جهت مشاهده قیمت ها لطفا در سایت ثبت نام کنید. برای ثبت نام دکمه  خرید و تحویل آنی را کلیک کنید.

پس از ثبت نام پنل تخفیف برای شما فعال می گردد.

ویزا کارت مجازی ۱ دلاری (تحویل ۲۴ ساعته)

ویزا کارت مجازی 1 دلاری

همانطور که می دانید شما می توانید ویزا کارت با قیمت های متفاوتی تهیه نمایید. همه سایت ها یا بانک ها قابلیت خرید ویزا کارت های مجازی با قیمت پایین را برای شما فراهم نمی کنند و اکثر آنها یک حداقل مبلغ که معمولا 20 دلار است را برای صدور ویزا کارت مجازی در نظر می گیرند.

اما چنانچه این امکان فراهم باشد که شما بتوانید قیمت های پایین تری را برای خرید انتخاب نمایید ویزا کارت مجازی 1 دلاری برای مبلغ های کم گزینه ی مناسبی خواهد بود.

بعد از خرید ویزا کارت 1 دلاری شما یک شماره کارت، تاریخ انقضا و رمز CVV دریافت خواهید کرد و با استفاده از آن می توانید پرداخت های اینترنتی خود تا اندازه ی 1 دلار انجام دهید. این کارت با نام ویزا کارت مجازی 1 دلاری عرضه می گردد.

ویزا کارت مجازی چیست

کارهایی که یک ویزا کارت مجازی برای شما انجام می دهد

کاربرد و کارآیی هر ویزا کارت به نوع آن و همینطور قیمت آن بستگی دارد. از آنجا که تعداد ویزا کارت های مجازی هم بسیار زیاد است و هر نوع آن برای بازه زمانی خاصی اعتبار دارد، فقط کاربردهای کلی این نوع کارت را برای شما بیان می کنیم:

  • با استفاده از ویزا کارت مجازی می توانید بدون حضور در کشورهای خارجی و از طریق درگاههای پرداخت آنلاین از فروشگاههای اینترنتی خرید نمایید. می توانید محصولاتی را تهیه نمایید که در داخل ایران وجود ندارد و یا اگر وجود دارد قیمت آنها بسیار بالا می باشد.
  • با استفاده از ویزا کارت های مجازی می توانید در آزمون های آنلاین، دوره های آموزشی بین المللی و حرفه ای شرکت نمایید و پرداخت های خود را بصورت آنلاین انجام دهید. چنانچه این کار را از طریق موسسات واسطه داخل ایران انجام دهید ممکن است مجبور شوید هزینه های بسیار زیادی را پرداخت نمایید.
  • می توانید از سایت های علمی برتر دنیا برای دریافت مقالات بروز جهان اشتراک بگیرید و هزینه اشتراکات را بصورت ماهانه با یک ویزا کارت مجازی پرداخت نمایید.
  • می توانید برای سفرهای کاری و تفریحی خود به سایر کشورهای جهان با استفاده از ویزا کارت مجازی بلیط تهیه نمایید.

حتما بخوانید:نحوه ی استفاده از ویزا کارت مجازیvirtual visa

توجه : امکان رزرو بلیط هواپیما با استفاده از ویزا کارت مجازی امکان پذیر نمی باشد.

رزرو هتل و رزرو بلیط کنسرت از دیگر موارد استفاده از ویزا کارت های مجازی به شمار می آیند. به طور کلی پرداخت چنین مواردی با ویزا کارت مجازی بسیار به صرفه تر و ارزان تر خواهد بود.

  • می توانید از خدمات آنلاین سایت های ساسر جهان بهره مند شوید. این خدمات می تواند در ازای یک پرداخت آنلاین با ویزا کارت مجازی برای شما بسیار ارزان تر و ساده تر میسر شود و ضمن همه اینها شما از یک منبع ایمن و مطمئن تر خدمات را دریافت خواهید کرد.
  • می توانید ابزارهای آنلاین بسیار زیادی را با استفاده از ویزا کارت مجازی خود خریداری نمایید .

