گیفت کارت اسپاتیفای ایرلند

 ساخت و ادیت List پخش:

با تهیه گیفت کارت اسپاتیفای ایرلند و تهیه اکانت پرمیوم Spotify ، می شود یک فهرست ویژه مناسب خودتان ایجاد کنید و آنرا به هر شکلی که تمایل داشتید ویرایش نمایید.

آپلود نمودن موسیقی:

در حساب پرمیوم Spotify می توانید آهنگ مورد علاقه تان را آپلود کنید و آنرا با رفقای خود به اشتراک بگذارید. این خصیصه که به کمک گیفت کارت Spotify ایرلند قابل فراهم شدن است ، یک گزینه عالی برای خواننده ها و آرتیست ها می باشد. همه خواننده ها قادرند آثار خود را به وسیله این ویژگی آپلود نمایند.

موزیک آفلاین:

با همراهی گیفت کارت اسپاتیفای ایرلند و خرید اکانت اسپاتیفای پرمیوم می توانید بی نیاز از اینترنت به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. به این نحو که بعد از انتخاب موزیک ‌های مورد نظرتان ، می توانید پس از آفلاین شدن نیز به آن گوش فرا دهید.

صدای با کیفیت:

گوش کردن به موسیقی مورد علاقه آن هم با کیفت بالا از ویژگی های حساب پرمیوم اسپاتیفای است. با همراه شدن گیفت کارت اسپاتیفای ایرلند و حساب پرمیوم ، دیگر از کیفیت نا مناسب ، قطعی و نویز خبری نخواهد بود.

هدف از ساخت گیفت کارت ها توسط شرکت ها این بوده است تا اجازه خرید برای همه مردم با کمترین معضل فراهم باشد. خیلی از شرکت ها در جهان اقدام به عرضه این محصول می کنند مثل: شرکت اپل با ارائه گیفت کارت اپل آیتونز ، شرکت استیم با معرفی گیفت کارت استیم والت ، شرکت مایکروسافت با عرضه گیفت کارت ایکس باکس و غیره.

بهترین راه و مطمئن ترین راه خرید گیفت کارت اسپاتیفای ایرلند فروشگاه پرشین گیفت کارت است. این فروشگاه با به وجود آوردن شرایط پرداخت‌ امن ، این اجازه را به مشتری می دهد تا این جنس دیجیتالی را به راحتی تهیه کند. تنها کاری که می بایست انجام داد مراجعه به قسمت گیفت کارت و ثبت سفارش گیفت کارت اسپاتیفای ایرلند و طی کردن مراحل خرید آن است.

به چه صورت می شود گیفت کارت اسپاتیفای ایرلند را خریداری نمود:

برای خرید  Gift Cardاسپاتیفای ایرلند باید از یک IP ایرلند استفاده کنید. با توجه به کشور گیفت کارت خریداری شده تان باید ریجن اکانت خود را بر حسب آن تنظیم نمایید. به عبارت ساده تر چنانچه گیفت کارت اسپاتیفای شما ایرلند باشد باید آی پی حساب اسپاتیفای خود را به ایرلند تغییر دهید. به راحتی می شود با تغییر نشانی به وسیله وی پی اِن و گوگل مپ این کار را صورت داد. در صورت توجه نکردن به این مورد ، اکانت شما از سوی Spotify مسدود می گردد.

شما می‌ توانید به فروشگاه پرشین گیفت کارت بروید و گیفت کارت Spotify ایرلند مورد نظر خود را تهیه نمایید:

1 ) گیفت کارت اسپاتیفای 1 ماهه ایرلند

2 ) گیفت کارت اسپاتیفای 3 ماهه ایرلند

3 ) گیفت کارت اسپاتیفای 6 ماهه ایرلند

پس از خرید این گیفت کارت از فروشگاه پرشین گیفت کارت ، کد دیجیتالی آن در اسرع وقت برای شما ارسال می شود.

