جهت مشاهده قیمت ها لطفا در سایت ثبت نام کنید. برای ثبت نام دکمه  خرید و تحویل آنی را کلیک کنید.

پس از ثبت نام پنل تخفیف برای شما فعال می گردد.

گیفت کارت 10 دلاری استیم امريکا steam

گیفت کارت استیم 10 دلاری

آیا چیزی در مورد گیفت کارت استیم 10 دلاری می دانید؟ در مورد کاربردهای گیفت کارت 10 دلاری چطور؟ در چه فروشگاه هایی قابل استفاده هستند؟ چگونه و از کجا می‌توان این گیفت کارت را خرید و تهیه نمود؟

ما اکنون در عصر تکنولوژی و رایانه‌ای شدن زندگی‌ها به سر می‌بریم. همین امر نیز خود دلیلی بر این است که قسمت بیشتر تفریحات مردم را تکنولوژی و بازی‌های رایانه‌ای تشکیل داده است.

بازی‌هایی که هر روز گسترده تر می‌شوند و کیفیت و کمیت آنها نیز با سرعت رو به رشدی در حال افزایش است و با همین سرعت نیز بر محبوبیت آنها افزوده می‌شود.

از شرکت‌های فعال در زمینه بازی و بازی سازی می‌توان به کمپانی‌های محبوبی مثل پلی استیشن و ایکس باکس اشاره کرد. برند جدید استیم نیز کمپانی جوانی است که پا به عرصه وجود نهاده و در حال رشد است.

خرید استیم والت 1 دلاری ارزان

استیم شبکه بزرگی از بازی در جهان می‌باشد که به کانون جذب گیمرها تبدیل شده است. استیم نمونه‌ای از یک شبکه اجتماعی عظیم است که از ساختاری نرم افزاری برخوردار بوده و کاربران با هدف انجام بازی های گروهی و فردی در آن گرد هم می‌آیند.

سگا ، یوبی سافت ، اکتیویژن و چند نمونه دیگر از بازی‌های رایانه ای را می‌توان در این شبکه اجتماعی بزرگ بازی‌ها یافت. استیم یک فروشگاه بزرگ برای بازی‌ها است و در آن جدیدترین ‌بازی‌های جهان بر پایه لینوکس، ویندوز و مک ارائه می‌شود و لذت بی نظیری را به کاربرانش می‌دهد.

اکثر بازی‌های ارائه شده در فروشگاه استیم به صورت رایگان هستند، اما تعدادی از آپشن‌ها و قابلیت‌های بازی‌های آنلاین و بازی‌های گروهی آن بصورت پولی است و افراد برای بهره بردن از آن نیازمند یک گیفت کارت استیم هستند.

در ادامه این مطلب شما را با گیفت کارت استیم و کاربردهای آن آشنا می کنیم.

گیفت کارت استیم چیست؟

گیفت کارت یا همان کارت هدیه نوعی کارت‌ فیزیکی است که در شرکت و فروشگاه خاصی می‌توان آن را مورد استفاده قرار داد و به میزان اعتباری که در کارت قرار دارد، می‌توان از آن استفاده کرد و با آن خرید انجام داد.

فروشگاه استیم نیز برای ارائه و فروش محصولات خود گیفت کارت‌های مخصوص به خود را به بازار عرضه نموده است که با نام گیفت کارت استیم شناخته می‌شود و تنها در صورت دارا بودن آن می‌توان از این فروشگاه خرید نمود.

هر کدام از این کارت‌ها میزان اعتبار مشخصی دارند و فرد تنها به آن میزان اعتبار قادر به خرید از فروشگاه استیم است. این گیفت کارت کاربردهای زیادی دارد که در ادامه به برخی از این کاربردها اشاره می‌کنیم.

