خرید اکانت اسپاتیفای فرانسه

خرید آنلاین گیفت کارت اسپاتیفای فرانسه

برای خرید برخط این محصول به سبک زیر باید عمل کنید.

1 ) به صفحه اول سایت پرشین گیفت کارت مراجعه کنید.

2 ) در بخش خرید گیفت کارت اسپاتیفای فرانسه ، مقدار اعتبار گیفت کارت خود را مشخص نمایید.

3 ) آدرس ایمیل خود را تایپ کنید.

4 ) پس از وارد شدن به قسمت پرداخت و وارد کردن اطلاعات کارت بانکی ، خرید شما انجام می پذیرد.

5 ) پس از پایان یافتن مراحل خرید کد گیفت کارت spotify فرانسه خریداری شده در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما ارسال می شود.

اسپاتیفای بر روی چه دستگاه هايی قابل نصب می باشد؟

آیفون ، Windows ، اندروید ، MAC ، پلی استیشن ، لینوکس و Xbox. اسپاتیفای قابلیت اجرا در همه سیستم عامل ها و دیوایس ها را دارد.

فرق عمده Spotify با سایر سرویس های موزیک مثل پاندورا و اپل موزیک در خدمات جامع و کامل ، رابط کاربری سهل و کاربردی ، هزینه منصفانه و بایگانی فوق العاده پیشرفته آن است.

Spotify امكان پخش آهنگ با سرعت پايين اینترنت را به آسانی و با سرعت بالا پخش می کند و حدوداٌ ساعتی 50 مگا بايت اینترنت مصرف می كند. وجود این خصیصه تقریباٌ در اپل موزیک و پاندورا غیر ممکن است.

گیفت کارت اسپاتیفای فرانسه برای شارژ حساب Spotify به کار برده می شود. زمانی که شما حساب خود را به پرمیوم ارتقاء می دهید و آنرا با گیفت کارت اسپاتیفای فرانسه شارژ می کنید به یک دنیا موسیقی ، پادکست و کلیپ دست پیدا خواهید کرد. این موسیقی ها از بیشتر خواننده های سرتاسر دنیا می باشند که به شکل خوبی دسته بندی شده اند.

ورژن رایگان اسپاتیفای

در ورژن مجانی اسپاتیفای ، شما به راحتی می توانند به همه موسیقی ها دست پیدا کنید ولی مشکلاتی را به همراه می آورد که در ادامه به بیان آنها می پردازیم:

  • آگهی های تبلیغاتی پشت سر هم و هر 30 دقیقه یک مرتبه.
  • محدودیت اسکایپ کردن در ورژن Mobile.
  • عدم دستیابی به قابلیت پخش Offline
  • عدم دستیابی به کیفیت اچ دی محصولات.

مزایای پرمیوم اسپاتیفای

با خرید گیفت کارت اسپاتیفای فرانسه و شارژ اکانت خود می توانید حساب پرمیوم اسپاتیفای را دریافت کنید که امکانات زیر را در اختیار شما می گذارد:

1 ) به آهنگ ها به صورت نامحدود دست پیدا می کنید.

2 ) می شود به صورت بی پایان به موسیقی ها گوش دهید. برعکس نسخه مجانی که در طول ماه فقط 20 ساعت می توان موزیک شنید.

3 ) موزیک ها را با کیفیت بالا پخش می کند.

4 ) قسمت های خاص قابل دسترسی می باشند.

5 ) امکان اجرای موسیقی از اسپاتیفای روی Mobile و یا سیستم های صوتی.

6 ) قابلیت اجرای Offline برای نسخه موبایل و نسخه کامپیوتر برای شما فعال می شود.

اعتبارهای اسپاتیفای فرانسه

گیفت کارت اسپاتیفای فرانسه با میزان اعتبارهای زیر در دسترس شما می باشد فقط باید به سایت پرشین گیفت کارت مراجعه کنید و پک مورد نظر را ثبت سفارش نمایید.

