جهت مشاهده قیمت ها لطفا در سایت ثبت نام کنید. برای ثبت نام دکمه  خرید و تحویل آنی را کلیک کنید.

پس از ثبت نام پنل تخفیف برای شما فعال می گردد.

خرید گیفت کارت پلی استیشن اروپا و سایر کشورها

با به وجود آمدن کنسول پلی استیشن توسط سونی یک موقعیت عالی برای کاربران فراهم شد تا با استفاده از آن بتوانند اوقات فراغت خود را به بازی کردن ، تماشای فیلم و گوش دادن به موسیقی بگذرانند.

با روند و توسعه روز افزون پلی استیشن به level های بالاتر باعث شده جذابیت بیشتری را برای مخاطبین خود ایجاد کند.

با ایجاد یک حساب کاربری PS4 اروپا و خرید گیفت کارت PSN با مبلغ دلخواه خود، می توانید حساب خود را شارژ نموده و تا پایان اعتبار از آن استفاده کنید.

  • قابل ذکر می باشد که گیفت کارت های پلی استیشن اروپا قابل انتقال و شارژ دوباره نیستند.
  • همچنین برای استفاده و شارژ کردن کد گیفت کارت لازم است با آی پی غیر از ایران وارد شوید و به دلیل تحریم بودن ایران ،ضرورت دارد که از ذکر نامی از ایران به هر نحو جلوگیری شود.
  • گیفت کارت های هک شده زیادی در بازار موجود است که حتی به صورت رایگان به شما تحویل داده می شود اما باید به اطلاع برسانیم از دریافت گیفت کارت های رایگان خودداری کنید زیرا احتمال مسدود شدن اکانت PS شما بسیار خواهد بود.
  • در هنگام ساخت اکانت پلی استیشن اروپا به انتخاب کشور اکانت دقت کنید که گیفت کارت متناسب با کشور اکانت خود را خریداری کنید زیرا در صورت یکسان نبودن کشورها، امکان استفاده از آن وجود ندارد .
  • فروشگاه PS تمام کنسول های پلی استیشن را در بر دارد و توسط خود فروشگاه پشتیبانی و حمایت می شود.

با خرید گیفت کارت ارزان PS اروپا از سایت گیفت کارت وشارژ آن در حساب کاربری می توانید به دانلود امن وسریع از طریق استور پلی استیشن اقدام کنید.

برای ساخت حساب کاربری PSN اروپا  و شارژ آن با استفاده از گیفت کارت، می توانید به لینک آموزش ساخت اکانت پلی استیشن psn ps4 و نحوه استفاده و شارژ گیفت کارت پلی استیشن PS4 PSN مراجعه نمایید.

جهت خرید گیفت کارت SP4 اروپا به اولین و پرفروش ترین فروشگاه اینترنتی در ایران مراجعه کنید.

برای خرید گیفت کارت های اورجینال می توانید به سایت giftcard.ir مراجعه کنید.


خرید گیفت کارت پلی استیشن اروپا و سایر کشورها ٬ خرید گیفت کارت پلی استیشن اروپا ارزان ٬گیفت کارت اروپا پلی استیشن ٬ خرید گیفت کارت پلی استیشن اروپا و سایر کشورها ارزان ٬ خرید گیفت کارت پلی استیشن اروپا و سایر کشورها معتبر ٬ گیفت کارت اروپا psn ٬ خرید گیفت کارت پلی استیشن اروپا و سایر کشورها تحویل آنی ٬ خرید گیفت کارت پلی استیشن اروپا اورجینال ٬ گیفت کارت ps4 اروپا ٬ گیفت اروپا playstation ٬ playstation اروپا ٬ playstation gift card euro