جهت مشاهده قیمت ها لطفا در سایت ثبت نام کنید. برای ثبت نام دکمه  خرید و تحویل آنی را کلیک کنید.

پس از ثبت نام پنل تخفیف برای شما فعال می گردد.

ویزا کارت مجازی چست؟

در حال حاضر با توجه به تحریم هایی که علیه ایران وجود دارد خرید از سایت های خارجی برای کاربران ایرانی بسیار مشکل ساز شده . اما با صدور ویزا کارت مجازی کاربران ایرانی هم به راحتی می توانند کالا و خدمات مورد نیاز خود را از سایت های خارجی تهیه کنند که این کار با خرید ویزا کارت مجازی امکان پذیر می باشد. به طور کلی اگر بخواهیم در مورد ویزا کارت مجازی توضیح دهیم باید بگوییم کارتی است غیر فیزیکی که برای پرداخت های انلاین و بین المللی استفاده می گردد البته در سایت هایی که این کارت را می پذیرند.

خرید ویزا کارت مجازی

لازم است بدانید کارتی که برای شما صادر می گردد از روسیه ، انگلیس و امریکا بسته به موجودی بانک صادر کننده در زمان سفارش کارت ، از سمت یکی از این کشورها برای شما سفارش داده می شود . این کارت دارای پنل چک کردن موجودی نیست و اگر درخواست چک کردن موجودی را پس خرید ویزا مجازی داشته باشید امکان آن میسر نمی باشد.

موارد استفاده ویزای مجازی

ویزا کارت مجازی از جمله کارت هایی است که در بیشتر سایت ها تست شده و پاسخ گو بوده است. حتی با ویزا کارت مجازی 1 دلاری هم در بعضی از سایت ها می توانید نسبت به رزرو یا خرید کالاهای دیجیتال اقدام کنید. اما به طور کلی اگر بخواهیم موارد استفاده و خرید ویزا مجازی را نام ببریم می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • برای رزرو آنلاین هتل
  • پرداخت هزینه ی دانشگاهها و ثبت نام در ازمون ها
  • پرداخت هزینه و خرید اپلیکیشن از سایت ها
  • وریفای کردن حساب های اینترنتی مانند paypal در صورتی که بتوانید تمام وریفای های سایت مقصد را پشت سر بگذارید . (مانند وریفای شماره موبایل ، قبوض برق و… )
  • خرید اپلیکیشن از سایت های رسمی مانند اپل ، گوگل و …

ویزا کارت مجازی قابل شارژ

مهم است بدانید ویزا مجازی بسته به بانک صادر کننده بین یک تا سه ماه از زمان صدور کارت اعتبار ( تاریخ انقضا ) دارد و ماهانه یک دلار از سمت بانک صادر کننده برای نگهداری کارت از موجودی شما کسر می گردد.

اما نکته ی مهم این است که ویزا کارت مجازی قابل شارژ نمی باشد و امکان افزایش موجودی و شارژ مجدد آن وجود ندارد.

نحوه ی استفاده از ویزا کارت مجازی

ویزا کارت مجازی قابل شارژ ، خرید ویزا کارت مجازی ، خرید ویزا مجازی