خرید گیفت کارت spotify لتونی

تاریخچه موسیقی را نگاهی بیاندازید و قطعاتی را که از دست داده اید از اسپاتیفای دانلود نمایید. آیا تا بحال اتفاق افتاده مشغول شنیدن یک ایستگاه رادیویی و یا فهرست اجرای شخص دیگری باشید و یک موزیک فوق‌ العاده ای را پیدا کنید اما حواستان نباشد و آنرا به طور کامل فراموش کرده باشید؟

نگران نباشید ، مشکلی نیست و دلیلی هم ندارد که به علت از دست دادن یک موسیقی غصه بخورید. به راحتی می توانید آن موسیقی را در اسپاتیفای جستجو و به آن گوش دهید.

نرم افزار اسپاتیفای را بر روی کامپیوتر خود نصب و اجرا کنید. پس از اجرا ، بر روی آیکون در پایین صفحه در سمت راست کلیک کنید تا List اجرای موسیقی هایتان نمایان شود. در این قسمت می توانید موزیک های بعدی که تمایل دارید پخش شوند را ببینید.

از آن مهم تر این است که قادرید هر تِرکی را که تاکنون آنرا نشنیده اید را نیز گوش کنید. این Menu تاریخچه ای از فعالیت های شما با پروفایلتان را به نمایش می گذارد. این آیتم حتی موزیک هایی که بر روی Mobile خود و یا در PC و حتی دستگاه بازی خود شنیده اید را نیز به نمایش می گذارد. حال اگر در پیدا کردن موسیقی فوق العاده ای که قبل تر آن را شنیده اید به مشکل خوردید ، اسپاتیفای بهترین سرویس برای حل شدن این مشکل است.

اکانت فمیلی اسپاتیفای

شما به وسیله این حساب اسپاتیفای قادر هستید با هزینه پایین تر و به طور مشترک با اعضای خانواده یا رفقایتان از Spotify استفاده نمایید.

انواع گیفت کارت های اسپاتیفای

به طور کلی گیفت کارت های اسپاتیفای با توجه به ضرورت کاربران به 3 گروه تقسیم می ‌شوند.

1 ) Gift Cardهای فردی.

2 ) Gift Cardهای خانوادگی.

3 ) Gift Cardهای دانشجویی یا دانش آموزی.

هر کدام از موارد فوق از ویژگی ها و خدمات متفاوتی بهره‌ مند می باشند.

به وسیله گیفت کارت اسپاتیفای لتونی است که قادرید به آرشیو بزرگی از موزیک دست پیدا نمایید و اکانت خود را به مقدار مشخص شارژ نمایید. پس از اینکه Gift Card خریداری شده را اکتیو کردید می توانید حساب کاربری اسپاتیفای خود را بر روی هر سیستم عامل و دیوایسی که می خواهید بدون هیچ محدودیتی بکار ببندید.

اسپاتیفای یک پلتفرم دیجیتال Music است که به شما اجازه استفاده از میلیون ها کلیپ ، موزیک و پادکست را می دهد. برای پرداخت بهای حق عضویت در اسپاتیفای و بهره بردن از خدمات بیشتر ، بهترین و سهل ترین راه استفاده از کارت شارژ اسپاتیفای لتونی می باشد.

اسپاتیفای مجهز ترين و قدرتمند ترین سیستم جست و جو و شبکه اجرا و اشتراک گذاری موسیقی در سراسر دنیا را دارا می باشد. اسپاتیفای هم اکنون بیشتر از 60 میلیون کاربر Premium دارد.

مزایای خرید گیفت کارت spotify لتونی

برای بهره برداری از امکانات زیر در اسپاتیفای ، بایست اقدام به خرید گیفت کارت اسپاتیفای لتونی نمایید:

1 ) رادیوی Online

2 ) شنیدن موزیک مورد پسند با کیفت اصلی.

3 ) با رفقای خود آهنگ به اشتراک بگذارید.

4 ) بهره مندی از 30 میلیون موزیک.

5 ) استفاده Offline از محصولات اسپاتیفای.

6 ) و غیره.

