جهت مشاهده قیمت ها لطفا در سایت ثبت نام کنید. برای ثبت نام دکمه  خرید و تحویل آنی را کلیک کنید.

پس از ثبت نام پنل تخفیف برای شما فعال می گردد.

گیفت کارت 20 پوندی استیم انگلیس Steam

گیفت کارت استیم 20 پوندی انگلیس

گیفت کارت چیست و به چه صورتی ارائه می شود؟ نحوه استفاده از این کارت ها چگونه است؟ خرید گیفت کارت 20 پوندی انگلیسی چه مزایایی دارد؟

می توان گفت که گیفت کارت به نوعی اعتبار برای خرید از فروشگاه های اینترنتی گفته می شود که از طریق آن می توان خریدهای اینترنتی که گاها از طریق ویزا و مستر کارت نیز صورت می گرفت را انجام داد.

گیفت کارت برای پشت سر گذاشتن تحریم هایی که علیه کشور ایران صورت گرفته می تواند کارایی زیادی داشته باشد که توسط شرکت ها و کمپانی های مختلفی در دنیا ارائه می شوند.

مهم ترین تفاوت این کارت ها با مستر کارت ها که از اسمشان نیز مشخص است هدیه ای بودن آن است و دارندگان آنها می توانند به صورت ناشناس از آنها استفاده کنند.

نحوه ارائه گیفت کارت ها

اگر اهل بازی های رایانه ای باشید یقینا نام استیم را شنیده اید. Steam نرم افزای است که در حوزه انجام مدیریت حقوق های دیجیتال، توزیع دیجیتال، انجام بازی های چند نفره و همچنین پلتفرم های ارتباطی خدمات خود را به مشتریان ارائه می کند.

با توجه به اینکه این نرم افزار خدمات غیر رایگان ارائه می کند بنابراین نیاز است که کاربران خارجی از گیفت کارت های استیم استفاده کنند. گیفت کارت ها امروزه به عنوان یکی از محبوب ترین هدایا در سراسر دنیا شناخته می شوند به صورتی که در سل 2006 محبوب ترین هدیه آمریکا لقب گرفت.

این کارتها انواع زیادی دارند و از معروف ترین آنها می توان به گیفت کارت های اپل، گوگل پلی، استیم، پلی استیشن، ایکس باکس، ویزا، اسکایپ و آمازون اشاره کرد. این کارت های هدیه با مبالغ مختلف قابل تهیه می باشند. گیفت کارت های استیم معمولا به صورت یک کد برای شارژ اکانت های استیم قابل استفاده می باشند.

جهت خرید گیفت کارت استیم امریکا

نحوه استفاده از گیفت کارت های استیم

برای آنکه بتوانید از گیفت کارت استیم استفاده کنید نیاز دارید که ابتدا یک اکانت استیم والت داشته باشید. لازمه این کار استفاده از IP غیر از ایران است.

البته Steam به افراد زیر 13 سال اجازه ساخت اکانت را نخواهد داد. پس از ساخت اکانت و آماده شده آن می توانید خرید کد استیم والت را انجام دهید و پس از دریافت کد گیفت کارت به مبلغ دلخواهتان ، آن را در اکانت استیم خود شارژ نمایید.

پس از انجام این مراحل باید والت خودتان را بر روی کشور مورد نظرتان تنظیم کنید. بنابراین با یکسان کردن کشور گیفت کارت و کشور اکانت می توانید از گیفت کارت استیم خودتان استفاده کنید.

آموزش ساخت اکانت استیم والت کاملا تصویری

گیفت کارت استیم 20 پوندی

همانطور که گفته شد با توجه به شرکت و کمپانی ارائه دهنده، گیفت کارت ها معمولا دارای اعتبار خاصی می باشند و گیفت کارت های استیم امریکا از 1 تا 100 دلار اعتبار دارند که برای استفاده در اکانت های امریکا می باشند.

 اما شرکت هایی هم هستند که گیفت کارتهایی با اعتبار پوند ارائه می دهند که مخصوص  کسانی است که نیاز به گیفت کارت استیم انگلیس دارند.

مزایای گیفت کارت استیم

  • این کارت ها برای هر خرید که از سایت استیم داشته باشید کارایی دارند (مانند انواع بازی ها، نرم افزارها و اعتبار کیف پول)
  • نرم افزار steam یک عضو اصلی و ضروری کمپانی Valve می باشد و با استفاده از سرویس استیم می توانید از بین تمام شرکت های طرف قرار داد بازی و نرم افزار خریداری نمایید
  • در سیستم های هدیه دهی استیم که قبلا استفاده می شد، گیمرها تنها می توانستند بازی خاصی را به دوستان خودشان هدیه دهند این درحالی است که در گیفت کارت هدیه، گیمرها تنها اعتبار دریافت می کنند و می توانند مطابق سلیقه خودشان از آن استفاده کنند
  • کاربران با داشتن گیفت کارت استیم دیگر نیازی به استفاده از ویزا یا مستر کارت ندارند.
  • خرید این گیفت کارت ها به کاربران اجازه حضور در شبکه های اجتماعی و چت آنلاین با سایر گیمر ها و امکان به اشتراک گذاری فایل ها را می دهد.
  • دریافت جدیدترین نسخه های بازی ها نیز می تواند از دیگری مزایای گیفت کارت استیم باشد.
  • تمامی پرداخت های شما می تواند با استفاده از گیفت کارت استیم ارزان تر، سریع تر و راحت تر صورت بگیرد.

گیفت کارت 20 پوندی استیم انگلیس Steam ، خرید استیم والت 20 پوندی ، استیم والت انگلیس ، شارژ 20 پوندی استیم انگلیس Steam
گیفت کارت 20 پوندی استیم انگلیس ، گیفت کارت استیم انگلیس ارزان ، گیفت 20 پوندی استیم انگلیس Steam ٬ گیفت کارت 20 پوندی استیم انگلیس Steam
گیفت کارت 20 پوندی steam انگلیس , استیم والت 20 پوندی استیم انگلیس , خرید استیم گیفت 20 پوندی ٬ گیفت کارت 20 پوندی استیم انگلیس
استیم والت 20 پوندی استیم انگلیس ٬ خرید استیم گیفت 20 پوندی ٬ گیفت کارت 20 پوندی steam انگلیس ٬ استیم والت 20 پوندی استیم انگلیس