جهت مشاهده قیمت ها لطفا در سایت ثبت نام کنید. برای ثبت نام دکمه  خرید و تحویل آنی را کلیک کنید.

پس از ثبت نام پنل تخفیف برای شما فعال می گردد.

گیفت کارت 48 ساعته گلد ایکس باکس Xbox

گیفت کارت ایکس باکس لایو گلد 48 ساعته

گیفت کارت ایکس باکس لایو گلد 48 ساعته چیست و چه تفاوتی با سایر سرویس های اشتراکی مایکروسافت دارد؟ چگونه می توان این گیفت کارت را خریداری نمود؟

یکی از جدیدترین سرویس های شگفت انگیز در کنسول بازی ایکس باکس مایکروسافت اشتراک لایو گلد است . عده زیادی از گیمر ها این اشتراک را هیجان انگیزترین بخش بازی های ایکس باکس می نامند چرا که امکانات آن بسیار شگفت انگیز و خاص می باشد. اما ایکس باکس لایو گلد چه چیزهایی دارد که گیمرها آن را این چنین شگفت انگیز می خوانند ؟

 چگونه می توان اشتراک ایکس باکس لایو گلد را فعال سازی نمود؟ آیا با فعال سازی این اشتراک همچنان به امکانات و قابلیت های ایکس باکس one و ایکس باکس 360 دسترسی خواهید داشت؟ برای دریافت پاسخ های این پرسش ها این مطلب را تا انتها بخوانید.

ایکس باکس لایو گلد چیست و چه کاربردهایی دارد

همانطور که گفته شد ایکس باکس لایو گلد یکی از جدیدترین سرویس های کنسول بازی شگفت انگیز مایکروسافت است. اگر کنسول بازی ایکس باکس را به یک رودخانه تشبیه کنیم ایکس باکس لایو گلد همانند اقیانوسی است که هیجان و تفریح صد چندان را به گیمرها هدیه می دهد.

در این سرویس گیمرها می توانند بصورت نامحدود به امکانات شگفت انگیزی دست یابند که در سرویس ها ایکس باکس one و ایکس باکس 360 در دسترس نیست. قابلیت های شگفت انگیز این سرویس را در زیر برای شما لیست کرده ایم.

لذت یک سال بازی با خرید  : گیفت کارت گلد ایکس باکس ۲۴ ماهه

کاربردهای ایکس باکس لایو گلد مایکروسافت

با تهیه این سرویس مایکروسافت می توانید از امکانات زیر بهره مند شوید:

  • به محض اینکه این سرویس برای شما فعال شد شما می توانید از تخفیفات شگفت انگیز فروشگاه مایکروسافت بهره مند شوید.
  • می توانید در بازی های جایزه دار شرکت کرده و با بردن جوایز سایر محصولات مایکروسافت را خریداری نمایید.
  • می توانید با دوستان ، فامیل ، خانواده و حتی افراد غریبه بازی های گروهی انجام دهید. این بازی ها آنلاین بوده و هیجان بسیار بالایی را به شما هدیه می دهد.
  • شما می توانید همزمان با افراد بسیار زیادی در سراسر دنیا چت یا گفتگو آنلاین داشته باشید.
  • می توانید با خرید ایکس باکس لایو گلد هزاران فیلم ، تصویر ، بازی و محصولات مایکروسافت را با دوستان و هر کسی که تمایل داشته باشید به اشتراک بگذارید.
  • می توانید سایر محصولات فروشگاه مایکروسافت مانند فیلم و موسیقی را خریداری نمایید.
  • می توانید اولین کسی باشید که پیش نمایش بازی های جدید را مشاهده می نماید.
  • با خرید این اکانت شما می توانید نسخه آزمایشی هر بازی را رایگان دریافت کرده و اولین کسی باشید که آن را تست می کند.
  • همچنین شما می توانید در طول ماه دو بازی از بازی های xbox one , xbox 360 را بصورت رایگان دریافت نمایید.
  • تخفیفات ویژه ای به کاربرانی که ایکس باکس لایو گلد را فعال کرده اند ارائه خواهد شد و این هم یکی دیگر از کاربردهای شگفت انگیز این سرویس است.

چگونه سرویس ایکس باکس لایو گلد را فعال کنیم؟

برای فعال سازی سرویس ایکس باکس لایو گلد شما باید یک گیفت کارت مخصوص این سرویس را در دست داشته باشید.

با استفاده از گیفت کارت ایکس باکس لایو گلد شما می توانید اکانت مایکروسافت خود را شارژ نموده و سرویس طلایی را فعال سازی نمایید.

