خرید گیفت کارت اسپاتیفای spotify آلمان

گیفت کارت اسپاتیفای آلمان spotify چه فوایدی دارد؟

کمپانی اسپاتیفای خدمات خود را به دو شکل ارائه می کند :

1 ) به شکل فریمیوم : در این نوع سرویس ، محصولات و خدمات به صورت مجانی و محدود به کاربر ارائه می شوند.

2 ) به شکل پرمیوم : کاربر بایست اقدام به تهیه گیفت کارت اسپاتیفای آلمان نماید و اکانت خود را به وسیله آن شارژ کند تا قادر باشد سرویس پرمیوم را تهیه نماید و از خدمات Spotify به صورت نامحدود استفاده کند.

در حساب فریمیوم مخاطب می تواند موزیک را فقط به شکل آنلاین بشنود ولی در حساب پرمیوم ، کاربر خیلی آسان می تواند آهنگ مورد نظر خود را به شکل آفلاین نیز بشنود.

از یاد نبرید که آی پی شما در موقع ورود به Spotify بر روی هر کشوری تنظیم باشد ، ریجن حساب کاربری شما هم به همان اسم شناخته می شود. به عنوان مثال اگر IP شما در زمان ورود روی آلمان تنظیم باشد ، ریجن حساب کاربری شما نیز می شود آلمان.

نحوه شارژ اکانت اسپاتیفای آلمان

پس از آنکه کد گیفت کارت اسپاتیفای آلمان را دریافت نمودید لازم است تا وارد اکانت خود در Spotify شوید و برای اعمال کردن آن اقدام کنید. چنانچه خبر ندارید که چگونه این کار را باید صورت دهید به روش زیر اقدام نمایید.

1 ) به آدرس spotify.com/redeem بروید.

2 ) سپس به بخش ردیم رجوع نمایید.

3 ) کد دریافتی از پرشین گیفت کارت را در بخش Enter your premium code تایپ و بر روی Continue کلیک کنید.

4 ) پس از آن اکانت شما به وسیله گیفت کارت اسپاتیفای آلمان شارژ گردیده است.

گیفت کارت اسپاتیفای آلمان برای اکانت های کشور آلمان آماده سازی شده است و امکان بکارگیری آن بر روی سایر اکانت ها وجود ندارد.

گیفت کارت اسپاتیفای دانش ‌آموزی یا دانشجویی

با پرداخت 5 دلار خیلی راحت می توانید به حساب پرمیوم اسپاتیفای دست پیدا کنید ، این خصیصه گیفت کارت اسپاتیفای دانشجویی می باشد. به دلیل اینکه این گیفت کارت فقط برای بهره برداری دانشجوها و دانش آموزان طراحی شده است می بایست برای استفاده از آن یک پست الکترونیکی از نوع EDU بسازید.

چنانچه بر روی دستگاه های Apple مانند : آیفون ، آیپد و آیپاد ، نرم افزار اسپاتیفای را نصب بنمایید ، لازم نیست تا برای دیدن کلیپ به یک لیست پخش وارد شوید. تنها کاری که باید انجام دهید این است. که انگشت خود را روی لیست پخش فشار دهید تا چند کلیپ اول را مشاهده کنید. با این کار خیلی راحت می توانید تریلر هر کلیپ را نظاره گر باشید.

شما قادر هستید این کار را با دیگر فهرست های پخش از پیش ساخته شده Spotify نیز انجام دهید. هر چند این اتفاق باعث صرفه جویی در تایم نمی شود ولی چنانچه شما هم چند لیست پخش دارید با اسم های همسان ، این خصوصیت باعث می شود تا سریع تر بتوانید در بین آنها جستجو و انتخاب نمایید.

