جهت مشاهده قیمت ها لطفا در سایت ثبت نام کنید. برای ثبت نام دکمه  خرید و تحویل آنی را کلیک کنید.

پس از ثبت نام پنل تخفیف برای شما فعال می گردد.

گیفت کارت 14 روزه گلد ایکس باکس Xbox

گیفت کارت گلد 14 روزه ایکس باکس

گیفت کارت گلد ایکس باکس 14 روزه

آیا با استفاده از گیفت کارت ایکس باکس 14 روزه می توان از تمام امکانات فروشگاه مایکروسافت استفاده کرد؟ این گیفت کارت چه کاربردهایی دارد؟

اگر جزو علاقمندان به بازی های ویدیویی باشید حتما تاکنون اسم کنسول بازی بسیار محبوب مایکروسافت را شنیده اید. ایکس باکس یکی از شگفت انگیز ترین بازی های ویدئویی است که رقیب سرسخت بازی های پلی استیشن محسوب می شود.

مایکروسافت کنسول های بازی خود را در قالب XBOX ONE , XBOX 360 ارائه داده است. برخی از قابلیت های این بازی ها در هنگام خرید کنسول در اختیار کاربران قرار نمی گیرد و لازم است کاربر پس از خرید کنسول اصلی با شارژ نمودن اکانت مایکروسافت خود این قابلیت ها را فعال سازی نماید.

برای شارژ نمودن اکانت مایکروسافت نیازمند یک کارت هستید که توسط این فروشگاه مورد تایید باشد. گیفت کارت ایکس باکس کارت مورد تایید فروشگاه مایکروسافت است و گیمرها و کاربران تنها بوسیله این کارت می توانند از این فروشگاه خرید انجام دهند.

در ادامه اطلاعات جامع بیشتری در مورد این کارت ها در اختیار شما قرار خواهیم داد.

خرید کد بازی ایکس باکس

گیفت کارت ایکس باکس XBOX چیست؟

گیفت کارت به کارت فیزیکی گفته می شود که دارای اعتبار مشخصی است و افراد می توانند به اندازه اعتبار کارت بوسیله آن خرید نمایند.

گیفت کارت هر شرکت مخصوص خود آن شرکت بوده و فقط توسط فروشگاه های مورد تایید آن شرکت قابل استفاده می باشد. این کارت های فیزیکی دارای یک کد شارژ بوده که مشابه شارژ های سیم کارت های اعتباری است که در ایران استفاده می کنیم.

شرکت مایکروسافت نیز نمونه ای از این گیفت کارت ها را برای استفاده گیمرهای ایکس باکس ارائه داده است.

از جمله محصولاتی که می توان از فروشگاه XBOX خریداری نمود شامل موارد زیر است:

خرید اعتبار بازی ، خرید گلد بازی ها ، پیش خرید بازی های ایکس باکس ، دسترسی به بخش  EA access ، دسترسی به بخش خرید و ویژه ها ، دسترسی و خرید موسیقی ، فیلم و سایر موارد.

گیفت کارت ایکس باکس مختص شارژ نمودن اکانت فروشگاه مایکروسافت بوده و فقط جهت خرید سرویس و محصولات این شرکت کاربرد دارد. هر گیفت کارت به اندازه مدت زمانی که بر روی آن نوشته می شود اعتبار داشته و قابل استفاده خواهد بود.

کاربرد گیفت کارت ایکس باکس

گیفت کارت 14 روزه گلد ایکس باکس Xbox

شاید اکنون این سوال در ذهن شما بوجود بیاید که گیفت کارت های ایکس باکس چه کاربردهایی دارد؟ مگر هنگام خرید کنسول بازی ایکس باکس تمام قابلیت های آن برای گیمرها باز نمی شود؟

در جواب باید بگوییم بسیاری از قابلیت ها و سرویس های شگفت انگیز ایکس باکس پس از خرید این کنسول در اختیار کاربران قرار نمی گیرد. شرکت مایکروسافت بسیاری از سرویس های خود را بصورت جداگانه و پولی ارائه می دهد که تنها بوسیله یک گیفت کارت ایکس باکس قابل فعال سازی می باشند. از این رو برخی از قابلیت های این گیفت کارت را در زیر برای شما لیست می کنیم:

  • با در دست داشتن یک گیفت کارت ایکس باکس و شارژ نمودن اکانت مایکروسافت می توانید سرویس گلد لایو را فعال سازی نموده و لذت بازی های گروهی آنلاین را تجربه کنید.
  • می توانید از تخفیفات ویژه فروشگاه مایکروسافت بهره مند شوید.
  • می توانید سرویس گیم پس ایکس باکس را فعال سازی نموده و لذت بینهایت بازی رایگان را در کنسول خود تجربه نمایید.
  • می توانید قابلیت چت آنلاین با بی نهایت بازیکن این کنسول را فعال سازی کنید.
  • امکان اشتراک گذاری و فعال سازی فایل های چند رسانه ای و بازی ها را با گیمرهای دیگر دارید.
  • پیش نمایشی از بازی ها در اختیار شما قرار می گیرد و می توانید نسخه آزمایشی آنها را قبل از هر کسی دریافت نمایید.
  • همچنین می توانید از موسیقی و فیلم و سایر محصولات فروشگاه مایکروسافت خرید نمایید.
  • حتی در بازی های جایزه دار شرکت کنید و هیجان یک رقابت سالم را تجربه نمایید.

گیفت کارت ایکس باکس 14 روزه چیست

همانطور که گفته شد گیفت کارت های ایکس باکس انواع گوناگونی دارند که هر کدام برای بازه زمانی خاصی اعتبار دارد.

گیفت کارت 14 روزه به شما این امکان را می دهد که اکانت مایکروسافت خود را به مدت 14 روز شارژ نموده و از کاربردهای بی نظیر این کنسول بهره مند شوید. پس از 14 روز بطور اتوماتیک قابلیت های اضافه شده از پنل کاربری شما حذف خواهد شد.

چگونه گیفت کارت ایکس باکس 14 روزه تهیه کنیم؟

برای خرید گیفت کارت ایکس باکس کافیست که در بخش محصولات گیفت کارت ، گیفت کارت 14 روزه را انتخاب نموده و پی از تکمیل فرم ثبت نام آن را خریداری نمایید.

پس از تکمیل مراحل خرید گیفت کارت ، یک کد شارژ 25 رقمی که مخصوص گیفت کارت شماست در اختیارتان قرار داده خواهد شد که می توانید بوسیله آن اکانت خود را شارژ نمایید.


گیفت کارت 14 روزه ایکس باکس ٬ گیفت کارت گلد ایکس باکس Xbox ٬ اشتراک گلد ایکس باکس 14 روزه
گیفت کارت 14 روزه گلد ایکس باکس xbox ٬ گیفت کارت 14 روزه گلد ایکس باکس ارزان ، اشتراک گلد ایکس باکس 14 روزه
گیفت 14 روزه گلد ایکس باکس ٬ اشتراک گلد ایکس باکس 14 روزه ٬ گیفت کارت 14 روزه گلد ایکس باکس ٬ گیفت کارت 14 روزه ایکس باکس