جهت مشاهده قیمت ها لطفا در سایت ثبت نام کنید. برای ثبت نام دکمه  خرید و تحویل آنی را کلیک کنید.

پس از ثبت نام پنل تخفیف برای شما فعال می گردد.

گیفت کارت گیم پس Xbox Game Pass سه ماهه

گیم پس سه ماهه

گیفت کارت گیم پس ایکس باکس سه ماهه  Xbox Game Pass

چگونه می توان گیفت کارت گیم پس ایکس باکس سه ماهه را تهیه نمود ؟ آیا می توانیم بوسیله اکانت گیم پس ایکس باکس به بازی های گروهی نیز دسترسی داشته باشیم؟

کنسول بازی ایکس باکس مایکروسافت یکی از هیجان انگیزترین و مفرح ترین کنسول های بازی جهان است که روز به روز بر طرفداران آن اضافه می شود. این کنسول امکانات متفاوتی دارد که هر کدام قابلیت استفاده از برخی بازی ها و امکانات کنسول را فراهم می نمایند. یکی از آخرین سرویس هایی که مایکروسافت ارائه داد سرویس ایکس باکس گیم پس game pass بود.

این سرویس به کاربران اجازه می دهد بدون هیچ محدودیتی در ماه بصورت رایگان به بیش از 100 بازی از ایکس باکس one و ایکس باکس 360 دسترسی کامل داشته باشند.

این قابلیت شگفت انگیز تنها در صورت فعال بودن اکانت گیم پس در اختیار کاربران قرار می گیرد. اما چگونه می توان اکانت گیم پس ایکس باکس را فعال نمود؟ برای فعال سازی این سرویس لازم است شما یک گیفت کارت در اختیار داشته باشید. در ادامه اطلاعات بیشتری را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

گیفت کارت ایکس باکس مایکروسافت چیست؟

گیفت کارت ٬ به کارت فیزیکی گفته می شود که دارای اعتبار مشخصی بوده و کاربران می توانند به اندازه اعتبار کارت بوسیله آن خرید انجام دهند.

هر گیفت کارت محصول شرکت خاصی است. شرکت مایکروسافت هم برای اینکه کاربران بتوانند از این فروشگاه خرید انجام داده یا از اشتراکات آن بهره مند شوند گیفت کارتی را تحت عنوان گیفت کارت ایکس باکس ارائه داده است.

این کارت دارای یک کد شارژ 25 رقمی است که کاربران پس از ورود به حساب مایکروسافت خود می توانند با استفاده از کد مورد نظر حساب خود را شارژ نموده و از محصولات داخل فروشگاه مایکروسافت خرید نمایند.

انواع گیفت کارت گیم پس ایکس باکس

گیفت کارت گیم پس ایکس باکس

گیفت کارت گیم پس ایکس باکس یکی از گیفت کارت های مایکروسافت است که به کاربران این قابلیت را می دهد که حساب مایکروسافت خود را شارژ کرده و بوسیله آن اشتراک گیم پس ایکس باکس را فعال سازی نمایند.

پس از فعال سازی این اشتراک تمام قابلیت ها و امکانات این سرویس برای کاربران فعال خواهد شد. این کارت در انواع مختلفی عرضه می شود که اغلب یا بر اساس موجودی کارت و یا بر اساس مدت اعتبار آن نامگذاری می شود.

در ادامه برخی از کاربردهای شگفت انگیز این گیفت کارت را بیان خواهیم کرد. گیفت کارت های گیم پس یک ماهه فقط یکبار توسط هر فرد قابل استفاده هستند و از آن پس فرد باید از اکانت های سه ماهه و شش ماهه بهره مند شود.

کاربردهای گیفت کارت گیم پس ایکس باکس

شرکت مایکروسافت مدعی شده است که افراد می توانند با خرید این گیفت کارت بطور نامحدود به بیش از 100 بازی ایکس باکس one و ایکس باکس 360 دسترسی کامل داشته باشند. این بازی های رایگان جزو محبوب ترین بازی هایی هستند که اغلب گیمرها به آن علاقمند بوده و هر روز بر تعداد آنها نیز افزوده می شود.

در این سرویس بازی های شرکت های محبوبی همچون warner bros , 2k games , 505 games , Capcom ارائه می گردد. مایکروسافت معتقد است که این سرویس سبک جدیدی از گیمینگ و دسترسی به بازی های معروف را در اختیار کاربران قرار می دهد.

با تهیه این سرویس افراد نمی توانند بازی های رایگان خود را بصورت گروهی انجام دهند. قابلیت بازی های گروهی در سرویس ایکس باکس لایو گلد فعال می شود اما بازیکنان با فعال کردن سرویس گلد می توانند از امتیاز بازی های گروهی نیز بهره مند شوند.

گیفت کارت گیم پس ایکس باکس 3 ماهه

همانطور گه گفته شد گیفت کارت های گیم پس ایکس باکس در انواع 1 ماهه ، سه ماهه و شش ماهه عرضه می شود. اکانت های یک ماهه آن تنها یکبار برای هر اکانت فعال خواهد شد و پس از آن باید از اکانت های سه ماهه و شش ماهه استفاده شود.

با این وجود اکانت های سه ماهه جزو محبوب ترین اکانت های سرویس گیم پس ایکس باکس می باشد که برای تهیه آن باید یک گیفت کارت گیم پس ایکس باکس 3 ماهه را در اختیار داشته باشید. بوسیله این گیفت کارت شما می توانید با استفاده از کد 25 رقمی ، اکانت مایکروسافت خود را شارژ نموده و بصورت نامحدود در طی سه ماه از مزایا این سرویس و بازی های رایگان شگفت انگیزش بهره مند شوید.

نحوه خرید و استفاده از گیفت کارت گیم پس ایکس باکس 3 ماهه

پس از انتخاب گیفت کارت گیم پس ایکس باکس 3 ماهه و تکمیل فرایند ثبت نام و انجام مراحل پرداخت ، کد برای شما ارسال می گردد سپس شما می توانید بوسیله کد شارژی که در اختیارتان قرار می گیرد اکانت مایکروسافت خود را شارژ نموده و پس از فعال سازی سرویس گیم پس ایکس باکس به تمام امکانات آن دسترسی داشته باشید.

دقت داشته باشید به هیچ عنوان کد شارژ خود را در اختیار شخص دومی قرار ندهید چرا که این کدها فقط یکبار قابل استفاده بوده و به مدت 3 ماه فعال می باشند.


گیفت کارت گیم پس سه ماهه ، گیفت کارت گیم پس سه ماهه ٬ گیفت کارت گیم پس سه ماهه ٬گیفت کارت گیم پس Xbox Game Pass سه ماهه ٬ گیفت کارت گیم پس سه ماهه
گیفت کارت Game Pass سه ماهه ٬ گیفت کارت گیم پس سه ماهه ٬ گیفت کارت سه ماهه گیم پس ٬ گیفت کارت گیم پس سه ماهه ٬ گیفت کارت سه ماهه گیم پس
گیفت کارت سه ماهه گیم پس ٬ گیفت کارت سه ماهه گیم پس ٬ گیفت کارت Game Pass سه ماهه ٬ گیفت کارت گیم پس سه ماهه ٬ گیفت کارت سه ماهه گیم پس