جهت مشاهده قیمت ها لطفا در سایت ثبت نام کنید. برای ثبت نام دکمه  خرید و تحویل آنی را کلیک کنید.

پس از ثبت نام پنل تخفیف برای شما فعال می گردد.

از این پس به جای استفاده از گیفت کارت ریکستی می توانید از گیفت کارت جایگزین آن

گیفت کارت ریزر گلد Razer Gold

استفاده نمائید.

خرید گیفت کارت ریکستی Rixty

ریکستی rixty کارت چیست

ریکستی کارت یا همان گیفت کارت ریکستی rixty به عنوان یک کارت پیش پرداخت ارائه شده است که به کاربران محلی و غیره اجازه می دهد برای خرید سکه یا اعتبار در دنیای مجازی وب اقدام کنند. اگر شما هم به دنبال پرداختی امن برای خریدهای خود هستید بهترین روش استفاده از گیفت کارت rixty است ، ریکستی زیر مجموعه بزرگ ترین شرکت خدماتی پرداخت آسیا به نام مول (MOL) است که سالانه بیش از 60 میلیون دلار معامله انجام می دهد. بنابراین اگر قصد خرید از فروشگاه های آمریکا و برزیل را دارید می توانید بدون نیاز به کارت های اعتباری و بدون مشخص کردن اطلاعات شخصی ، خرید خود را با استفاده از گیفت کارت ریکستی انجام دهید پس با تبدیل پول نقد به ریکستی مبلغ دلخواه تان را change کنید و هر آنچه که نیاز دارید را از فروشگاههای معتبر خریداری نمایید.

استفاده از گیفت کارت ریکستی (rixty gift card ) :

با وجود این گیفت کارت ، نگرانی در رابطه با بازی های چند نفره و دانلود بسیاری از بازی ها از بین می رود. همچنین با خرید گیفت کارت ریکستی و استفاده از آن می توانید از 500000 فروشگاه معتبر در سراسر جهان خرید کنید حساب کاربری خود را شارژ نمایید و به اکانت خود اعتبار ببخشید.

خرید بازی با گیفت کارت ریکستی:

با خرید گیفت کارت rixty می توانید هزینه انواع بازی ها از جمله :

Cross Fire

Aeria Games

Warframe

Rift 

و…

را به صورت سکه یا نقد در حین بازی پرداخت کنید.

نکته: گیفت کارت ریکستی قابل شارژ و انتقال به شخص دیگر نمی باشد پس از استفاده از اعتبار و موجودی کارت می توانید مجدد گیفت کارت rixty جدید خریداری نمایید.

نکته: از دریافت گیفت کارت های رایگان خودداری کنید. با دریافت گیفت کارت هک شده احتمال مسدود شدن اکانت شما بسیار است.

اگر هنگام ساخت اکانت ریکستی و نحوه شارژ گیفت کارت ریکستی با مشکل مواجه شدید می توانید به لینک آموزش و نحوه ساخت اکانت ریکستی و نحوه استفاده و شارژ گیفت کارت rixty مراجعه کنید.


خرید گیفت کارت ریکستی  Rixty ٬ خرید گیفت کارت ریکستی Rixty ارزان ٬ خرید گیفت کارت ریکستی Rixty رایگان ٬ گیفت ریکستی Rixty ٬ ریکستی کارت ٬ Rixty کارت ٬ خرید گیفت کارت Rixty  ٬ خرید ریکستی گیفت کارت ٬ گیفت ریکستی معتبر ٬ خرید گیفت کارت ریکستی Rixty با قیمت مناسب ٬ ریکستی Rixty ٬ کارت ریکستی Rixty ٬ خرید گیفت Rixty ٬ خرید گیفت کارت ریکستی Rixty قانونی ٬ گیفت ریکستی ارزان ٬ خرید گیفت Rixty ٬ خرید کارت Rixty ٬ خرید کارت ریکستی ٬  گیفت ریکستی مجانی ٬ خرید گیفت کارت ریکستی Rixty معتبر ٬ نحوه خرید گیفت کارت ریکستی Rixty