موسیقی های درخواستی:

شما در حساب فریمیوم یا همان رایگان اسپاتیفای فقط می توانید از 5 ترک درخواستی خود استفاده نمایید و به آنها گوش فرا دهید. بدین ترتیب شما اجباراٌ باید تبلیغات را نیز تحمل کنید و به این خواسته تحمیلی Spotify تن دهید.

ولی با خرید حساب پرمیوم اسپاتیفای دیگر احتیاجی نیست تبلیغات را گوش کنید ضمن اینکه از همه تجهیزات و خدمات سرویس اسپاتیفای استفاده می نمایید بی آنکه بخواهید با محدودیتی دست به گریبان شوید.

گیفت کارت اسپاتیفای ایرلند مقدار مشخصی اعتبار از پیش تعیین شده دارد که با فعال کردن آن ، می توان از خدمات سرویس پرمیوم Spotify استفاده نمود. ردیم‌ نمودن یک واژه است که در مورد فعال سازی کد مجازی انواع Gift Card به کار می رود.

راه فعال کردن گیفت کارت اسپاتیفای ایرلند به روش شارژ سیم کارت رایتل می ماند. به عنوان نمونه شما یک کارت شارژ Spotify ایرلند را خریداری کرده ‌اید. پس از ردیم کردن کد آن می توان از یک حساب پرمیوم توانمند و نامحدود در شبکه Spotify لذت برد.

خرید Gift Card از وب سایت ‌های فروشگاهی ایرانی:

در سطح اینترنت می شود فروشگاه های زیادی که اقدام به عرضه گیفت کارت اسپاتیفای ایرلند با میزان اعتبارهای مختلف می نمایند را پیدا کرد. باید دقیق بود تا مطمئن ‌ترین فروشگاه اینترنتی را انتخاب نمود و از روش تحویل کالاهای آن و روش پرداختش باخبر بود تا با گیفت کارت جعلی اسپاتیفای ایرلند روبرو نشد.

شما همواره می توانید علاوه بر تهیه گیفت کارت اسپاتیفای ایرلند از سایر محصولات فروشگاه پرشین گیفت کارت نیز خرید کنید:

1 ) گیفت کارت گو کش گیم کارت

2 ) الماس بازی هد بال 2

3 ) بیوکاپ بازی State Of Survival

4 ) گیفت کارت بازی ورد آف وار کرافت

5 ) گیفت کارت بازی Jagex Runescape

6 ) گیفت کارت بازی کراس فایر

7 ) گیفت کارت های گوگل پلی

8 ) سکه برنامه میت می

9 ) گیفت کارت های استیم والت

10 ) و دیگر اقلام موجود در سایت پرشین گیفت کارت

فروشگاه پرشین گیفت کارت برای ارائه گیفت کارت اسپاتیفای ایرلند با مناسب ترین قیمت و پشتیبانی قدرتمند همیشه در کنار شما خواهد بود و می توانید در صورت داشتن هر سوالی ، با ما تماس حاصل فرمایید.

سایت پرشین گیفت کارت با توجه به سابقه موفقیت آمیز خود در حوزه فروش گیفت کارت تا کنون توانسته در حوزه های مختلفی همچون فروش گیفت کارت اسپاتیفای ایرلند به صورت اورجینال و تحویل سریع در بین کاربرها از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

به علاوه شما می توانید به صورت 24 ساعته از پشتیبانی آنلاین فروشگاه پرشین گیفت کارت کمک بگیرید فقط کافی است با ارسال پیام خود در مورد مشکل به وجود آمده به یکی از شبکه های اجتماعی این سایت ، سریعاٌ پاسخ خود را دریافت نمایید.

فراموش نکنید که فروشگاه پرشین گیفت کارت یک سایت معتبر در زمینه خرید گیفت کارت اسپاتیفای ایرلند محسوب می شود و این محصول را در انواع مختلف آن به فروش می رساند. ضمن اینکه تمامی گیفت کارت های اسپاتیفای ایرلند موجود در این فروشگاه تست شده می باشند و دقیقاٌ به اندازه اعتبار موجود در گیفت کارت خریداری شده ، اکانت شما در Spotify را شارژ می کنند.