با وارد کردن کد 25 رقمی گیفت کارت لایو گلد ، حساب مایکروسافت شما شارژ می شود و پس از آن می توانید به اندازه مدت زمان اعتبار کارت مورد نظر از امکانات این سرویس بهره مند شوید.

گیفت کارت ایکس باکس لایو گلد چیست؟

گیمرها پس از خرید سرویس های کنسول ایکس باکس مانند ایکس باکس ONE و ایکس باکس 360 به تمام قابلیت های این بازی ها دسترسی نخواهند داشت. خصوصا فعال سازی سرویس طلایی این کنسول نیز نیازمند شارژ اکانت مایکروسافت است.

برای شارژ این اکانت شما نیاز به یک کارت فیزیکی دارید که مختص شرکت مایکروسافت بوده و باید آن را خریداری نمایید.

گیفت کارت های ایکس باکس لایو گلد دارای یک کد شارژ 25 رقمی بوده و هر کدام اعتبار محدودی دارند. این کارت ها مشابه کارت های هدیه در ایران هستند با این تفاوت که فقط برای فروشگاه مایکروسافت کاربرد دارند.

پیشنهادهای شگفت انگیز کدهای بازی ایکس باکس را از دست ندهید

گیفت کارت ایکس باکس لایو گلد 48 ساعته چیست؟

همانطور گه گفته شد گیفت کارت های ایکس باکس لایو گلد انواع گوناگونی دارند که کمترین مقدار آنها کارت 48 ساعته است. فرد با خرید این گیفت کارت می تواند اکانت مایکروسافت خود را به مدت 48 ساعت شارژ نموده و از سرویس لایو گلد استفاده نماید.

لذت 48 ساعت بازی های گروهی و استفاده از سایر خدمات فروشگاه مایکروسافت با این گیفت کارت به سادگی قابل تجربه است. اگر دوست دارید یک بار هم که شده قابلیت های این سرویس را تجربه نموده و پس از آن اکانت های سطح بالاتر را خریداری نمایید گیفت کارت ایکس باکس لایو گلد 48 ساعته بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

گیفت کارت گلد ایکس باکس چیست؟

برای استفاده از خدمات ایکس باکس لایو گلد کاربران باید بوسیله کارت های هدیه ای که توسط شرکت مایکروسافت ارائه می شود حساب مایکروسافت خود را شارژ نمایند. این کارت های هدیه با نام گیفت کارت ایکس باکس لایو گلد عرضه می شود.

پس از خرید این گیفت کارت و شارژ نمودن اکانت ، کاربران می توانند به امکانات ایکس باکس لایو گلد دسترسی داشته باشند. این کارت های فیزیکی حاوی یک کد شارژ بوده که تنها یک کاربر می تواند از آن استفاده نماید و تاریخ انقضا آن با توجه به نوع کارت تعیین می شود.

خرید و استفاده از گیفت کارت ایکس باکس لایو گلد 48 ساعته

برای تهیه این گیفت کارت می توانید از بین کارت های موجود در سایت ، گیفت کارت ایکس باکس لایو گلد 48 ساعته را انتخاب نموده ، پس از انجام فرآیند ثبت نام و خرید کد شارژ گیفت کارت در اختیار شما قرار می گیرد.

با در دست داشتن کد شارژ 25 رقمی می توانید وارد اکانت مایکروسافت خود شوید و با استفاده از ردیم کردن (Redeem code) کد شارژ مورد نظر اکانت خود را شارژ نموده و سرویس گلد لایو را فعال سازی نمایید.
پس از فعال سازی سرویس شما به مدت 48 ساعت می توانید از امکانات این سرویس بهره مند شوید.


گیفت کارت 48 ساعته گلد ایکس باکس Xbox ٬ خرید گلد ایکس باکس ارزان ٬ گیفت کارت 48 ساعته گلد ایکس باکس ارزان ٬ خرید گلد ایکس باکس ارزان و اورجینال
گیفت کارت 48 ساعته گلد ایکس باکس ارزان ٫ دریافت و نحوه خرید گلد ایکس باکس ارزان ٬ کارت 48 ساعته گلد ایکس باکس Xbox ٬ گیفت کارت 48 ساعته گلد Xbox
خرید گلد ایکس باکس ارزان ٬ گیفت 48 ساعته گلد ایکس باکس Xbox ٬ نحوه خرید گلد ایکس باکس ارزان ٬ گیفت کارت 48 ساعته گلد ایکس باکس Xbox ٬ خرید گلد ایکس باکس ارزان
خرید گیفت کارت گلد 48 ساعته ایکس باکس Xbox ٬ گیفت کارت گلد ایکس باکس 48 ساعته ٬ گلد 48 ساعته ایکس باکس ٬ گیفت کارت 48 ساعته گلد Xbox