گیفت کارت 3 دلاری استیم

کاربردهای گیفت کارت استیم کدامند؟

همانطور که در بالا ذکر شد گیفت کارت استیم کاربرد‌های مختلفی دارد. از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • با در اختیار داشتن این گیفت کارت امکان دسترسی و خرید هزاران بازی موجود در این فروشگاه را دارید.
  • اگر شما با گیفت کارت استیم از این فروشگاه خرید کنید، آپدیت بازی‌ها به صورت خودکار برای شما ارسال می‌شود.
  • برخی از قابلیت‌های بازی‌ها نیاز به پرداخت درون برنامه‌ای دارند و شما با دارا بودن گیفت کارت استیم می‌توانید به راحتی آنها را خریداری کنید.
  • با دارا بودن کارت استیم امکان ذخیره سازی و استفاده بردن از بازی ها در یک فضای ابری بسیار امن در فروشگاه استیم برای شما فراهم است.
  • با شارژ کردن اکانت استیم خود می‌توانید در شبکه اجتماعی مربوط به این شرکت عضو شده و با دیگر گیمرها در ارتباط باشید.
  • استیم قابلیت جذاب چت آنلاین در حین بازی ها را برای گیمرها فراهم آورده و هیجان را در بازی‌های گروهی بسیار بالا برده است.
  • می‌توانید به راحتی بازی ها را در لینوکس ، موبایل ، ویندوز و مک بارگذاری کنید و مورد استفاده قرار دهید.
  • می توانید از فروشگاه استیم با اکانت استیم والت خرید کنید.
  • می توانید انواع فایل‌های رسانه ای را با سایر گیمرها در شبکه اجتماعی استیم به اشتراک بگذارید.

از استیم گارد چه می دانید؟

گیفت کارت استیم 10 دلاری

یک گیفت کارت استیم 10 دلاری به آن دسته‌ از گیفت کارت‌ها گفته می شود که به میزان 10 دلار اعتبار دارند و شما این امکان را دارید تا به اندازه اعتبار 10 دلاری آن، اکانت استیم خود را شارژ کنید و از امکانات آن بهره مند شوید.

گیفت کارت 10 دلاری مانند تمام کارت‌های این فروشگاه، تمام کاربردهای ذکر شده در بالا برای گیفت کارت های استیم را در خود دارد.

نحوه خرید و استفاده از گیفت کارت استیم 10 دلاری

برای تهیه و خرید گیفت کارت 10 دلاری، ابتدا آن را انتخاب نموده پس از انجام مراحل ثبت نام و سپس پرداخت ، کد گیفت کارت مورد نظر برای شما ارسال می گردد که تنها قابلیت استفاده برای یک اکانت استیم را دارد.

با بهره بردن از این کد شما می‌توانید اکانت استیم خود را شارژ نمایید. پس از شارژ نمودن اکانت، امکان استفاده از اعتبار 10 دلاری آن فراهم شده و شما می‌توانید از فروشگاه استیم خرید کرده و از تمام امکانات و قابلیت های این کارت بهره‌مند شوید.

اما باید همیشه این نکته را در نظر داشته باشید که کد گیفت کارت استیم 10 دلاری خود را به هیچ عنوان در اختیار هیچ شخص دیگری قرار ندهید چرا که اگر از آن استفاده شود، دیگر شما امکان استفاده از آن کارت را نخواهید داشت.


خرید استیم والت 10 دلاری ارزان ، استیم گیفت 10 دلاری ، گیفت کارت استیم 10 دلاری ، خرید گیفت کارت استیم 10 دلاری ، استیم والت 10 دلاری رایگان ، استیم والت 10$
خرید گیفت کارت 10 دلاری استیم امریکا Steam , گیفت کارت استیم 10 دلاری , گیفت کارت استیم والت 10 دلاری , شارژ 10 دلاری استیم امریکا
گیفت کارت استیم والت 10 دلاری , شارژ 10 دلاری استیم امریکا ٬ خرید گیفت کارت 10 دلاری استیم امریکا Steam , گیفت کارت استیم 10 دلاری
خرید گیفت کارت 10 دلاری استیم امریکا Steam  , شارژ 10 دلاری استیم امریکا , گیفت کارت استیم 10 دلاری , گیفت کارت استیم والت 10 دلاری