گیفت کارت اپل آیتونز آمریکا

گیفت کارت آیتونز آمریکا

گیفت کارت apple آیتونز که در تمام سایت ها قرار دارند به نوعی کارت های دیجیتالی با اعتبار متفاوتی هستند که به عنوان واسطه ای میان استور آیتونز و کابران عمل می کنند در واقع آن ها با شارژ اپل آیدی کاربران موجب دستیابی افراد به امکانات برنامه آیتونز و دیگر برنامه های فروشگاه های اپل می شوند. با توجه به این موضوع ، خریداری آن ها سبب می شود تا اجازه دسترسی به آیتم ها و بخش های مختلف فروشگاه آیتونز به کاربران داده شود. برای خرید گیفت کارت های بیشتر از سایت پرشین گیفت کارت دیدن نمایید.

موارد استفاده از گیفت کارت های اپل در فروشگاه itunse
  • مطالعه انواع کتاب های مختلف دراستور آیتونز
  • گوش دادن به پادکس ها و موزیک های ناب و دوستداشتنی
  • تماشای Film های جذاب با تنوع بالا
  • بارگیری فایل های مورد نیاز و دانلود بازی های پرمخاطب
  • توانایی استفاده از امتیاز icloud شرکت اپل ( این قابلیت در ادامه توضیح داده می شود )
  • امکان خرید برنامه های جذاب جهت استفاده در iphone و ipad با اعتبار بسیار کم

آشنایی با طرح جذاب آیکلود icloud

افراد با داشتن آی کلود می توانند به ذخیره کردن موارد دلخواه به صورت آنلاین بپردازند. از آن جایی که این فضای ذخیره سازی هم تولید شرکت اپل می باشد دارای میزان حجم متفاوت بوده که کمپانی اپل به میزان 5 گیگا بایت را به حالت رایگان قابل  دسترس تمام کاربران خود قرارداده است ؛ در واقع کاربران برای استفاده بیشتر یا حجم بالاتر طرح icloud  نیازمند گیفت کارت آیتونز آمریکا هستند تا به وسیله آن ها از استور آیتونز، حجم های ابری 50 GB ، 200 GB ، 1ترابایتی ، 2 ترابایتی را خریداری نمایند.

توضیحات بیشتر در ارتباط با فروشگاه آیتونز

اپلیکیشن itunse محصولات فروشگاهی خود را در دو حالت رایگان و پولی ارائه می دهد. که در این صورت بیشتر برنامه های سیستم آیفون جزء آن دسته ای از محصولاتی قرار دارند که غیررایگان می باشند و کاربران بابت بدست آوردن آن ها باید در حداقل ترین حالت ممکن 0.99  دلار بپردازند.

خرید گیفت کارت آیتونز آمریکا و دریافت گیفت کارت های اپل،عالی ترین گزینه جهت بهره مندی بیشتراز خدمات اپ آیتونز و Mac App Store می باشد.

ویژگی های گیفت کارت apple

باتوجه به اینکه استفاده از این نوع گیفت کارت ها نیازمند محدوده زمانی خاصی نمی باشد، درنتیجه به کاربران این امکان را می دهد تا درهر شرایطی و در هرزمانی از مزایای آن ها در استور آیتونز بهره مند شوند. افرادی که این نوع گیفت کارت ها را خریداری می کنند در صفحه فروشگاهی استورآیتونز از محصولاتی با کیفیت بالا برخوردار هستند.

توجه : یکی از سوالات متداول این است که گیفت کارت های اپل به غیر از استور آیتونز در کدام برنامه و اپلیکیشن های دیگر قابلیت استفاده را خواهند داشت؟ 

در پاسخ به این سوال باید گفت که از آن جایی که این کارت دیجیتالی مانند کارت هدیه جهت استفاده از محصولات و فروشگاه های اپل می باشند ،در این حالت ما از آن ها به غیر از استور itunse  می توانیم در استورهای دیگر که مرتبط با کمپانی اپل هستند استفاده کنیم. برای دیدن مطالب بیشتر درباره استفاده از گیفت کارت ها و آموزش نحوه ساخت اپل آیدی به سایت  helplab.ir مراجعه کنید.

استورهای مختلف برای استفاده از گیفت کارت apple عبارتند از :

اپ استور App store : اپلیکیشنی که کلیه برنامه های کمپانی اپل را دارا می باشد و کاربران آی فون می توانند با گیفت کارت apple و شارژ اپل آی دی خود ، کلیه برنامه های مورد نیازخود را بارگیری کنند.

برای اطلاعات بیشتر و خرید انواع گیفت کارت به سایت پرشین گیفت کارت مراجعه نمایید.