گیفت کارت اسپاتیفای آمریکا

گیفت کارت اسپاتیفای آمریکا جهت شارژ حساب کاربری اسپاتیفای مورد استفاده قرار می گیرد. زمانی که شما اکانت خود را پرمیوم می کنید و آنرا با کمک این گیفت کارت شارژ می نمایید به بینهایت آهنگ ، پادکست و کلیپ تصویری دسترسی دارید. این موزیک ها از تمام آرتیست های کل جهان هستند که به شکل حرفه ای گردآوری شده اند.

با خرید گیفت کارت اسپاتیفای آمریکا ، کد گیفت کارت Spotify آمریکا را دریافت خواهید کرد که به وسیله آن می توانید وارد سایت اسپاتیفای شده و آنرا اعمال کنید.

موسیقی های مورد نظر خود را دانلود نمایید ، با رفقای خود به اشتراک بگذارید و یا به دریای موسیقی متصل شوید و آهنگ های زنده و معروف دنیا را از سرتاسر دنیا گوش دهید. در زمان تهیه گیفت کارت اسپاتیفای آمریکا به ریجن حساب کاربریتان توجه کنید چون این گیفت کارت فقط بر روی حساب های ایالات متحده آمریکا قابل فعال سازی می باشد.

پلتفرم اسپاتیفای یک پخش کننده آهنگ است که به کمک آن می شود به میلیون ها موسیقی ، کلیپ های ویدئویی و پادکست دست پیدا کرد. برای عضو شدن در این سرویس و بهره مندی از محصولات بیشتر ، راحت ترین و به صرفه ترین روش خرید گیفت کارت اسپاتیفای آمریکا می باشد.

گیفت کارت های اسپاتیفای آمریکا در وبسایت پرشین گیفت کارت

جهت خرید گیفت کارت اسپاتیفای آمریکا باید به فروشگاه پرشین گیفت کارت مراجعه کنید و از بین بسته های موجود این گیفت کارت ، پک مورد نظر را ثبت سفارش کنید.

1 ) گیفت کارت 10 دلاری اسپاتیفای 1 ماهه آمریکا

2 ) گیفت کارت 30 دلاری اسپاتیفای 3 ماهه آمریکا

3 ) گیفت کارت 60 دلاری اسپاتیفای آمریکا

4 ) اکانت پریمیوم 1 ماهه اسپاتیفای آمریکا

5 ) اکانت پریمیوم 3 ماهه اسپاتیفای آمریکا

6 ) اکانت پریمیوم 6 ماهه اسپاتیفای آمریکا

7 ) اکانت پریمیوم 12 ماهه اسپاتیفای آمریکا

پس از ثبت سفارش و طی کردن مراحل خرید هر کدام از گیفت کارت های بالا ، کد دیجیتالی آن در کوتاه ترین زمان ممکن بر روی ایمیل شما از سوی پرشین گیفت کارت ارسال خواهد شد.

تهیه گیفت کارت اسپاتیفای آمریکا

با تهیه گیفت کارت اسپاتیفای آمریکا می‌ شود با ردیم کردن آن در شبکه اسپاتیفای ، موجودی گیفت کارت تان را به حساب کاربری Spotify انتقال دهید. به دلیل اینکه گیفت کارت اسپاتیفای آمریکا تاریخ انقضاء ندارد گزینه بسیار مناسبی برای هدیه دادن به دوستان و اعضای خانوادتان می باشد.

اگر از مخاطبان پر و پا قرص موزیک هستید ، حتماٌ نام پخش کننده های معروف دنیا مثل اسپاتیفای و امکانات آن مثل گیفت کارت اسپاتیفای آمریکا به گوش شما خورده است. بسیاری از مخاطبان که با اسپاتیفای آشنا می باشند ، نرم افزار آن را نصب می نمایند و کم ‌و زیاد با محیط آن آشنا هستند. محیط شبکه اسپاتیفای مملو از آهنگ ها و ترانه‌ های گوناگون است که تقریباٌ آثار همه هنرمند‌ها را می شود در آن جستجو کرد. دسترسی به بعضی از آهنگ ‌ها مجانی می باشد و بسیاری دیگر فقط با استفاده از گیفت کارت اسپاتیفای آمریکا قابل شنیدن هستند.

