. این کد مجازی ‌چیزی شبیه به این EPUVB6y6uITOC می باشد.

بعد از اعمال کردن کد و باز کردن لینک ، شما بایست مشخصات و نشانی را به درستی وارد و ثبت نمایید. توجه کنید که این آدرس باید دقیقاٌ همان آدرسی باشد که از طریق تغییر آی پی برای خود گزینش نموده اید.

پس از به پایان رسیدن این مراحل ، جهت تایید حسابSpotify  و ادامه مراحل اکتیو کردن گیفت کارت اسپاتیفای سوئد خریداری شده ، روی گزینه Accept Invite بزنید. برای اینکه اسپاتیفای از بابت شما خیالش راحت شود باید روی گزینه This is My Account نیز کلیک نمایید.

حالا برای تایپ کردن نشانی که در آی پی مشخص نموده اید ، بر روی گزینه Enter Address Manually بزنید و نشانی که به همراه لینک به شما عرضه شده است را در کادر نمایان شده تایپ کنید. بعد از رجوع به Spotify ، به راحتی قادرید از حساب پرمیوم خودتان نهایت لذت را ببرید.

اعتبارهای گیفت کارت اسپاتیفای سوئد

برای خرید گیفت کارت اسپاتیفای سوئد می توانید به بخش گیفت کارت ها در فروشگاه پرشین گیفت کارت مراجعه کنید و این محصول را با میزان اعتبارهای زیر خریداری کنید.

1 ) گیفت کارت اسپاتیفای 1 ماهه سوئد

2 ) گیفت کارت اسپاتیفای 3 ماهه سوئد

3 ) گیفت کارت اسپاتیفای 6 ماهه سوئد

جمع ‌بندی

تهیه گیفت کارت اسپاتیفای سوئد به طرفداران موسیقی کمک شایانی می ‌کند تا بتوانند از خدمات نامحدود Spotify استفاده کنند. برای خرید گیفت کارت اسپاتیفای سوئد باید به سایت های قابل اعتماد مراجعه کنید تا دچار گیفت کارت های جعلی نشوید. شما می ‌توانید گیفت کارت Spotify سوئد را از طریق فروشگاه اینترنتی پرشین گیفت کارت خریداری نمایید.

سایر محصولات

شما می توانید مضاف بر تهیه گیفت کارت اسپاتیفای سوئد از فروشگاه پرشین گیفت کارت ، اقدام به خرید سایر محصولات این فروشگاه نمایید. مانند :

1 ) جم بازی Puzzles & Survival

2 ) جم بازی شادو فایت آرنا

3 ) تیکت بازی Last Island Of Survival

4 ) گیفت کارت بازی فری فایر

5 ) گیفت کارت ریزر گلد گلوبال

6 ) گیفت کارت ایکس باکس

7 ) گیفت کارت کارما کوین

8 ) سکه برنامه پلاتو

9 ) گیفت کارت EA Play برای MAC و PC

10 ) و سایر کالا های سایت پرشین گیفت کارت

ارتباط با بخش پشتیبانی پرشین گیفت کارت

در سایت پرشین گیفت کارت عضو شوید و ساخت پروفایل شخصی و خرید اینترنتی گیفت کارت اسپاتیفای سوئد را به راحتی و با فشردن چند کلیک تجربه کنید. حتماٌ به فروشگاه ما مراجعه کنید تا با اطمینان خاطر از طریق پرداخت با درگاه بانکی امن ، گیفت کارت اسپاتیفای سوئد خود را به صورت آنی تحویل بگیرید و از خدمات پس از فروش پرشین گیفت کارت استفاده نمایید.

فروشگاه پرشین گیفت کارت برای ارائه گیفت کارت اسپاتیفای سوئد با مناسب ترین قیمت و پشتیبانی قدرتمند همیشه در کنار شما خواهد بود و می توانید در صورت داشتن هر سوالی ، با ما تماس حاصل فرمایید.

سایت پرشین گیفت کارت با داشتن سابقه درخشان خود در حوزه فروش گیفت کارت و جم تا کنون توانسته رضایت مشتریان این سایت را جلب نماید و با تحویل فوری و قیمت مناسب در بین کاربرها از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی و بر خط حتی در روزهای تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان سایت پرشین گیفت کارت کمک بگیرید.

تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در مورد خرید گیفت کارت اسپاتیفای سوئد را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آنرا دریافت نمایید.