جهت مشاهده قیمت ها لطفا در سایت ثبت نام کنید. برای ثبت نام دکمه  خرید و تحویل آنی را کلیک کنید.

پس از ثبت نام پنل تخفیف برای شما فعال می گردد.

گیفت کارت ایکس باکس 1 دلاری

در دنیای امروز کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که با کامپیوتر و دنیای دیجیتال در ارتباط باشد و نامی از شرکت مایکروسافت که یکی از بزرگترین مدعیان حال حاضر در زمینه عرضه ی محصولات نرم افزاری و دیجیتال در جهان است، نشنیده باشد.

در سالیان اخیر و با فراگیر شدن رایانه‌ها، شرکت‌های زیادی برای ارائه خدمات به مشتریان پا به عرصه وجود نهاده‌اند. بازی‌های رایانه‌ای قسمت قابل توجهی از خدمات شرکت‌ها به مشتریان را به خود اختصاص داده‌اند.

مایکروسافت نیز برای جا نماندن از این قافله محصول خود را با نام کنسول بازی ایکس باکس به بازار عرضه و در اختیار مشتریانش قرار داده است.

کنسول بازی ایکس باکس از زمان ارائه توسط مایکروسافت، توانسته مشتری و مخاطبان زیادی را در سراسر جهان و در تمام رده‌های سنی به خود جذب کند و از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. بسیاری از بازی‌های ایکس باکس به صورت رایگان ارائه می‌شوند اما اگر شما بخواهید از تمام امکانات بازی‌ها بهره مند شوید و نهایت لذت را از آن ببرید باید بعضی از امکانات بازی‌ها را خریداری نمایید.

مایکروسافت برای سهولت کاربران و گیمرها نوع خاصی از گیفت کارت را با نام گیفت کارت ایکس باکس در دسترس ‌آنها قرار داده است. در اینجا ما قصد داریم شما را با گیفت کارت ایکس باکس، کاربرد‌های آن و نحوه خرید و تهیه این کارت‌ها آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.

حتما بخوانید: نحوه اتصال گوشی به xbox one

گیفت کارت چیست؟

در ابتدا لازم است تا معرفی کوچکی از گیفت کارت داشته باشیم. گیفت کارت که به صورت فیزیکی و از جنس پلاستیک می‌باشد، نوعی کارت هدیه است که میزان اعتبار مشخصی دارد و در حال حاضر به دلیل تهیه آسان، ایمنی و کاربرد ساده از رواج و محبوبیت بالایی برخوردار است.

معمولا گیفت کارت‌ها را با میزان اعتباری که دارند نامگذاری می‌کنند، مثلا یک گیفت کارت 1 دلاری به اندازه یک دلار اعتبار در خود دارد و دارنده گیفت کارت این امکان را دارد که به اندازه 1 دلار اعتبار آن از امکانات استور مایکروسافت بهره ببرد.

گیفت کارت ایکس باکس

همانطور که در بالا هم اشاره کردیم، برای خرید قسمت‌های غیر رایگان بازی های ایکس باکس باید نوع خاصی از گیفت کارت را با نام گیفت کارت ایکس باکس در اختیار داشته باشید.

گیفت کارت‌های ایکس باکس در میزان اعتبارهای های متنوعی در بازار موجود می‌باشند و گیمرها و کاربران با توجه به میزان نیازشان به راحتی از میان ارقام مختلف آن، می‌توانند اقدام به خرید کنند.

جهت خرید گیفت کارت ایکس باکس کلیک کنید

گیفت کارت‌های ایکس باکس علاوه بر فراهم کردن امکان خرید بازی‌های پولی و امکانات متنوع و جذاب آنها از کاربردهای دیگری نیز برخوردارند که در زیر به آنها اشاره می‌کنیم :

  • گیفت کارت ایکس باکس امکان خرید اعتبار بازی‌ها را برای کاربران و گیمرها فراهم می‌کند.
  • با داشتن گیفت کارت ایکس باکس کاربران و گیمرها قادر به خرید گلد بازی‌ها هستند.
  • با دارا بودن گیفت کارت ایکس باکس امکان معامله با گلد برای کاربران و گیمرها فراهم است.
  • فروشگاه مایکروسافت دارای خریدها و تخفیف‌های ویژه‌ای می‌باشد که برای همه در دسترس نیست اما دارندگان گیفت کارت ایکس باکس به راحتی ‌می‌توانند از این خریدها و تخفیف‌ها بهره مند شوند.
  • با در اختیار داشتن گیفت کارت ایکس باکس شما به راحتی می‌توانید به بخش EA (شرکت Electronic Arts) دسترسی داشته باشید و از آن استفاده کنند.
  • امکان پیش خرید (Per Order) بازی‌ها با استفاده از گیفت کارت ایکس باکس فراهم می‌باشد.
  • مایکروسافت در فروشگاه خود علاوه بر بازی و محصولات نرم افزاری، بهترین و جدیدترین موزیک‌ها و کنسرت‌ها و همچنین جدیدترین فیلم‌های روز جهان را نیز قرار می‌دهد و دارندگان گیفت کارت ایکس باکس به راحتی امکان خرید و بهره بردن از این محصولات را نیز دارند.

معرفی گیفت کارت 1 دلاری ایکس باکس

مایکروسافت دارای گیفت کارت‌های ایکس باکس در اعتبار‌های متنوعی است. گیفت کارت ایکس باکس 1 دلاری یکی از این گیفت کارت‌هاست و همانطور که گفتیم گیفت کارت‌ها را با میزان اعتباری که دارند نامگذاری می‌کنند.

پس یک گیفت کارت ایکس باکس 1 دلاری، گیفت کارتی است که به میزان 1 دلار اعتبار دارد و دارنده کارت به میزان 1 دلار اعتبار آن، می‌تواند از کاربردهای ذکر شده برای گیفت کارت ایکس باکس بهره مند شود.

نحوه خرید گیفت کارت ایکس باکس 1 دلاری

برای خرید گیفت کارت ایکس باکس 1 دلاری، ابتدا آن را انتخاب نموده و پس از انجام مراحل ثبت نام و سپس پرداخت هزینه آن ، یک کد در اختیار شما قرار می‌گیرد که با استفاده از آن کد می‌توانید اکانت خود را شارژ نمایید.


خرید گیفت کارت 1 دلاری ایکس باکس ، گیفت کارت ایکس باکس 1 دلاری ، خرید گیفت کارت یک دلاری ایکس باکس ، گیفت کارت ایکس باکس یک دلاری
گیفت کارت 1 دلاری ایکس باکس ٬ خرید گیفت کارت 1 دلاری ایکس باکس ٬ خرید گیفت کارت یک دلاری ایکس باکس ٬ خرید گیفت کارت 1 دلاری xbox
گیفت کارت 1 دلاری ایکس باکس  ٬ خرید گیفت کارت 1 دلاری xbox ٬ خرید گیفت کارت 1 دلاری ایکس باکس ٬ خرید گیفت کارت یک دلاری ایکس باکس