خرید گیفت کارت اسپاتیفای spotify اتریش

به وسیله اسپاتیفای می شود حتی در اتومبیل خود به آهنگ مورد نظرتان گوش فرا دهید. چون اسپاتیفای یک سرویس موسیقی است و می شود هر موسیقی که به آن علاقه دارید را بر روی کامپیوتر و یا موبایل خود دریافت و گوش دهید.

از تمام هنرمندان ایرانی و خارجی می شود در اپلیکیشن اسپاتیفای آهنگ دریافت نمود و اگر حساب پرمیوم را برای خود خریداری کرده باشید ، حتی به صورت آفلاین نیز قادر خواهید بود به آنها گوش بسپارید. شما در حساب فریمیوم فقط به مدت 15 روز قادرید از امکانات Spotify استفاده کنید که باید به پیام های تبلیغاتی هم در بین اجرای موزیک مورد علاقه خود ، گوش دهید که بسیار اذیت کننده است.

Shazam

قطعات موسیقی را از Shazam در آیفون و اندروید به سرعت به اسپاتیفای منتقل نمایید.

Shazam اپلیکیشنی بسیار کاربردی برای شناسایی آهنگ هایی است که در مکان های عمومی پخش می شوند. بهتر از آن این است که حساب Shazam خود را به اسپاتیفای متصل نمایید.

وقتی این دو با یکدیگر مچ شوند و Shazam آهنگی که می خواستید را پیدا کرد ، بر روی فلش کوچکی که کنار گزینه اجرا قرار گرفته کلیک کنید فهرستی نمایان خواهد شد که یکی از عناوین آن اسپاتیفای است. وقتی که آن ترک را در Spotify اجرا نمایید ، تنها با چند کلیک می شود آنرا به فهرست اسپاتیفای تان اضافه کنید.

سرویس اسپاتیفای

دنیل اِک و Martin Lorentzon شرکت Spotify که در زمینه ارائه آهنگ آنلاین فعالیت دارد را در سال 2006 پایه گذاری کردند و آنرا در سال 2008 به طور رسمی افتتاح کردند.

تا الان اسپاتیفای توانسته از سر تا سر دنیا 350 میلیون مخاطب گردآوری کند که بیش از 150 میلیون عضو آن به اکانت پرمیوم دسترسی دارند. بر روی موبایل های اندرویدی و اپل می شود اسپاتیفای را نصب و اجرا نمود.

به وسیله اسپاتیفای قادر خواهید بود آهنگ مورد علاقه خود را بیابید و به آن گوش دهید. اسپاتیفای یک مرکز قدرتمند در باب موسیقی است که بیشتر از 15 میلیون ترک موسیقی را از سراسر دنیا و از مشهور ترین خواننده ها ، آهنگ ها و پادکست ها جمع آوری نموده است.

می شود به وسیله گیفت کارت اسپاتیفای اتریش اقدام به شارژ حساب کاربری خود نمایید تا پس از آن بتوانید به موزیک مورد نظر خود گوش دهید. درست است که بدون حضور این گیفت کارت هم می شود به اسپاتیفای دست پیدا کرد ولی با محدودیت های فراوانی روبرو می شوید.

برای استفاده از خدمات اسپاتیفای حتماٌ می بایست در Spotify اکانت داشته باشید و بعد از آن می شود برای شارژ آن به وسیله گیفت کارت اسپاتیفای اتریش اقدام کرد.

ویژگی های گیفت کارت Spotify اتریش

مهم ‌ترین ویژگی های خرید گیفت کارت Spotify اتریش عبارتند از :

1 ) مهلت اعتبار بدون محدودیت.

2 ) امکان دسترسی به حساب پرمیوم.

3 ) امکان ایجاد فهرست پخش نامحدود.

4 ) امکان دانلود موسیقی و آهنگ دلخواه.

5 ) امکان Save آهنگ ها به شکل نامحدود.

اشتراک های گیفت کارت spotify اتریش

در فروشگاه پرشین گیفت کارت به راحتی می توانید گیفت کارت اسپاتیفای اتریش را پیدا کنید و برای خرید آن اقدام نمایید. این محصول پرطرفدار با میزان اعتبارهای زیر در دسترس شما می باشد.

