جم و الماس بازی تاپ وار

پس از ورود به یک جزیره متروکه ابتدا باید پایگاهی برای آموزش نیروهای خود ایجاد نمایید ، سپس آنجا را با دیگر ساختمان های مورد نیاز تکمیل کنید.

در بازی تاپ وار نبردهای مختلفی وجود دارد از جمله : هیولاهای وحشی ، جنگ پادشاه ها ، ربات های جنگی و غیره. در تاپ وار جنگ را به معنای واقعی تجربه کنید و بر جهان تسلط پیدا کنید.

بازی تاپ وار توسط شرکت تاپ وار استودیو طراحی شده است و به دنیا عرضه گردیده است. سبک این بازی استراتژیک و اکشن است که دارای یکی گیم پلی مهیج می باشد با گرافیک سه بعدی. این بازی محبوب برای سیستم عامل های اندروید وآی او اس قایل اجرا می باشد و بیش از 1 میلیون دانلود از گوگل پلی برای آن ثبت شده است.

تاپ وار دارای سیستم ادغام و ترکیب است به این معنا که شما برای اینکه بتوانید نیروهای خود را ارتقاء دهید می بایست سربازان گوناگون با سطوح یکسان را با یکدیگر ادغام کنید تا سربازهای قویتر و پیشرفته تری را در اختیار بگیرید.

بعد از اینکه مراحل ساخت و سازتان به پایان رسید به سرزمین ابدی راه می یابید که یک گیم پلی متفاوت با نبردهای افسانه ای شما را ترغیب می کند تا به سمت سلطه بر دنیا قدم بردارید.

بازی تاپ وار

سربازان در بازی تاپ وار به چند دسته تقسیم می شوند همچنین ساختمان های گوناگونی نیز در این بازی وجود دارند. مثل : پایگاه نیروی دریایی ، سالن جنگ ، صندوقچه جادویی ، پایگاه نیروی هوایی ، فرودگاه و غیره که همگی موجب جذابیت هرچه بیشتر بازی می شوند.

هر کدام از این بناها در سطح معینی از بازی فعال می گردند و امکان استفاده از آن وجود دارد. در بازی تاپ وار می توانید زمین بازی را تغییر شکل داده و نمای آنرا به کلی تغییر دهید ضمن اینکه می توانید برای پروفایل خود پرچم مورد نظر را نیز انتخاب کنید که ایران هم جزء آنها می باشد.

بازی تاپ وار یک بازی هیجان انگیز و جذاب برای موبایل های اندرویدی و آی او اس می باشد. گیم پلی بازی به حدی زیبا و حرفه ای طراحی شده است که هر گیمری را به سمت خود می کشاند و تاکنون هم در این زمینه موفق بوده و آمار خیره کننده ای را به خود اختصاص داده است. امتیازی که توانسته از گوگل پلی کسب کند 4.4 از 5 می باشد و تا کنون بیش از 1 میلیون بار از گوگل پلی دانلود گردیده است.

محصولات جم و الماس بازی تاپ وار

برای اینکه بتوانید در بازی تاپ وار به خوبی پیشرفت کنید باید اقدام به خرید جم الماس بازی تاپ وار از فروشگاه پرشین گیفت کارت نمایید. این محصول در بسته های زیر در دسترس شما می باشد.

1 ) بسته آفر بازی تاپ وار

2 ) بسته 120 جم بازیتاپ وار

3 ) بسته 250 جم بازیتاپ وار

4 ) بسته 300 جم بازیتاپ وار

5 ) بسته 600 جم بازیتاپ وار

6 ) بسته 1280 جم بازیتاپ وار

7 ) بسته 3280 جم بازیتاپ وار

8 ) بسته 6480 جم بازیتاپ وار

بازی تاپ وار از خریدهای درون برنامه ای نیز پشتیبانی می کند که در پیشرفت شما در بازی بسیار موثر است.

مراحل نصب بازی تاپ وار

این بازی تاکنون با استقبال خوبی از سوی گیمرها روبرو شده است. این بازی دوست داشتنی را می توانید به صورت رایگان از اپ استور و پلی استور به شکل رایگان دانلود کنید و پس از دانلود باید برای نصب طبق روش زیر عمل کنید:

1 ) ابتدا فایل Zip را از حالت فشرده خارج کنید به وسیله گوشی یا اَپ های کمکی مثل WinRAR .

2 ) داخل پکیج دانلود شده ، نرم افزاری به نام SAI وجود دارد که آن را نصب و اجرا نمایید.

3 ) پس از اینکه بازی را اجرا کردید شاهد گزینه ای به نام Install Apks می شوید که با کلیک روی آن به پنجره ای وارد می شوید که می بایست پوشه استخراج شده بازی را انتخاب نمایید.

4 ) بعد از اینکه پوشه را یافتید باید فایل اصلی گیم و اسپلیت ها را انتخاب و تیک بزنید ( تمام محتوای داخل پوشه را انتخاب کنید ).

5 ) در انتها روی گزینه SELECT کلیک نموده تا فرآیند اسپلیت و نصب اجرا شود.

6 ) پس از پایان نصب شما قادر خواهید بود از اجرای بازی تاپ وار بدون هیچ مشکلی لذت ببرید.

محصولات مرتبط

در فروشگاه پرشین گیفت کارت محصولات متنوعی یافت می شوند مانند:

1 ) گیفت کارت مولتی گیم کارت

2 ) گیفت کارت مستر کارت آمریکا

3 ) گیفت کارت های اپل آیتونز

4 ) گیفت کارت بازی لیگ آف لجندز

5 ) گیفت کارت اپن باکس

6 ) گیفت کارت های نتفلیکس

7 ) گیفت کارت بیت کوین

8 ) گیفت کارت Best Buy

9 ) گیفت کارت بازی Jagex Runescape

10 ) و بسیاری دیگر از محصولات سایت پرشین گیفت کارت

بخش پشتیبانی پرشین گیفت کارت

شما پس از خرید جم الماس بازی تاپ وار از فروشگاه پرشین گیفت کارت ، آنرا در اسرع وقت و با کمترین قیمت و به صورت آنی تحویل خواهید گرفت.

پیشنهاد ما جهت خرید جم بازی تاپ وار ، فروشگاه پرشین گیفت کارت است که تمامی مراحل خرید را به بهترین نحو برای شما فراهم کرده ‌است. شما با مراجعه به سایت پرشین گیفت کارت می توانید به راحتی تنها با چند کلیک ، جم الماس بازی تاپ وار خود را تهیه کنید و در سریع ترین زمان ممکن آنرا تحویل بگیرید.

سایت پرشین گیفت کارت دارای تیم خبره و متخصص در زمینه جم و گیفت کارت می باشد که در بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت مشغول به فعالیت هستند. این تیم می تواند شما را از لحظه ثبت سفارش تا زمان تحویل محصول و حتی قبل و بعد از آن همراهی نماید.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی حتی در روزهای تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان آنلاین سایت پرشین گیفت کارت کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده درباره خرید جم الماس بازی تاپ وار را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آنرا دریافت نمایید.

امیدواریم که این مقاله توانسته باشد شما را با جم بازی تاپ وار آشنا سازد.