جهت مشاهده قیمت ها لطفا در سایت ثبت نام کنید. برای ثبت نام دکمه  خرید و تحویل آنی را کلیک کنید.

پس از ثبت نام پنل تخفیف برای شما فعال می گردد.

گیفت کارت گلد یک ماهه ایکس باکس Xbox

گیفت کارت گلد ایکس باکس یک ماهه

گیفت کارت ایکس باکس لایو گلد یک ماهه

ممکن است با مشاهده اکانت های اشتراکی ایکس باکس لایو گلد این سوال برای شما پیش آمده باشد که گیفت کارت ایکس باکس لایو گلد یک ماهه چه قابلیت هایی دارد؟ ادامه این مطلب جواب تمامی پرسش های شما خواهد بود.

تمام کسانی که عاشق دنیای بازی ها هستند با کنسول های بازی بسیار بی نظیر مایکروسافت که با نام ایکس باکس عرضه می شوند تا حد زیادی آشنایی دارند.

این کنسول بازی سرشار از هیجان و انرژی است و سالانه علاقمندان بسیار زیادی را به خود جذب می کند. Xbox one و xbox 360 به سرعت توانستند جای خود را در میان کنسول های بازی پیدا کنند اما ایکس باکس لایو که یک سرویس بسیار بی نظیر از مایکروسافت است بسیار سریع تر از دو مورد قبلی توانست خود را مطرح نماید.

در این مطلب قصد داریم اطلاعات بسیار بی نظیری را در مورد گیفت کارت ایکس باکس لایو گلد و انواع آن در اختیار شما همراهان گرامی قرار دهیم.

گیفت کارت ایکس باکس چیست

همانطور که گفته شد ایکس باکس یکی از محصولات بسیار بی نظیر مایکروسافت است. این کنسول بازی دارای قابلیت های پیشرفته بسیار زیادی است که کاربران برای استفاده از آن لازم است اکانت مایکروسافت خود را شارژ نمایند.

آموزش ساخت اکانت مایکروسافت

شارژ نمودن اکانت مایکروسافت تنها در صورتی امکان پذیر است که فرد یک گیفت کارت ایکس باکس را که یکی دیگر از محصولات مایکروسافت است در دست داشته باشد. گیفت کارت های ایکس باکس در انواع یک دلاری تا 100 دلاری و گیفت کارت های ایکس باکس با مدت زمان مشخص به عنوان مثال یک ماهه ٬‌سه ماهه و … عرضه می شود.

این کارت های فیزیکی به اندازه اعتباری که دارند قابل استفاده می باشند و تاریخ انقضا مشخصی ندارند. کاربران می توانند پس از دریافت کد شارژ گیفت کارت ، اکانت مایکروسافت خود را شارژ نمایند.

گیفت کارت ایکس باکس لایو گلد چیست

همانطور که گفته شد سرویس ایکس باکس لایو گلد یکی از سرویس های جدید ایکس باکس است که قابلیت های ویژه ای را در اختیار کاربران قرار می دهند. برای استفاده از این سرویس کاربر حتما باید سرویس ایکس باکس لایو گلد را در اکانت مایکروسافت خود فعال نماید.

جهت فعال نمودن این سرویس فرد باید مجددا همانند سرویس های اشتراکی ایکس باکس ، اکانت مایکروسافت را شارژ کند. جهت این کار داشتن یک گیفت کارت ایکس باکس لایو گلد الزامی است. این گیفت کارت دقیقا مشابه گیفت کارت ایکس باکس معمولی است با این تفاوت که از آن ، فقط جهت شارژ ایکس باکس لایو گلد می توان استفاده کرد.

گیفت کارت ایکس باکس لایو گلد یک ماهه چیست؟

گیفت کارت ها انواع گوناگونی دارند که اغلب به اندازه موجودی کارت نامگذاری می شوند. با این حساب گیفت کارت ایکس باکس لایو گلد یک ماهه به کارتی گفته می شود که به مدت یک ماه اعتبار خواهد داشت.

این به معنی آن است که کاربران پس از تهیه این گیفت کارت و شارژ نمودن حساب مایکروسافت به کمک کد این کارت می توانند به مدت 1 ماه از تمام امکانات این سرویس ویژه مایکروسافت بهره مند شوند.

کاربردهای گیفت کارت ایکس باکس لایو گلد یک ماهه

گیفت کارت های ایکس باکس لایو گلد به دلیل قابلیت های شگفت انگیز خود محبوبیت بالایی یافته اند. حال ممکن است بپرسید این قابلیت های شگفت انگیز چیست که ناچاریم برای بهره بردن از آنها بهای بیشتری را به مایکروسافت بپردازیم یا چرا اصلا مایکروسافت هر بار برای قابلیت های جدید کنسول های بازی خود پول می گیرد؟

در ابتدا جواب سوال دوم را خواهم داد. قابلیت های جدیدی که به کنسول های ایکس باکس افزوده می شود امتیازهایی مازاد بر کنسول بازی اصلی را در اختیار کاربران قرار می دهند.

