جم بازی هونکای ایمپکت 3rd

جم بازی هونکای ایمپکت ارزان – خرید شارژ Honkai Impact 3rd

جم بازی هونکای ایمپکت

جم بازی هونکای ایمپکت 3rd

خرید شارژ Honkai Impact 3rd – جم بازی هونکای ایمپکت ارزان – بازی هونکای ایمپکت یک بازی ژاپنی است که بر گرفته از انیمیشن های ژاپنی و مانگا ها می باشد که برای گوشی های هوشمند طراحی شده است. این بازی را میتوانید از گوگل پلی و اپ استور دانلود کنید.

شرکت سازنده این بازی miHoYo Limited است که این بازی را به صورت رایگان در اختیار پلیر ها قرار می دهد. بازی هونکای ایمپکت مثل انیمیشن های تاریخی و حماسی ژاپنی ، به اهداف فرا بشری فکر کرده است.

نقش شما در این بازی به عنوان یک قهرمان است که قدرت ویژه ای دارد. این قهرمان ظاهری دوست داشتنی دارد ولی دارای توانمندی های زیادی است.

عناصری در این بازی به کار رفته است که باعث مهیج شدن بازی می شود و همین موضوع باعث جذب بیشتر مخاطب برای Honkai Impact 3rd می گردد.

در این بازی یک شیطان با یک ارتش متحد برای نابودی زمین و انسان ها پا بر روی این کره خاکی گذاشته است و وظیفه شما مقاومت در برابر این ارتش متجاوز و مخرب است.

باید از بین 30 شخصیتی که در این بازی وجود دارد یکی را انتخاب کنید و آن را آموزش دهید و به انواع سلاح تجهیز کنید تا بتوانید در برابر دشمنان خود به پیروزی برسید.

برای تقویت قهرمان خود و همچنین به روزرسانی سلاح های آن نیاز به تهیه جم بازی Honkai Impact 3rd هونکای ایمپکت دارید.

گرافیک خیر کننده این بازی به جذب هرچه بیشتر مخاطب کمک ویژه ای کرده است به علاوه صداگذاری و افکت های صوتی این بازی نیز به مهیج شدن هونکای ایمپکت ۳ افزوده است.

خط داستان بازی Honkai Impact 3rd  از نمای سوم شخص می باشد و سبک بازی نیز Hack & Slash است. برای بالا رفتن سطح دفاعی و هجومی قهرمان خود باید جم بازی هونکای ایمپکت را از سایت پرشین گیفت کارت خریداری کنید.

جم بازی هونکای ایمپکت در بسته های زیر در سایت پرشین گیفت کارت در دسترس است و باید برای خرید آن ، بسته مورد نظر را ثبت سفارش کنید:

1 ) پک ماهانه بازی هونکای ایمپکت

2 ) پک 65 جم بازی هونکای ایمپکت

3 ) پک 330 جم بازی هونکای ایمپکت

4 ) پک 660 جم بازی هونکای ایمپکت

5 ) پک 1320 جم بازی هونکای ایمپکت

6 ) پک 3300 جم بازی هونکای ایمپکت

7 ) پک 6600 جم بازی هونکای ایمپکت

8 ) پک 65 B-Chips بازی هونکای ایمپکت

9 ) پک 330 B-Chips بازی هونکای ایمپکت

10 ) پک 1320 B-Chips بازی هونکای ایمپکت

11 ) پک 1980 B-Chips بازی هونکای ایمپکت

12 ) پک 3300 B-Chips بازی هونکای ایمپکت

13 ) پک 6600 B-Chips بازی هونکای ایمپکت

پس از ثبت سفارش بسته مورد نظر در فروشگاه پرشین گیفت کارت ، کد آن را در اسرع وقت اکانت بازی شما شارژ می شود .

به یاد داشته باشید که دشمنان شما از نیرو های اهریمنی برخوردار هستند که باید برای مبارزه با آن ها با تمام توان به نبردشان بروید که برای این کار به کمک جم بازی هونکای ایمپکت نیاز دارید. دشمنان اصلی شما از انواع غول ها ، شیاطین ، زامبی ها و هیولا ها می باشد که باید همه آن ها را از بین ببرید.

بازی هونکای ایمپکت ۳  به صورت چند نفره نیز قابل اجرا می باشد و می توانید یک اتحاد تشکیل دهید تا به صورت گروهی به دشمنان خود حمله کنید. این بازی جذاب تا کنون بیش از 1 میلیون بار دانلود شده است و امتیاز 4.2 از 5 را نیز به دست آورده است.

بازی هونکای ایمپکت به شکل داستانی طراحی شده است یعنی اینکه شما پس از اتمام یک داستان و مرحله ، در مرحله بعد با یک داستان متفاوت باید مرحله را آغاز کنید که انتخاب هر داستان به جایگاه شما در بازی بستگی دارد.

جهت استفاده از آپدیت های بازی هونکای ایمپکت به جم بازی هونکای ایمپکت ۳  نیاز دارید. به علاوه به وسیله این جم می توانید با سرعت بیشتری در بازی پیشرفت کنید و راحت تر از پس دشمنان خود برآیید.

سایت پرشین گیفت کارت با فروش جم بازی هونکای ایمپکت به شکل اورجینال در بین کاربر ها شناخته شده است و می توانید با خیال آسوده از این فروشگاه اقدام به خرید جم بازی Honkai Impact 3rd  نمایید.

شما می توانید علاوه بر خرید جم بازی Honkai Impact 3  از فروشگاه پرشین گیفت کارت ، از سایر محصولات محبوب این سایت نیز خرید کنید مانند:

1 ) جم بازی فری فایر

2 ) گیفت کارت آمازون

3 ) جم بازی کلش آف زامبیز

4 ) گیفت کارت های پلی استیشن

5 ) سی پی بازی کال آف دیوتی موبایل

6 ) جم بازی بوم بیچ

7 ) گیفت کارت های استیم والت

8 ) گیفت کارت مولتی گیم کارت

9 ) گیفت کارت اسپاتیفای

10 ) یوسی پابجی موبایل

سایت پرشین گیفت کارت دارای تیم خبره و قدرتمند در زمینه گیفت کارت می باشد که در بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت مشغول به فعالیت هستند. این تیم می تواند شما را از لحظه ثبت سفارش تا زمان تحویل محصول و حتی قبل و بعد از آن همراهی نمایند.

شما پس از خرید جم بازی Honkai Impact  از فروشگاه پرشین گیفت کارت ، آن را در اسرع وقت و با کمترین قیمت اکانتتان شارژ خواهد شد.

پیشنهاد ما جهت خرید جم بازی هونکای ایمپکت ، فروشگاه پرشین گیفت کارت است که تمامی مراحل خرید را به بهترین نحو برای شما فراهم کرده ‌است.

شما با مراجعه به سایت پرشین گیفت کارت می توانید به راحتی تنها با چند کلیک ، جم بازی Honkai Impact خود را تهیه کنید و در سریع ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.

به علاوه شما می توانید به صورت انلاین حتی در ایام تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان سایت پرشین گیفت کارت کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در مورد خرید جم بازی هونکای ایمپکت را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت نمایید.

امیدواریم که این مقاله توانسته باشد شما را با جم بازی Honkai Impact آشنا کند.