خرید گیفت کارت اسپاتیفای spotify سوئیس

برای اینکه بتوانید حساب غیر پولی خود را به اکانت پرمیوم تبدیل کنید نخست باید گیفت کارت اسپاتیفای سوئیس را خریداری کنید و آنرا در حساب کاربری خود اعمال نمایید.

پس از اینکه حساب شما به پرمیوم ارتقاء یافت می توانید به امکانات اسپاتیفای دسترسی پیدا نمایید. شما بایست با توجه به میزان استفاده ای که مایل هستید از اکانت پرمیوم بهره برداری داشته باشید ، اعتبار گیفت کارت خود را خریداری کنید.

اگر اینترنت شما دارای سرعت پایین هم باشد باز هم می شود از Spotify استفاده کنید و به موزیک مورد پسند خود با بالاترین کیفیت گوش دهید.

روش فعال کردن گیفت کارت اسپاتیفای سوئیس

پیش از هر اقدامی بایست دقت کنید که IP شما بر روی سوئیس تنظیم گردیده باشد. پس از آن باید برای اعمال کردن Gift Card به spotify.com/redeem مراجعه نمایید. پس از مراجعه به آن باید به حساب کاربری خود وارد شوید و کد مجازی گیفت کارت اسپاتیفای سوئیس را در بخش Enter your premium code وارد و بر روی گزینه Continue کلیک کنید.

ارورهای گیفت کارت اسپاتیفای

در مواردی امکان دارد گیفت کارت خریداری شده شما کار نکند. مانند :

1 ) امکان دارد در زمان تایپ کردن کد گیفت کارت در بخش ردیم ، اشتباهاٌ آنرا وارد کرده اید.

2 ) ممکن است برای بهره برداری از اسپاتیفای فمیلی از کد Gift Card اسپاتیفای سوئیس استفاده نموده اید اما بد نیست بدانید که این گیفت کارت برای بکارگیری در اسپاتیفای Family طراحی نشده است.

3 ) امکان دارد ریجن اکنت شما با ریجن Gift Card خریداری شده هماهنگ نباشد به عبارت دیگر کشور حساب کاربری شما ، سوئیس نبوده است.

اسپاتیفای دارای لیست اجرا است مثل فهرست اجرای تعاملی برای دویدن و یا فهرست اجرای غلط انداز. اما پرمخاطب ترین فهرست اجرای اسپاتیفای Discover Weekly نام دارد.

مخاطبان از تجربه کردن این فهرست اجرا شگفت زده شده اند. طبق سخنان مدیریت اسپاتیفای ، بیشتر از 1 میلیارد موزیک از طریق فهرست اجرای Discover Weekly پخش شده است.

حدود 70 درصد مخاطبان ، دست کم یک موزیک را در فهرست اجرای خود طی دو ماه گذشته ذخیره کرده اند. اگر تا الان هم از فهرست های اجرای Discover Weekly استفاده نکرده اید ما توصیه می کنیم که آنرا یکبار هم که شده تجربه کنید.

ساخت اکانت اسپاتیفای از طریق فیسبوک

برای ساخت اکانت Spotify از طریق فیسبوک بایست به روش زیر اقدام کنید.

در قدم نخست باید به وب سایت Facebook مراجعه کنید و گزینه SIGN UP WITH FACEBOOK را بزنید و مراحل ساخت را تا انتها ادامه دهید.

تهیه گیفت کارت اسپاتیفای سوئیس و راهکار عضو شدن در آن:

بعد از اینکه گیفت کارت اسپاتیفای سوئیس را دریافت کردید باید برای عضو شدن اقدام کنید. به سهولت می توانید هم از طریق وب سایت فیسبوک و هم از طریق سایت Spotify این کار را صورت دهید.

مزایای گیفت کارت spotify سوئیس

خرید گیفت کارت اسپاتیفای spotify سوئیس مزایای بسیاری دارد که می توان به موارد زیر اشاره کرد.

1 ) امکان استفاده از هزاران موسیقی.

2 ) استفاده بدون مشکل از نرم افزار Spotify .

3 ) به صورت Offline به موزیک گوش دهید.

