خرید استیم والت ترکیه

خرید گیفت کارت استیم ترکیه

با تهیه استیم والت ترکیه می توانید به مقدار اعتبار گیفت کارت خریداری شده اکانت استیم خود را شارژ کنید و از میان هزاران کالای شبکه ی استیم خرید خود را صورت دهید.

گیفت کارت استیم ترکیه

خرید گیفت کارت استیم لیر ترکیه

با خرید گیفت کارت استیم ترکیه می توانید به مقدار اعتبار گیفت کارت خریداری شده اکانت استیم خود را شارژ کنید و از میان هزاران کالای شبکه ی استیم خرید خود را صورت دهید.

کمپانی والو ( VALVE ) نرم افزار استیم را جهت سرگرمی کاربرهایش ارائه کرد تا با گیم های کامپیوتری آمریکایی و رسانه های آنلاین مانند اخبار که در کالا های خود منتشر کرده کاربر ها را جذب خود کند. این برنامه یک شبکه اجتماعی می باشد.

استیم از جمله برنامه های اجتماعیست که برای گیم های انلاین کاربرد دارد. در سال 2012 کمپانی پخش استیم ( VALVE ) محصولاتی غیر از بازی های کامپیوتری را به اشتراک گذاشت.

در مراحل به روز رسانی های جدید کمپانی استیم و شاید به علت همکاری با کمپانی الکترونیک آرتز و هماهنگ سازی قوانین مالی شرکت ها ، هم اکنون امکان معاوضه واحد پول کشور ها به یکدیگر امکان پذیر نمی باشد و برای شارژ حساب ترکیه فقط باید گیفت کارت استیم لیر ترکیه ٬ در واقع استیم والت با واحد پول لیر ( واحد پول ترکیه ) تهیه کنید.

ویژگی های جدید استیم والت ترکیه

1 ) امکان برقراری تماس صوتی و تصویری برای گیم های آنلاین

2 ) امکان ذخیره سازی ابری اطلاعات

3 ) امکان استفاده از بازی های گروهی و تحت شبکه

4 ) امکان آپدیت کردن بازی ها

5 ) ایجاد ارتباط با شبکه های اجتماعی

استیم به وسیله شرکت والو پشتیبانی می شود که این کمپانی در سر تا سر دنیا مورد تایید قرار گرفته است. جهت پیشگیری از هک حساب استیم کاربر ها ، شرکت استیم فضای امنیتی قوی تری خلق کرده است تا به روشی از دخل و تصرف هکرها به اکانت کاربری دیگران جلوگیری به عمل آورد.

جهت بازی های داخل والو حتما احتیاج به نصب استیم می باشد و بدون آن امکان استفاده از گیم ها وجود ندارد.

با خرید کد گیفت کارت استیم لیر ترکیه اکانت خود می توانید حساب خود را شارژ کرده و خرید مورد نظر خود را از کمپانی استیم انجام دهید. حتی شما از کمپانی های طرف قرارداد Steam هم می توانید عناوین گیم های کامپیوتری ، نرم افزار و غیره را خریداری کنید.

روش فعال سازی استیم والت ترکیه

1 ) بعد از ثبت سفارش به وسیله پشتیبانی و امنیت فروشگاه ، خرید شما کامل شده و سپس کد گیفت کارت steam لیر ترکیه خریداری شده به ایمیلی که ثبت نام کرده اید ارسال خواهد شد.

2 ) در آغاز وارد نرم افزار استیم شده و IP سیستم رو با کشور اکانت یکسان سازی کنید.

تغییر ریجن استیم به صورت تصویری

3 ) بعد بر روی Profile و سپس View My Wallet را گزینش کنید و گزینه Redeem a Steam Gift Card or Wallet Code  را انتخاب نمایید.

4 ) کد دریافتی را در بخش مشخص شده تایپ کنید و سپس آن را تایید کنید.

اقداماتی که بعد از خرید گیفت کارت استیم والت ترکیه می توانید انجام دهیم:

2 ) جهت خرید CD Key گیم های استیم و همه پلتفرم های خود با مناسب ترین قیمت و گارانتی همیشگی به علاوه پشتیبانی آنلاین می توانید از عظیم ترین فروشگاه عرضه CD Key در کشور کمک بگیرید تا در کمترین زمان CD Key گیم مورد نظر برای شما ارسال شود .

3 ) یکی از اصلی ‌ترین کارکرد های نرم افزار استیم ، مدیریت و دریافت گیم ‌های اورجینال از فروشگاه‌ آنلاین است. همچنین این‌ کاربر ها می‌ توانند با ساخت حساب استیم ، به دموی گیم ‌ها دسترسی داشته باشید.

4 ) به علاوه نسخه‌ های Early Access گیم ‌ها را هم می توانید امتحان کنید.

امروزه خیلی از عناوین گیم ‌های کامپیوتری ، یک ورژن دمو را هم به گیمر ها پیشنهاد می ‌کنند که افراد می ‌توانند با دریافت رایگان آن‌ ها ، در صورت تمایل ورژن کامل را هم خریداری کنند.

هم اکنون گیفت کارت استیم والت ترکیه با اعتبار های زیر در فروشگاه پرشین گیفت کارت ارائه می شود :

1 ) گیفت کارت 10 لیر استیم والت ترکیه

2 ) گیفت کارت استیم والت ترکیه 20 لیر

3 ) گیفت کارت 50 لیر استیم والت ترکیه

4 ) گیفت کارت استیم لیر ترکیه 100 لیر

در فروشگاه پرشین گیفت کارت محصولات دیگری نیز جهت خرید وجود دارند:

1 ) گیفت کارت گوگل پلی آمریکا

2 ) گیفت کارت مستر کارت آمریکا

3 ) گیفت کارت ایکس باکس

4 ) گیفت کارت استیم والت انگلیس

5 ) گیفت کارت ریزر گلد

6 ) سکه برنامه پلاتو

7 ) یوسی پابجی موبایل

8 ) گیفت کارت آمازون آمریکا

9 ) گیفت کارت گیم استاپ

10 ) و غیره

شما با ثبت سفارش گیفت کارت استیم والت ترکیه می توانید آن را در کوتاه ترین زمان تحویل بگیرید.

تیم پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت همواره حامی شما در زمینه خرید گیفت کارت استیم ترکیه است. این گروه به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته حتی روز های تعطیل پاسخگوی سوالات و مشکلات پیش آمده در حوزه خرید گیفت کارت استیم والت ترکیه می باشد.