دقت کنید : ویزا مجازی 1 دلاری تا مبالغ بالاتر قابل شارژ مجدد نمی باشند.

  • ویزا کارت ها هم مانند تمام کارت های بانکی قابلیت بازگشت وجه را دارند در صورتی که شما با استفاده از ویزا کارت خرید ناموفقی را تجربه کرده باشید و هزینه ای از کارت شما کسر گردد ، مبلغ تراکنش ناموفق از سمت بانک صادر کننده مجدد به حساب شما برگشت داده می شود.
  • خرید و دسترسی به ویزا کارت مجازی در داخل ایران بسیار ساده است و شما برای تهیه آن نیازمند یک پروسه اداری بسیار سخت و طاقت فرسا نیستید.
  • با استفاده از ویزا کارت مجازی شما می توانید برای خود بیمه تهیه نمایید. این بیمه می تواند بیمه مسافرتی ، بیمه املاک شما در خارج از کشور ، بیمه سلامتی یا انواع و اقسام بیمه های ممکن باشد.
  • با استفاده از ویزا کارت مجازی می توانید برخی از خدمات بانکی بین المللی را انجام دهید. پرداخت قبوض و انتقال وجه و امثال آن را می شود هم با ویزا کارت فیزیکی و تا حدی نیز با ویزا کارت مجازی انجام داد که این امر بستگی به سایت ارئه دهنده خدمات دارد.

دقت داشته باشید که ویزا کارت مجازی پنل مدیریت و چک موجودی ندارد. برخی از ویزا کارت های مجازی فقط 24 ساعت اعتبار دارند و بیشتر از 24 ساعت نمی توانید از آنها استفاده نمایید، اما با خرید ویزا کارت های مجازی از سایت گیفت کارت می توانید کارت هایی با اعتبار بین 1 تا 3 ماه را داشته باشید. بنابراین در حین خرید ویزا کارت مجازی حتما به تاریخ انقضا کارت توجه کنید.

خرید انواع ویزاکارت های مجازی


خرید ویزا کارت مجازی ۱ دلاری ٬ ویزا مجازی ۱ دلاری رایگان ٬ ویزا کارت مجازی ۱ دلاری ارزان ٬ ویزا کارت مجازی قابل شارژ ٬ ویزا مجازی ۱ دلاری ٬ ویزا کارت ۱ دلاری ٬ خرید کردیت کارت مجازی 1 دلاری ، ویزا کارت 1 دلاری با قیمت مناسب ٬ ویزا مجازی ۱ دلاری معتبر ٬ خرید ویزا کارت ۱ دلاری ٬ ویزا مجازی ۱ دلاری ٬ ویزا مجازی ۱ دلاری اورجینال ٬ خرید ویزا کارت مجازی امریکا ٬ ویزا کارت ۱ دلاری ٬ ۱ دلاری ویزا کارت مجازی ٬ مجازی ویزا کارت 1 دلاری ٬ ویزا کارت مجازی یک دلاری ٬ ویزا مجازی یک دلاری ٬ ویزا مجازی تحویل انی ٬ کارت ویزا 1 دلاری مجازی ٬ ویزا کارت قابل شارز مجازی ‌٬‌ کارت مجازی ۱ دلاری امریکا ٬ کردیت کارت مجازی ، ویزا کارت ۱ دلاری ٬ خرید ویزا کارت مجازی قابل شارژ ، خرید ویزا کارت مجازی 1 دلاری تحویل فوری ٬ ویزا کارت مجازی رایگان ٬ ویزا کارت مجازی قابل شارژ ٬ ویزا کارت مجازی امریکا ٬ ویزا مجازی ۱ دلاری ٬ ویزا کارت ۱ دلاری