گیفت کارت نتفلیکس انگلیس

تفریح و سرگرمی هم از نمونه فعالیت هایی است که در محیط آنلاین قابل دسترسی می باشد.

تا چند سال پیش مردم برای تماشای فیلم می بایست به سینما می رفتند اما امروزه خیلی ها سرویس های آنلاین را به رفتن سینما ترجیح می دهند. در اینجا می خواهیم درباره یکی از این سرویس های بر خط به اسم Netflix صحبت کنیم با ما همراه باشید.

برای استفاده از شبکه نتفلیکس بر روی موبایل باید اپلیکیشن آنرا بر روی موبایل خود دانلود و نصب نمایید و پس از آن به یک دنیای بزرگ از فیلم و سریال دسترسی پیدا کنید.

این نرم افزار بر روی سیستم عامل های IOS ، ویندوز فون و اندروید قابل اجرا می باشد.

هزینه استفاده از خدمات نتفلیکس بر حسب پوند پرداخت می شود و واحد ریال یا تومان ایران مورد استفاده نیست و هزینه اشتراک نتفلیکس می بایست به شکل خرید بین المللی خارج از ایران انجام گیرد.

فروشگاه پرشین گیفت کارت ، کارت هدیه نتفلیکس انگلیس را در اعتبارهای مختلف برای مخاطبانش قرار داده تا آنها بتوانند گیفت کارت نت فلیکس انگلیس خود را در ایران و با هر کارت عضو شتاب و دارای رمز دوم تهیه فرمایید.

فقط باید پس از انتخاب پک مورد نظر ، آنرا ثبت سفارش کنند و پس از طی کردن مراحل خرید ، کد دیجیتالی آنرا بصورت آنی بر روی ایمیل خود دریافت نمایند.

فعال سازی گیفت کارت نتفلیکس انگلیس

همانگونه که می دانید ردیم یا Redeem کردن به معنای ثبت کردن کد مجازی گیفت کارت است.

به منظور بهره برداری از آن با ردیم کردن کارت شارژ نتفلیکس انگلیس ، می ‌توانید اشتراک نتفلیکس خود را تمدید نموده و یا اشتراک جدید خریداری کنید. چنانچه حساب کاربری در نتفلیکس ندارید ، لینک Netflix.com/redeem را در مرورگر خود جستجو کنید.

اگر اکانت نتفلیکس دارید ، روی پروفایلتان راست کلیک کنید.

پس از آن بر روی Account کلیک نمایید.

در این بخش بر روی Redeem gift card or promo code کلیک کنید.

کد گیفت کارت نتفلیکس انگلیس که پرشین گیفت کارت برای شما ارسال نموده را در این قسمت وارد نمایید و بر روی دکمه Redeem بزنید.

اکنون موجودی گیفت کارت به حساب شما منتقل شد.

کمپانی نتفلیکس

روشی که نتفلیکس به کار گرفت به قدری نوین بود که در آغازین سال های اجرای آن ، توانست هزاران نفر را به سمت خود جذب کند.

این کمپانی در ابتدا با تهیه محتوا از سایت های دیگر و اجرای آنها در سایت خود آغاز به فعالیت نمود. در نهایت و در سال 2013 این شرکت نخستین محصول ویژه خود را به اسم خانه کاغذی به نمایش گذاشت.

هدف اولیه نتفلیکس در ابتدای تاسیس خود ، فقط ارائه یک سرویس آنلاین ویدئویی بود که با پرداخت هزینه اشتراک ، کاربرها می ‌توانستند به محتواهای تلویزیونی و سریال‌ های آن دست پیدا کنند.

این شبکه تنوع زیادی برای کاربرانش داشت و افراد قادر بودند به بسیاری از فیلم ‌های روز دنیا دست پیدا نمایند و آ‌نها را از سراسر دنیا تماشا کنند.

تا سال 2021 ، شرکت نتفلیکس پیشرفت بسیار زیادی نمود و توانست به سودی 10 ها میلیون دلاری دست پیدا کند.

این ترقی تا جایی بوده است که تا آپریل 2021 ، این کمپانی 208 میلیون مخاطب را به دست آورده است که از بین آنها 74 میلیون نفرشان در آمریکا و کانادا ساکن هستند.

اعتبارهای گیفت کارت netflix انگلیس

نتفلیکس یک سرویس بین المللی و قدرتمند در زمینه ارائه مجموعه های تلویزیونی در کل دنیا می باشد که برای استفاده از آن باید گیفت کارت نتفلیکس انگلیس را از فروشگاه پرشین گیفت کارت تهیه کنید.

این محصول همینک با میزان اعتبارهای زیر در دسترس شما می باشد.

1 ) گیفت کارت 15 پوندی نتفلیکس انگلیس

2 ) گیفت کارت 25 پوندی نتفلیکس انگلیس

3 ) گیفت کارت 50 پوندی نتفلیکس انگلیس

نتفلیکس فعالیتش را در سال 1997 و با کرایه دی وی دی آغاز نمود و در سال 2006 بود که سرویس سیال خود را ارائه نمود.

در سال 2010 حوزه فعالیت خود را تا کانادا هم گسترش داد و همینک بیش از 200 کشور در دنیا با آن همکاری می کنند.

برای پرداخت حق عضویت در نتفلیکس شما میبایست از طریق ویزا و یا مستر کارت این کار را انجام دهید که با توجه به گران بودن و عدم دسترسی به آنها شما به آسانی می توانید از گیفت کارت نتفلیکس انگلیس برای این منظور استفاده کنید.

سایر محصولات

در سایت پرشین گیفت کارت محصولات متنوع زیادی یافت می شوند. مانند :

1 ) گیفت کارت های آمازون

2 ) گیفت کارت گو کش گیم کارت

3 ) گیفت کارت هتلز دات کام

4 ) گیفت کارت های پلی استیشن

5 ) گیفت کارت های گوگل پلی

6 ) جم بازی آگاری دات آی او

7 ) گیفت کارت بتل نت بلیزارد

8 ) گیفت کارت نینتندو سوئیچ

9 ) جم بازی مدیر آنلاین فوتبال

10 ) و دیگر محصولات سایت پرشین گیفت کارت

ارتباط با بخش پشتیبانی پرشین گیفت کارت

در سایت پرشین گیفت کارت عضو شوید و خرید اینترنتی گیفت کارت نتفلیکس انگلیس را به راحتی و با فشردن چند کلیک تجربه کنید.

حتماٌ به فروشگاه ما مراجعه کنید تا با اطمینان خاطر از طریق پرداخت با درگاه بانکی امن ، گیفت کارت نتفلیکس انگلیس را به صورت آنی تحویل بگیرید و از خدمات پس از فروش پرشین گیفت کارت استفاده نمایید.

فروشگاه پرشین گیفت کارت برای ارائه گیفت کارت نتفلیکس انگلیس با مناسب ترین قیمت و پشتیبانی قدرتمند همیشه در کنار شما خواهد بود و می توانید در صورت داشتن هر سوالی ، با ما تماس حاصل فرمایید.

سایت پرشین گیفت کارت با داشتن سابقه درخشان خود در حوزه فروش گیفت کارت و جم تا کنون توانسته رضایت مشتریان این سایت را جلب نماید.

با تحویل فوری و قیمت مناسب در بین کاربرها از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی و تحت وب حتی در روزهای تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان سایت پرشین گیفت کارت کمک بگیرید.

تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در مورد خرید گیفت کارت نتفلیکس انگلیس را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت نمایید.