اشتراک های خرید گیفت کارت spotify لتونی

برای خرید گیفت کارت اسپاتیفای spotify لتونی ، می بایست به فروشگاه پرشین گیفت کارت مراجعه کنید و این کالای دیجیتالی را با میزان اعتبارهای زیر ثبت سفارش کنید:

1 ) گیفت کارت اسپاتیفای 1 ماهه لتونی

2 ) گیفت کارت اسپاتیفای 3 ماهه لتونی

3 ) گیفت کارت اسپاتیفای 6 ماهه لتونی

با خرید این گیفت کارت ، کد دیجیتالی گیفت کارت اسپاتیفای لتونی را دریافت می کنید و می توانید وارد وب سایت Spotify شوید و آن را اعمال نمایید.

سرویس اسپاتیفای در ایالات متحده بسیار محبوبیت پیدا کرده است به حدی که 85 درصد از بازار استریمینگ USA را به خود اختصاص داده است. این مسئله در بیشتر کشورهای دنیا هم گسترش پیدا کرده است و شما هم قادرید به این جمع اضافه شوید آن هم با خرید گیفت کارت اسپاتیفای لتونی و اکتیو سازی آن.

گیفت کارت اسپاتیفای لتونی فقط در اکانت های ایجاد شده با ریجن لتونی قابل اعمال شدن است. در سایت پرشین گیفت کارت ، گیفت کارت اسپاتیفای spotify لتونی هم فروخته می شود ، پس می بایست حساب رجیستر شده شما هم مختص به کشور لتونی باشد تا بتوانید از این کارت شارژ استفاده کنید.

محصولات مرتبط

در فروشگاه پرشین گیفت کارت به راحتی می توانید از محصولات متنوع دیجیتالی موجود ، کالاهایی را خریداری کنید. مثل :

1 ) گیفت کارت ویباکس فورتنایت آمریکا

2 ) بیوکاپ و پک های بازی State Of Survival

3 ) پک و الماس بازی Rise Of Kingdoms

4 ) گیفت کارت بازی ورد آف وار کرافت

5 ) جم بازی مدیر آنلاین فوتبال

6 ) سکه برنامه تیک تاک

7 ) جم بازی کلش آف کلنز

8 ) گیفت کارت های اپل آیتونز

9 ) طلا بازی استند آف 2

10 ) و بسیاری دیگر از محصولات فروشگاه پرشین گیفت کارت

ارتباط با بخش پشتیبانی پرشین گیفت کارت

سایت اینترنتی پرشین گیفت کارت ، فروشگاه انواع گیفت کارت های اورجینال است که به عنوان یک سایت معتبر برای خرید گیفت کارت spotify اسپاتیفای لتونی به همراه تیم پشتیبان خبره خود آماده ارائه خدمات به شما کاربران گرامی می باشد.

شما بعد از خرید گیفت کارت اسپاتیفای لتونی از فروشگاه پرشین گیفت کارت ، آنرا در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین قیمت و به صورت فوری تحویل خواهید گرفت.

همچنین شما می توانید به صورت 24 ساعته و آنلاین حتی در ایام تعطیل و در زمان های مشخص از بخش پشتیبان سایت پرشین گیفت کارت کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در مورد خرید گیفت کارت اسپاتیفای لتونی را با این بخش در میان بگذارید و در سریع ترین زمان ممکن پاسخ آنرا دریافت نمایید.

پیشنهاد ما جهت خرید گیفت کارت اسپاتیفای spotify لتونی ، فروشگاه پرشین گیفت کارت است که تمامی مراحل خرید را به بهترین شکل برای شما فراهم کرده ‌است. شما با مراجعه به سایت پرشین گیفت کارت می توانید به راحتی تنها با زدن چند کلیک ، گیفت کارت اسپاتیفای لتونی را تهیه کنید و پنجره ای جدید را رو به سوی اسپاتیفای باز نمایید.

امیدواریم که این مقاله توانسته باشد شما را با گیفت کارت اسپاتیفای لتونی آشنا سازد و شما را برای خریداری این گیفت کارت راهنمایی کند.