مخاطب به کمک خرید گیفت کارت اسپاتیفای spotify آلمان می تواند از امکانات اسپاتیفای خیلی راحت استفاده نماید و آهنگ و ویدئو خود را مشاهده کند و یا بشنوند. شرکت Spotify تا کنون بیش از 60 میلیون عضو گرفته است. به عنوان بزرگ ترین سایت پخش کننده موسیقی در جهان شناخته می شود. به خاطر بسپارید که باید گیفت کارت اسپاتیفای آلمان را خریداری کنید تا بتواند از اینگونه خدمات استفاده نمایید.

گیفت کارت های spotify آلمان در وبسایت پرشین گیفت کارت

چنانچه تصمیم نهایی خود را به منظور خرید گیفت کارت اسپاتیفای spotify آلمان گرفته اید ، می توانید به فروشگاه پرشین گیفت کارت مراجعه کنید و آنرا انتخاب و ثبت سفارش نمایید تا کد مجازی آن در اسرع وقت به دست شما برسد.

1 ) گیفت کارت اسپاتیفای 1 ماهه آلمان

2 ) گیفت کارت اسپاتیفای 3 ماهه آلمان

3 ) گیفت کارت اسپاتیفای 6 ماهه آلمان

4 ) گیفت کارت 10 یورویی اسپاتیفای آلمان

5 ) گیفت کارت 30 یورویی اسپاتیفای آلمان

محصولات مرتبط

شما می توانید مضاف بر خرید گیفت کارت اسپاتیفای آلمان از سایت پرشین گیفت کارت ، اقدام به خرید سایر محصولات این فروشگاه نمایید. مانند :

1 ) گیفت کارت های آمازون

2 ) تاج بازی دامنیشنز

3 ) گیفت کارت های پلی استیشن

4 ) گیفت کارت گو کش گیم کارت

5 ) تیکیت بازی last island of survival

6 ) گیفت کارت بازی لیگ آف لجندز

7 ) گیفت کارت بازی ورد آف وار کرافت

8 ) سی پی بازی کال آف دیوتی موبایل

9 ) گیفت کارت های نتفلیکس

10 ) و بسیاری دیگر از محصولات فروشگاه پرشین گیفت کارت

خدمات فروشگاه اینترنتی پرشین گیفت کارت

به دلیل وجود تحریم ها در ایران ، مخاطبان ایرانی Spotify نمی توانند به وسیله کارت های اعتباری بین المللی مثل مستر کارت ، حساب کاربری خود در اسپاتیفای را شارژ کنند. ولی به کمک گیفت کارت اسپاتیفای آلمان به آسانی قادرند اکانت خود در اسپاتیفای را شارژ نموده و از امکانات آن استفاده نمایند.

شما پس از خرید گیفت کارت اسپاتیفای آلمان از فروشگاه پرشین گیفت کارت ، آنرا در اسرع وقت و با کمترین بها و به صورت آنی تحویل خواهید گرفت.

پیشنهاد ما جهت خرید گیفت کارت اسپاتیفای spotify آلمان ، فروشگاه پرشین گیفت کارت است که تمامی مراحل خرید را به بهترین نحو برای شما فراهم کرده ‌است. شما با مراجعه به سایت پرشین گیفت کارت می توانید به راحتی تنها با چند کلیک ، گیفت کارت اسپاتیفای آلمان خود را تهیه کنید و در سریع ترین زمان ممکن آنرا تحویل بگیرید.

سایت پرشین گیفت کارت دارای تیم خبره و متخصص در زمینه گیفت کارت و جم می باشد که در بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت مشغول به فعالیت هستند. این تیم می تواند شما را از لحظه ثبت سفارش تا زمان تحویل محصول و حتی قبل و بعد از آن همراهی نماید.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی حتی در روزهای تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان آنلاین سایت پرشین گیفت کارت کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده درباره خرید گیفت کارت اسپاتیفای spotify آلمان را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آنرا دریافت نمایید.

امیدواریم که این مقاله توانسته باشد شما را با گیفت کارت های آلمان شرکت Spotify آشنا سازد.