1 ) گیفت کارت 1 ماهه اسپاتیفای اتریش

2 ) گیفت کارت 3 ماهه اسپاتیفای اتریش

3 ) گیفت کارت 6 ماهه اسپاتیفای اتریش

به کمک خرید گیفت کارت اسپاتیفای spotify اتریش می توانید برای خرید اشتراک های مختلف اسپاتیفای اقدام کنید. این کارت شارژ فقط برای اکانت های کشور اتریش قابل استفاده می باشد.

ویژگی های اسپاتیفای

ویژگی های اسپاتیفای بعد از فعال سازی گیفت کارت اسپاتیفای اتریش.

1 ) عدم نمایش پیام های تبلیغاتی در بین موزیک ها.

2 ) دانلود تمامی آهنگ ها.

3 ) گوش فرا دادن به موسیقی ها به شکل آفلاین.

4 ) دسترسی به آهنگ ها با کیفیت بالاتر.

5 ) استفاده از بخش پشتیبانی در صورت ایجاد مشکل.

6 ) جلوگیری از حذف شدن آهنگ های دانلود شده.

7 ) قابلیت پخش مختلط آهنگ ها.

8 ) قابلیت جلو و عقب کردن موسیقی ها.

9 ) امکان اجرای بدون محدودیت موسیقی.

10 ) امکان شارژ اکانت در دفعات بعدی.

11 ) امکان اجرا در تمام سیستم عامل ها.

سایر محصولات

در فروشگاه پرشین گیفت کارت محصولات دیجیتالی زیادی یافت می شود که شما می توانید علاوه بر خرید گیفت کارت اسپاتیفای spotify اتریش از این کالاها نیز خرید کنید. مثل :

1 ) گیفت کارت های گوگل پلی

2 ) گیفت کارت مایکروسافت

3 ) گیفت کارت مستر کارت آمریکا

4 ) گیفت کارت های پلی استیشن

5 ) گیفت کارت های بازی لیگ آف لجندز

6 ) گیفت کارت های آمازون

7 ) گیفت کارت کارما کوین

8 ) گیفت کارت نینتندو سوئیچ

9 ) گیفت کارت یوسی بازی پابجی موبایل

10 ) و غیره

ارتباط با بخش پشتیبانی پرشین گیفت کارت

در زمان خرید هر محصول باید به فروشگاه معتبر مراجعه کنید تا دچار کالاهای تقلبی نشوید. فروشگاه پرشین گیفت کارت یکی از معتبر ترین سایت های فروشگاهی است که سابقه درخشانی در ارائه محصولات دیجیتالی اورجینال دارد.

سایت اینترنتی پرشین گیفت کارت ، فروشگاه انواع گیفت کارت های اورجینال است که به عنوان یک سایت معتبر برای خرید گیفت کارت اسپاتیفای اتریش به همراه تیم پشتیبان خبره خود آماده ارائه خدمات به شما کاربران گرامی می باشد.

شما بعد از خرید گیفت کارت اسپاتیفای اتریش از فروشگاه پرشین گیفت کارت ، آنرا در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین قیمت و به صورت فوری تحویل خواهید گرفت.

همچنین شما می توانید به صورت 24 ساعته و آنلاین حتی در ایام تعطیل و در زمان های مشخص از بخش پشتیبان سایت پرشین گیفت کارت کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در مورد خرید گیفت کارت اسپاتیفای spotify اتریش را با این بخش در میان بگذارید و در سریع ترین زمان ممکن پاسخ آنرا دریافت نمایید.

پیشنهاد ما جهت خرید گیفت کارت اسپاتیفای اتریش ، فروشگاه پرشین گیفت کارت است که تمامی مراحل خرید را به بهترین شکل برای شما فراهم کرده ‌است. شما با مراجعه به سایت پرشین گیفت کارت می توانید به راحتی تنها با زدن چند کلیک ، گیفت کارت اسپاتیفای اتریش را تهیه کنید و پنجره ای جدید را رو به سوی Spotify باز نمایید.

امیدواریم که این مقاله توانسته باشد شما را با گیفت کارت اسپاتیفای اتریش آشنا سازد و شما را برای خریداری این گیفت کارت راهنمایی کند.