جهت مشاهده قیمت ها لطفا در سایت ثبت نام کنید. برای ثبت نام دکمه  خرید و تحویل آنی را کلیک کنید.

پس از ثبت نام پنل تخفیف برای شما فعال می گردد.

گیفت کارت ویزا کارت 25 دلاری امریکا

گیفت کارت ویزا 25 دلاری آمریکا

آیا با استفاده از گیفت کارت ویزا 25 دلاری آمریکا می توان از سایت های اینترنتی بزرگ جهان خرید انجام داد؟ گیفت کارت ویزا 25 دلاری چیست و چه کاربردهایی دارد؟

یکی از سوالات مهمی که اغلب برای افراد پیش می آید این است که ویزا کارت چیست و این کارت چه کاربرد هایی برای فرد می تواند داشته باشد. در ادامه این مطلب قصد داریم نه تنها گیفت کارت ویزا را به شما معرفی کنیم بلکه قصد داریم کاربرد های این کارت خصوصا نمونه 25 دلاری آن را برای شما بیان کنیم.

گیفت کارت ویزا چیست؟

کارت های بانکی داخل ایران به دلیل تحریم های جهانی برای انجام خرید و تراکنش های بانکی در سایر کشورها کاربرد ندارد. از این رو ایرانیان باید برای خریدهای خود کارت دیگری داشته باشند که در همه جا دارای اعتبار بوده و بتوانند پرداخت های خود را بوسیله آن انجام دهند.

خوشبختانه شرکت ویزا نوعی کارت هدیه را با نام گیفت کارت ویزا ارائه داده است که ایرانیان می توانند به کمک آن پرداخت های آنلاین خود را انجام دهند یا هنگام حضور در کشورهای خارجی از این گیفت کارت به جای کارت های بانکی استفاده نمایند.

نحوه ی استفاده از ویزای مجازی

گیفت کارت های ویزا در دو نوع فیزیکی و مجازی عرضه می شوند. کارت های فیزیکی مانند کارت های بانکی داخل ایران می باشند ولی نوع مجازی آن فقط شامل شماره کارت است که تاریخ انقضا و cvv مشخصی دارد و به طور فیزیکی ارائه نمی شود.

هر گیفت کارت ویزا دارای اعتبار مشخصی است و فرد می تواند تا تاریخ انقضای مشخص شده بر روی کارت از اعتبار آن استفاده کند.

تفاوت گیفت کارت ویزا و مستر کارت

مستر کارت هم دقیقا کارت هدیه ای مشابه ویزا کارت است با این تفاوت که به جای شرکت ویزا، شرکت مستر ارائه دهنده این گیفت کارت است. تنها تفاوت عمده این دو کارت هدیه در شرکت ارائه دهنده آن و قابلیت ها و ویژگی های دیگر آنها مانند میزان اعتبار کارت ، تاریخ انقضا ، کشور ارائه دهنده این گیفت کارت است.

کاربرد گیفت ویزا کارت 25 دلاری امریکا

هر گیفت کارت ویزا کاربردهای بسیار زیادی دارد که در این قسمت ما به کاربرد گیفت کارت ویزا می پردازیم:

  • با استفاده از این کارت مجازی شما می توانید بصورت ماهیانه اشتراک مجلات علمی و خبری بزرگ دنیا را دریافت کنید.
  • با این گیفت کارت می توانید از سایت ها و فروشگاه های بزرگ دنیا بهترین اجناس را خرید نمایید.

دقت کنید ارسال کالای فیزیکی به ایران به دلیل تحریم ها وجود ندارد و فقط می توانید از سایت های خارجی کالای دیجیتال خرید کنید.

  • استفاده از خدمات برخی از سایت های بزرگ دنیا پولی بوده و شما می توانید با استفاده از این کارت پرداخت خود را انجام دهید.
  • جهت خرید برنامه ها ، اپلیکیشن و بازی های جذاب و هیجان انگیز و حتی پرداخت های درون برنامه ای آن می توانید از گیفت کارت ویزا استفاده کنید.
  • می توانید برای دریافت آموزش های به روز و بسیار جامع سایت های مطرح یا شبکه های آنلاین از این گیفت کارت استفاده کنید تا پرداخت های آنلاین را انجام دهید.
  • برای دریافت مدرک برخی آزمون های معتبر جهان شما می توانید پرداخت های مورد نظر را به وسیله ویزا کارت انجام دهید.
  • خرید ابزارهای مهم برای پیشبرد کارهای مهندسی با استفاده از این گیفت کارت امکان پذیر است.

گیفت کارت ویزا 25 دلاری آمریکا

همانطور که گفته شد ویزا کارت ها با توجه به میزان اعتباری که روی کارت قرار دارد و قابل استفاده می باشد ، نامگذاری می شوند. از این رو به کارتی که موجودی آن 25 دلار است ، گیفت کارت ویزا 25 دلاری گفته می شود.

این کارت در کشور آمریکا عرضه می شود و تمام قابلیت های گفته شده برای ویزا کارت ها را دارا است. در هنگام خرید این کارت شما یک شماره کارت ، تاریخ انقضا و cvv دریافت می کنید. همچنین می توانید در هر زمان موجودی گیفت کارت خود را از سایت صادر کننده مشاهده کنید.

انواع گیفت کارت ویزا کارت

نکته مهمی که در مورد این گیفت کارت باید به آن دقت کنید این است که به هیچ عنوان اطلاعات پنل کارت خود را در اختیار شخص دیگری قرار ندهید چرا که تنها با در دست داشتن اطلاعات کارت شما می تواند بوسیله آن خرید نماید و موجودی کارت شما را صفر کند.


خرید گیفت کارت ویزا کارت 25 دلاری امریکا ارزان ٬ خرید و فروش گیفت کارت ویزا 25 دلاری امریکا ٬ 25 دلاری ویزا کارت ٬ گیفت ویزا کارت 25 دلاری امریکا معتبر
ویزا کارت 25 دلاری امریکا اورجینال ٬ 25 دلاری ویزا کارت ٬ گیفت کارت ویزا کارت 25 دلاری امریکا رایگان ٬ گیفت کارت ویزا 25 دلاری امریکا اورجینال
٬گیفت کارت ویزا 25 دلاری امریکا ارزان ٬ ویزا کارت 25 دلاری امریکا معتبر ٬ 25 دلاری ویزا کارت ٬ گیفت کارت ویزا کارت 25 دلاری امریکا