زمانی که کاربردهای آن را بخوانید نه تنها از خرید آن راضی خواهید بود بلکه با اشتیاق برای خرید گیفت کارت ایکس باکس لایو گلد اقدام خواهید کرد. این قابلیت ها شامل موارد زیر می باشد.

10 کاربرد شگفت انگیز گیفت کارت ایکس باکس لایو گلد

با خرید گیفت کارت های طلایی شما می توانید از امکانات کنسول های بازی طلایی مایکروسافت بهره مند شوید. 10 کاربرد بسیار بی نظیر این کنسول را برای شما لیست کرده ایم:

  • بازی های دسته جمعی و گروهی یکی از شگفت انگیزترین قابلیت های این کنسول طلایی است که پس از فعالسازی اکانت طلایی برای شما باز خواهد شد. شما می توانید بصورت گروهی با دوستان ، خانواده یا افراد غریبه از سراسر جهان بصورت آنلاین بازی کنید.
  • با خرید این اکانت طلایی شما می توانید در بازی های جایزه دار شرکت نمایید و تخفیفات بسیار شگفت انگیزی را برای خرید های بعدی از فروشگاه مایکروسافت دریافت نمایید.
  • افراد می توانند بصورت چند نفره چت آنلاین داشته باشند. این واقعا شگفت انگیز است که شما می توانید با همبازی های خود در سراسر دنیا بصورت آنلاین صحبت کنید.
  • می توانید انواع فایل های چند رسانه ای ، موسیقی ، فیلم و بازی های خود را با سایر دوستان خود به اشتراک بگذارید.
  • با خرید گیفت کارت ایکس باکس لایو گلد و فعال سازی این اکانت در مایکروسافت شما می توانید ماهانه دو بازی ایکس باکس وان و 2 بازی از مجموعه بازی های ایکس باکس 360 را بصورت رایگان دریافت نمایید.
  • جالب تر از همه اینکه می توانید سایر محصولات مایکروسافت را مانند فیلم های پر بیننده و بخش های پر طرفدار را نیز مشاهده نموده و از آنها استفاده نمایید.
  • می توانید با همین اکانتی که در دست دارید به فیلم ها و موسیقی های فول اچ دی مایکروسافت دسترسی داشته باشید . حتی فیلم های رایگان دریافت نمایید.
  • شما اولین نفری خواهید بود که به نسخه های آزمایشی بازی ها دسترسی خواهید داشت
  • می توانید پیش نمایشی از همه بازی ها را در اکانت خود داشته و آنها را قبل از هر کسی تست نمایید.
  • می توانید بصورت نامحدود از بازی های رایگان ماهانه استفاده نمایید.
  • مجموعه ای از بازی های بسیار بی نظیر ایکس باکس در اختیار شما قرار دارد که شامل بازی های ایکس باکس وان و ایکس باکس 360 است.

نحوه خرید و استفاده از اکانت لایو گلد

برای خرید گیفت کارت لایو گلد ایکس باکس کافیست این محصول را از سایت انتخاب کرده و مراحل ثبت نام را پشت سر بگذارید سپس با تکمیل فرآیند خرید می توانید با استفاده از کد شارژی که در اختیار شما قرار گرفته است اکانت مایکروسافت خود را شارژ نمایید.

دقت داشته باشید که این گیفت کارت به شما فرصت می دهد که به اندازه یک ماه از خدمات ایکس باکس لایو گلد بهره مند شوید و اکانت شما به مدت یک ماه شارژ خواهد شد.

کد 25 رقمی را که دریافت کردید با وارد شدن به فروشگاه مایکروسافت می توانید در بخش ردیم وارد کرده و حساب گلد خود را فعال نمایید و از مزایای آن بهره مند شوید.

دقت داشته باشید پس از ردیم کردن redeem code ، دیگر کد 25 رقمی شما برای فرد دیگری قابل استفاده نخواهد بود. بنابراین دقت داشته باشید به هیچ عنوان کد خود را در اختیار شخص دیگری قرار ندهید مگر اینکه قصد داشته باشید این گیفت کارت را به وی هدیه بدهید.

انواع گیفت کارت ایکس باکس


گیفت کارت گلد یک ماهه ایکس باکس Xbox ، گیفت کارت گلد یک ماهه ایکس باکس ارزان ، گیفت گلد یک ماهه ایکس باکس Xbox ٬ گلد ایکس باکس یک ماهه
گیفت کارت گلد یک ماهه ایکس باکس Xbox , گیفت کارت گلد ایکس باکس یک ماهه , اشتراک گلد ایکس باکس یک ماهه , گیفت کارت ایکس باکس لایو گلد یک ماهه
اشتراک گلد ایکس باکس یک ماهه , گیفت کارت گلد ایکس باکس یک ماهه ٬ گیفت کارت ایکس باکس لایو گلد یک ماهه ٬ گیفت کارت گلد یک ماهه ایکس باکس Xbox
گیفت کارت گلد ایکس باکس یک ماهه ٬ اشتراک گلد ایکس باکس یک ماهه ٬ گیفت کارت ایکس باکس لایو گلد یک ماهه ، گلد یک ماهه ایکس باکس Xbox