به همراه گیفت کارت اسپاتیفای آمریکا می شود حساب خود را به میزان اعتبار مشخص شارژ کرد و موجودی آنرا افزایش داد تا به بانک بزرگ و بی مانندی از آهنگ ها و کلیپ های روز موجود در دنیا دسترسی داشت. پیش از فعال کردن گیفت کارت خریداری شده می بایست نرم افزار اسپاتیفای را بر روی دستگاه خود نصب کرد و پس از اعمال گیفت کارت با کمک سیستم عامل های گوناگون بدون هیچ محدودیتی آنرا بکار گرفت.

Spotify یک شرکت اجرا کننده آنلاین موسیقی و نمایش ویدئو می باشد که بر روی دستگاه های گوناگون از جمله موبایل ، PC و غیره قابل بهره برداری می باشد. برای استفاده از این اپلیکیشن به شکل نامحدود می بایست حساب پرمیوم اسپاتیفای را فعال و اکانت خود را شارژ کنید.

شما قادرید تا گیفت کارت اسپاتیفای آمریکا را پس از عضویت در سایت پرشین گیفت کارت به شکل فوری و با مناسب ترین قیمت تهیه کنید.

امکانات اسپاتیفای

از جمله امکاناتی كه اسپاتيفای را از دیگر پلتفرم های موسيقی در جهان مجزا و قدرتمند تر کرده است می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1 ) به اشتراک گذاشتن موسیقی با رفقا.

2 ) رادیوی آنلاین.

3 ) امکان شنیدن موسیقی مورد نظر با کیفیت اصلی.

4 ) دسترسی به 30 میلیون موسیقی.

5 ) گوش دادن به موزیک به صورت آفلاین.

برای فعال سازی این گیفت کارت باید ابتدا به سایت اسپاتیفای بروید و سپس در بخش ردیم ، کد مجازی این کالا را وارد نمایید و گزینه ردیم را کلیک کنید تا گیفت کارت شما فعال گردد.

سایر محصولات

شما می توانید مضاف بر خرید گیفت کارت اسپاتیفای آمریکا از سایر کالاهای متنوع دیجیتالی پرشین گیفت کارت نیز ، خرید کنید. مانند:

1 ) سی پی بازی کال آف دیوتی موبایل به وسیله گیفت کارت

2 ) گیفت کارت های نتفلیکس

3 ) Rainbow Cards بازی Punishing Gray Raven

4 ) گیفت کارت هتلز دات کام

5 ) گیفت کارت های آمازون

6 ) جم بازی Archery King

7 ) گیفت کارت مستر کارت آمریکا

8 ) گیفت کارت های ایکس باکس

9 ) گیفت کارت های اپل آیتونز

10 ) و غیره

فروشگاه پرشین گیفت کارت

فروشگاه پرشین گیفت کارت با سابقه موفق در ارائه خدماتی نظیر فروش انواع گیفت کارت و جم اورجینال و سرویس ها و آیتم های جانبی مربوط به بازی های آنلاین و هم چنین سایر خدمات مانند خرید گیفت کارت اسپاتیفای آمریکا با قیمت مناسب و پشتیبانی 24 ساعته و بر خط ، در 7 روز هفته و تحویل آنی در خدمت شماست.

شما پس از خرید گیفت کارت اسپاتیفای آمریکا از فروشگاه پرشین گیفت کارت ، آنرا در اسرع وقت و با کمترین قیمت و به صورت فوری تحویل خواهید گرفت.

لازم به ذکر است که بخش پشتیبان این سایت در ساعات مشخص پاسخگوی سوالات شما در زمینه خرید گیفت کارت اسپاتیفای آمریکا می باشد.

در صورت بروز هر مشکل و یا داشتن هر سوالی در مورد خرید گیفت کارت اسپاتیفای آمریکا می توانید آنرا با بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت در میان بگذارید و پاسخ لازم را دریافت نمایید. ضمن اینکه شما می توانید از زمان ثبت سفارش تا زمان تحویل محصول و حتی قبل و بعد از آن از همراهی پشتیبان پرشین گیفت کارت استفاده کنید.