خرید گیفت کارت استیم انگلیس

استیم یک بستر مخصوص برای گیمرهای کامپیوتر ( PC ) است که دارنده مجموعه بزرگی از بازی های معروف و به روز می باشد. با خرید گیفت کارت های استیم والت پوند انگلیس و شارژ حساب خود می توانید بازی های به روز و قدیمی را بصورت کاملاً قانونی تهیه کنید و به سهولت روی سیستم خود نصب و اجرا کنید و از دست مشکلات بازی های کرک شده راحت خواهید شد.

گیفت کارت استیم والت پوند

گیفت کارت های استیم قابلیت معاوضه ارزی دارند یعنی در صورت تهیه هر ارزی از این گیفت کارت ها ، به ارز اکانت شما در هنگام ریدیم تبدیل خواهد شد اما به خاطر کارمزد های چنج کردن بهتر است ارز مخصوص حساب خودتان را خریداری نمایید.

در موقع ریدیم حتماً باید IP کشور اکانت خودتان را در اختیار داشته باشید تا اخطاری در زمان Redeem گیفت کارت استیم والت پوند دریافت نکنید.

با توجه به روش های استیم برای گیفت کارت ها باید کشور حساب کاربری شما آمریکا باشد. روش های معاوضه نرخ کاملا از سمت استیم موقتی است و مبنای خرید گیفت کارت استیم انگلیس دلار آمریکا می باشد.

لازم به ذکر است که ريجن استیم آرژانتين به کمک گيفت کارت های گلوبال ريجن قفل شده و فقط گیفت کارت های خود کشور آرژانتين روی حساب کاربری با واحد ARS شارژ مي شود.

استیم بستر مخصوص نرم افزاری بر اساس سرگرمی است. طرح تولید شبکه ی STEAM بر محور شبکه اجتماعی متشکل از بازیکن ها می باشد که با جمع آوری این افراد و خرید گیم های اورجینال از شرکت ها به تفریح و بازی با هم می پردازند.

شرکت VALVE که طراح بازی های معروفی مثل Counter Strike است ، پشتیبان سیستم STEAM می باشد. به خاطر داشته باشید که همه شرکت های بازی سازی در هر کشوری ، شبکه STEAM را به رسمیت می شناسند و جهت استقرار بازی های خود برای فروش آنلاین یا دانلود و حتی سرویس دهی بر روی سرور های استیم اقدام می کنند.

به عنوان مثال بازی Call Of Duty ( ندای وظیفه ) برای PC روی شبکه استیم منتشر شده ، شرکت های طراح بازی می توانند بعد از اعلام ساخت بازی جهت “پیش فروش بازی” برای بازیکن ها اقدام کنند.

قرار دادن پیشنهاداتی به سود این افراد ، تامین بودجه اولیه تولید ، استفاده از ویژگی چند نفره یا MultiPlayer بر روی این شبکه نیز یکی از محبوب ترین و پر بازدید ترین بخش های شرکت STEAM است.

آموزش تغییر ریجن استیم (تصویری)

باید متذکر شویم که Steam فقط بازی های پولی ( Commercial ) را سرویس دهی نمی کند ، بلکه کاربر ها می توانند بازی های رایگانی همچون warfare ، hawken ، team fortress و غیره را بدون استفاده از خرید گیفت کارت استیم انگلیس دانلود و بازی کنند. در نظر داشته باشید که بیشتر گیم هایی که از شبکه گیفت کارت استیم والت پوند خریده می شوند با نسخه های داخل بازار متفاوت هستند.

وظیفه برنامه استیم که روی کامپیوتر نصب می شود این است که همه مراحل بالا را برای بازی مورد نظر شما انجام می دهد.

خرید گیفت کارت استیم والت انگلیس هم یکی دیگر از کارهای این شرکت است که با توجه به خرید گیفت کارت استیم والت انگلیس امکانات زیر برای شما در دسترس خواهد بود ( تهیه والت استیم همان تهیه گیفت کارت استیم می باشد ) :

1 ) دسترسی آسان به بی نهایت بازی ، دریافت آپدیت بازی ها ، ذخیره سازی روی فضای ابری (Cloud) ، تهیه بازی با استیم گیفت.

2 ) ایجاد و تهیه افزودنی های مخصوص بازی ها از Steam workshop ( با استفاده از گیفت کارت ).

3 ) فرصت عضویت با گیفت کارت استیم والت پوند در سیستم مجازی STEAM  برای ارتباط با دیگر بازیکن ها ، گفتگو و چت با دیگر گیمر ها در حین بازی ( لذتی که هرگز فراموش شدنی نیست ).

4 ) امکان استفاده از تمام امکانات روی هر دستگاه و پلتفرمی Linux – PC – Mobile – TV

5 ) اکانت استیم شما تبدیل به Steam Wallet کیف پول استیم شما در استیم شده و قادر به پرداخت هزینه ها می باشید.

تیم پرشین گیفت کارت برای گیمر های ایران با در نظر داشتن تحریم و آسان کردن خرید و دریافت سریع گیفت کارت استیم والت پوند ، محصولات را با سیستم پرداخت آنلاین و قابل اعتماد فراهم کرده است ، باعث افتخار ماست که به یکی از مطمئن ترین مراکز خرید گیفت کارت استیم والت انگلیس به شما عزیزان خدمات می دهیم.

بعد از خرید گیفت کارت استیم والت انگلیس برای شارژ استیم والت خود به قسمت آموزش فروشگاه پرشین گیفت کارت مراجعه نمایید.

برای استفاده از تمامی خدمات و گیم های استیم و بهره مندی از مزایای خرید steam wallet شما هم با دانلود برنامه استیم می توانید از این امکانات بهرمند شوید. کاربر های سیستم عامل لینوکس و حتی یوزر های Mac اپل هم قادر به دانلود استیم می باشند.

در صورت داشتن سوال در زمینه خرید گیفت کارت استیم والت انگلیس ، تیم پشتیبانی پرشین گیفت کارت پاسخگوی شماست.