1 ) گیفت کارت 10 یورو spotify فرانسه

2 ) گیفت کارت 30 یورو spotify فرانسه

3 ) گیفت کارت 60 یورو spotify فرانسه

گیفت کارت Family اسپاتیفای

Google Map خود را ON کنید و جی پی اِس خود را فعال نمایید. اینها اولین ‌چیزی است که گیفت کارت فمیلی از شما می خواهد. البته چون ایران جهت دسترسی به اکثر امکانات بین‌ المللی مثل اسپاتیفای تحریم است ، بایست نشانی دیوایس خود را تغییر داد.

این نوع کارت هدیه ، اجازه دستیابی 6 نفر به اسپاتیفای را فراهم می کند. البته محدودیت از پیش تعیین شده ای برای این کارت است و آن اینکه هر شش نفر باید از یک نشانی استفاده کنند.

دقیقاٌ به همین دلیل است که این نوع گیفت کارت اسپاتیفای از کاربر و آن 6 نفر یک آدرس معین از طریق گوگل مپ و یا GPS را طلب می کند.

در زمان خرید گیفت کارت اسپاتیفای فرانسه باید به موجودی گیفت کارت و همسان بودن آن با ریجن اکانت خود توجه کنید ، زیرا گیفت کارت فروخته شده به هیچ وجه قابل تعویض و یا استرداد نمی باشد.

سایر محصولات

شما همواره می توانید علاوه بر خرید اکانت اسپاتیفای فرانسه از سایر محصولات فروشگاه پرشین گیفت کارت نیز ، کالا خریداری کنید. مانند :

1 ) بیوکاپ و پک های بازی State Of Survival

2 ) پک و الماس بازی Rise Of Kingdoms

3 ) سی پی بازی کال آف دیوتی موبایل

4 ) Rainbow Cards بازی Punishing Gray Raven

5 ) گیفت کارت های آمازون

6 ) گیفت کارت بازی آگاری دات آی او

7 ) گیفت کارت ریوت اکسس

8 ) گیفت کارت های ایکس باکس

9 ) گیفت کارت ریزر گلد گلوبال

10 ) و بسیاری دیگر

ارتباط با بخش پشتیبانی وبسایت

در سایت پرشین گیفت کارت عضو شوید و ساخت پروفایل شخصی و خرید اینترنتی گیفت کارت اسپاتیفای فرانسه را به راحتی و با فشردن چند کلیک تجربه کنید. حتماٌ به فروشگاه پرشین گیفت کارت مراجعه کنید تا با آسودگی خاطر از طریق پرداخت با درگاه بانکی امن ، اکانت اسپاتیفای فرانسه خود را به صورت آنی تحویل بگیرید و از خدمات پس از فروش پرشین گیفت کارت استفاده نمایید.

فروشگاه پرشین گیفت کارت برای ارائه اکانت اسپاتیفای فرانسه با مناسب ترین قیمت و پشتیبانی قدرتمند همیشه در کنار شما خواهد بود و می توانید در صورت داشتن هر سوالی ، با ما تماس حاصل فرمایید.

سایت پرشین گیفت کارت با داشتن سابقه درخشان خود در حوزه فروش گیفت کارت و جم تا کنون توانسته رضایت مشتریان این سایت را جلب نماید و با تحویل فوری و قیمت مناسب در بین کاربرها از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی و آنلاین حتی در روزهای تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان سایت پرشین گیفت کارت کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در مورد خرید اکانت اسپاتیفای فرانسه را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آنرا دریافت نمایید.

گیفت‌ کارت‌ های ارائه شده در فروشگاه پرشین گیفت کارت همگی از سورس اورجینال ، بدون واسطه و بدون تاریخ مصرف می ‌باشند. به وجود آوردن حس اعتماد و اطمینان در مشتری همیشه از اصول کاری پرشین گیفت کارت بوده و به این اصول نیز کماکان پایبند است.