گیفت کارت اسپاتیفای پرتغال

چنانچه می خواهید گیفت کارت اسپاتیفای پرتغال را برای خانواده خود خریداری کنید به راحتی می شود این کار را از طریق فروشگاه پرشین گیفت کارت انجام داد. چون این گیفت کارت تاریخ مصرفی ندارد و بهترین هدیه برای دوستداران موسیقی است.

گیفت کارت اسپاتیفای پرتغال فقط بر روی اکانت های کشور پرتغال قابل اعمال است و اجازه ردیم کردن آن بر روی اکانت دیگر کشورها به هیچ عنوان میسر نمی باشد. در هنگام خرید به این نکته نیز توجه داشته باشید چون گیفت کارت فروخته شده امکان عودت و یا معاوضه را ندارد.

شما بعد از فعال سازی گیفت کارت اسپاتیفای پرتغال به راحتی قادر خواهید بود به میلیون ها پادکست ، Music و ویدئو دسترسی پیدا نمایید. شما به آسانی می توانید به عضویت سرویس اسپاتیفای درآیید و یا به کمک اکانت Facebook خود در Spotify عضو شوید.

گیفت کارت های اسپاتیفای پرتغال

برای بکارگیری امکانات اسپاتیفای می بایست اقدام به خرید گیفت کارت اسپاتیفای spotify پرتغال نمایید. این گیفت کارت با میزان اعتبارهای زیر در فروشگاه پرشین گیفت کارت موجود می باشد فقط لازم است تا پک مورد نظرتان را ثبت سفارش نموده و پس از عبور از مراحل خرید کد دیجیتالی آن در اسرع وقت برایتان ارسال می شود:

1 ) خرید گیفت کارت 1 ماهه اسپاتیفای spotify پرتغال

2 ) خرید گیفت کارت 3 ماهه اسپاتیفای spotify پرتغال

3 ) خرید گیفت کارت 6 ماهه اسپاتیفای spotify پرتغال

اسپاتیفای

اگر از Spotify استفاده کنید به راحتی می توانید از موزیک های مورد نظرتان ، آن هم با بالاترین کیفیت استفاده نمایید.

این شبکه در واقع شبیه یک بانک بزرگ موسیقی می ماند که بیشتر از 15 میلیون ترک موسیقی از بهترین موزیک ها ، خواننده ها و موزیسین ها را در خود جای داده است.

به کمک اسپاتیفای می توانید یک فهرست از هنرمند محبوب و یا موسیقی های مورد علاقه خود ایجاد نموده و به آنها گوش دهید. می توان به صورت همزمان و با 3 وسیله مختلف به آهنگ مورد نظر خود و آن هم به طور آنلاین دسترسی داشت.

از جمله پلتفرم های قدرتمند در حوزه ارائه موسیقی آنلاین می توان به Spotify اشاره کرد. این شبکه که دارای رابط کاربری جذاب و زیبا می باشد توانسته منتخبی از بهترین آهنگ های دنیا را گرد آوری نماید و در اختیار مخاطبان خود به دو شکل Free و پرمیوم قرار دهد.

این پلتفرم جذاب در بین مردم آمریکا بسیار محبوب است به حدی که بیش از 85 درصد بازار موسیقی آنلاین ایالات متحده را به تصرف خود در آورده است و این محبوبیت به دیگر کشورهای دنیا نیز سرایت کرده است.

چگونه می شود یک اکانت در اسپاتیفای ایجاد نمود؟

1 ) اول از همه می بایست به وب سایت اسپاتیفای ورود کنید. ( برای این کار باید IP شما غیر ایران باشد ، ضمناٌ برای فعال کردن گیفت کارت اسپاتیفای پرتغال نیز باید IP شما بر روی پرتغال تنظیم شده باشد ).

2 ) در مرحله دوم باید برگه ثبت نام را با اطلاعات درخواست شده تکمیل کنید. ( بعد از ورود بایست با نوشتن ایمیل و دیگر مشخصات خواسته شده ، اکانت خود را ایجاد کنید و حواستان باشد که باید کشور حساب کاربریتان پرتغال باشد ).

3 ) پس از اتمام مراحل ساخت باید بر روی دکمه اکانت ، کلیک کنید تا به حساب خود وارد شوید.

4 ) سپس باید در بخش اکانت ، یوزر نیم و رمز ورود خود را که قبل از آن مشخص کرده اید را تایپ نمایید.

5 ) پس از خرید گیفت کارت اسپاتیفای spotify پرتغال و دریافت کد مجازی آن ، برای اکتیو سازیش باید روی گزینه Redeem کلیک کنید ( باید در قسمت Postal کد ، از یک کد پستی غیر ایرانی استفاده نمایید مثلاٌ می شود از ادرس زیر نیز استفاده نمود ):

آدرس و زیپ کد

Country: United States

Address Line 1: 5844 South Oak Street

Address Line 2

City: Chicago

State/Province: Illinois

ZIP/Postal Code: 60667

6 ) در Your premium code نیز می بایست کد گیفت کارت اسپاتیفای پرتغال خریداری شده را وارد کنید و بر روی گزینه Enter Code بزنید. حالا قادرید میزان اعتبار گیفت کارت خود را به صورت شارژ ماهیانه ببینید که به حساب کاربری شما افزون شده است.

7 ) پس از کلیک روی گزینه ردیم بایست یکی از اکانت های Spotify را انتخاب کنبد تا اکانت شما از حالت Free به حالت پرمیوم تغییر ماهیت دهد. سپس قادرید تا از اسپاتیفای ، موزیک دانلود نمایید. ( پس از اینکه نرم افزار اسپاتیفای را نصب و اجرا نمودید می توانید به حساب Spotify خود وارد شوید این طور که با تایپ مشخصات حساب کاربری خود که شامل رمز عبور و یوزر نیم می شود Sign Up کنید ).

سایر محصولات

شما می توانید از دیگر کالاهای موجود در فروشگاه پرشین گیفت کارت نیز خرید کنید. مانند :

1 ) گیفت کارت اوریجین

2 ) جم بازی دیز آف امپایر

3 ) سکه بازی تاپ فوتبال منیجر

4 ) گیفت کارت بازی گنشین ایمپکت

5 ) سی پی بازی کال آف دیوتی موبایل

6 ) گیفت کارت EA Play برای MAC و PC

7 ) گیفت کارت های اپل آیتونز

8 ) الماس بازی هد بال 2

9 ) گیفت کارت گو کش گیم کارت

10 ) و دیگر کالا های دیجیتالی سایت پرشین گیفت کارت

ارتباط با بخش پشتیبانی پرشین گیفت کارت

فروشگاه پرشین گیفت کارت برای خرید گیفت کارت اسپاتیفای spotify پرتغال با مناسب ترین قیمت و پشتیبانی قدرتمند همیشه در کنار شما خواهد بود و می توانید در صورت داشتن هر سوالی ، با ما تماس حاصل فرمایید.

سایت پرشین گیفت کارت با توجه به سابقه موفقیت آمیز خود در حوزه فروش گیفت کارت تا کنون توانسته در حوزه های مختلفی همچون فروش گیفت کارت اسپاتیفای پرتغال به صورت اورجینال و تحویل سریع در بین کاربر ها از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی حتی در ایام تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان آنلاین سایت پرشین گیفت کارت کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در باب خرید گیفت کارت اسپاتیفای spotify پرتغال را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آنرا دریافت نمایید.

این نکته را به یاد داشته باشید که به علت اورجینال بودن کد ها احتمال بروز خطا در آن ها صفر می باشد.