4 ) ساخت فهرست های اجرا در تعداد بی پایان.

5 ) قابلیت Save کردن موسیقی در تعداد بی نهایت.

6 ) بهره مندی از خدمات حساب پرمیوم Spotify .

اعتبارهای گیفت کارت Spotify سوئیس

به راحتی می توانید به سایت پرشین گیفت کارت مراجعه کنید و گیفت کارت اسپاتیفای سوئیس را با میزان اعتبارهای زیر ثبت سفارش کنید تا کد دیجیتالی آن در کوتاه ترین زمام ممکن به دست شما برسد.

1 ) گیفت کارت اسپاتیفای 1 ماهه سوئیس

2 ) گیفت کارت اسپاتیفای 3 ماهه سوئیس

3 ) گیفت کارت اسپاتیفای 6 ماهه سوئیس

پس از اینکه مراحل خرید گیفت کارت اسپاتیفای spotify سوئیس را تا انتها دنبال نمودید و کد دیجیتالی آنرا از پرشین گیفت کارت دریافت کردید باید به سایت اسپاتیفای رجوع کنید و به اکانت خود سری بزنید و اقدام به اعمال کردن گیفت کارت خریداری شده نمایید.

گیفت کارت اسپاتیفای سوئیس به کارت شارژهای موبایل بسیار شبیه است و با اکتیو کردن گیفت کارت ، موجودی آن به حساب شما در اسپاتیفای انتقال داده می شود و با آن قادر هستید از خدمات اسپاتیفای استفاده کنید.

چند نکته مهم درباره گیفت کارت اسپاتیفای سوئیس

1 ) اجازه بهره برداری از آن برای اشتراک Family فراهم نمی باشد اما می شود جهت بکارگیری از اشتراک فردی اسپاتیفای از آن کمک بگیرید.

2 ) با اکتیو کردن کد گیفت کارت اسپاتیفای سوئیس در سایت اسپاتیفای قارید تا اقدام به خرید اشتراک پرمیوم نمایید.

سایت پرشین گیفت کارت از لحاظ تنوع در محصولات در سطح خوبی قرار دارد و شما می توانید از این محصولات انتخاب و خریداری کنید مانند:

1 ) گیفت کارت های آمازون

2 ) گیفت کارت های پلی استیشن

3 ) جم بازی بوم بیچ

4 ) گیفت کارت مولتی گیم کارت

5 ) ویزا کارت مجازی

6 ) گیفت کارت بازی گنشین ایمپکت

7 ) گیفت کارت EA Play برای MAC و PC

8 ) گیفت کارت بازی لیگ آف لجندز

9 ) سکه بازی آواکین لایف

10 ) و بسیاری دیگر از محصولات متنوع فروشگاه پرشین گیفت کارت

خدمات وبسایت پرشین گیفت کارت

در سایت پرشین گیفت کارت عضو شوید و ساخت پروفایل شخصی و خرید اینترنتی گیفت کارت اسپاتیفای spotify سوئیس را به راحتی و با فشردن چند کلیک تجربه کنید. حتماٌ به فروشگاه ما مراجعه کنید تا با اطمینان خاطر از طریق پرداخت با درگاه بانکی امن ، گیفت کارت اسپاتیفای سوئیس خود را به صورت آنی تحویل بگیرید و از خدمات پس از فروش پرشین گیفت کارت استفاده نمایید.

فروشگاه پرشین گیفت کارت برای ارائه گیفت کارت اسپاتیفای سوئیس با مناسب ترین قیمت و پشتیبانی قدرتمند همیشه در کنار شما خواهد بود و می توانید در صورت داشتن هر سوالی ، با ما تماس حاصل فرمایید.

سایت پرشین گیفت کارت با داشتن سابقه درخشان خود در حوزه فروش گیفت کارت و جم تا کنون توانسته رضایت مشتریان این سایت را جلب نماید و با تحویل فوری و قیمت مناسب در بین کاربر ها از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی و آنلاین حتی در روزهای تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان سایت پرشین گیفت کارت کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در مورد خرید گیفت کارت اسپاتیفای spotify سوئیس را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آنرا دریافت نمایید.