خرید جم ارچری بتل

تولید بازی های کمانداری در استودیو های معروف بازی سازی بیشتر شده است. پس از انتشار Archery Club به وسیله سازنده City Racing 3D ، حالا نوبت به کمپانی محبوب Miniclip رسیده.

تا توانایی های خود را مانند همیشه به رقیب هایش نشان دهد و با یک گیم پلی ویژه و فوق العاده ، پلیر ها را تا ماه ها شیفته بازی های مجموعه خود نماید.

این بازی توسط شرکت بازی سازی Miniclip.com تولید شده که یک بازی تیراندازی با کمان تحت وب در سبک گیم های ورزشی است که به تازگی در فروشگاه اندروید منتشر شده است.

این بازی دارای چالش های متفاوتی است که ممکن است در همه مسابقات با آن روبرو شوید. برای انداختن تیرها کار دشواری پیش رو نخواهید داشت ، برای این کار دست خود را روی صفحه تاچ قرار دهید تا کماندار زوم کند و سپس تیر را رها نمایید.

برای تجربه بازی Archery King نیازمند اینترنت هستید زیرا این بازی آنلاین است.

گیم پلی بازی Archery battle – خرید جم ارچری بتل

این بازی به قدری مهیج است که شاید هیچ بازی دیگری در این سبک نتواند جای آن را در بین طرفداران بازی های تیر و کمانی بگیرد.

به دلیل مکانیزم های سبک بازی ، شاید سازنده بازی توانسته باشد با اهمیت خیلی زیاد روی فیزیک و تاثیرات هوا تجربه ای شبیه سازی شده را القاء کند.

اما صحبت هایی که قبلاٌ کردیم به ترکیب المان های این سبک دوست داشتنی با طراحی شرکت مینی کلیپ اشاره نمود.

شما می توانید جهت پیشرفت در این بازی اقدام به خرید جم ارچری بتل کنید.

برای مبارزه با بازیکن ها استودیو سازنده دو نوع گیم پلی قرار داده است :

1 ) با یکی از آن ها پلیری که طی 45 ثانیه بیشترین امتیاز را بگیرد پیروز خواهد شد.

2 ) حالت دوم هم اگر از بین سه جام ، دو تای آن ها را به دست آورید سکه ها را از آن خود می کنید. فراموش نکنید که مسابقات هم بر اساس تعداد سکه ها تقسیم بندی شده است.

معرفی و خرید جم ارچری کینگ

بازی بسیار مهیج Archery King یک بازی تیراندازی با کمان حرفه ای است و از به روز ترین عناوین انتشار یافته کمپانی معروف Miniclip به شمار می رود.

گیم پلی این بازی در بخش مولتی پلیر شبیه دیگر بازی های معروف این کمپانی یعنی 8Ball Pool  و Soccer Stars می باشد.

به این شکل که کاربر به نسبت مقدار سکه خود ‌وارد مسابقات دو نفره با مبلغ های ورودی مختلفی شده و اگر پیروز شود دو برابر آن را دریافت می کند.

البته در صورت باخت در مسابقه ، مبلغ ورودی مسابقه را به حریف می بازد.

در نتیجه شما نباید این ریسک را انجام دهید و هرگز با تمام سکه های خود وارد یک مسابقه نشوید. این کمپانی ثابت کرده که در ساخت بازی های مولتی پلیر ورزشی مهارت ویژه ای دارد.

خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل

شرکت سازنده در این گیم سعی کرده تا تجربه واقعی تیراندازی با کمان ، با توجه به قوانین فیزیک را برای پلیر شبیه سازی کند.

در حین انجام مسابقات ، سمت و سوی پرتاب پیکان ها و میزان انحراف تیرها نمایش داده می شود. در نتیجه باید دقیق و طبق آن هدف گیری کنید.

البته در اینجا سازنده بازی با جلوه های ویژه ای مثل نشان دادن مسیر تیر به شکل صحنه آهسته و شکستن باد به وسیله آن توانسته جذابیت عنوانش را دو چندان کرده.

Archery King شامل دو قسمت چند نفره ( مولتی پلیر ) کلاسیک و راش ( سرعتی ) است که در قسمت کلاسیک شما باید در سه مرحله ، دو تیر را به سمت سیبل پرتاب کنید.

جهت خرید جم ارچری بتل – جم ارچری کینگ با اعتبارات مورد نیاز خود به محصولات مراجعه نمایید.

در بخش کلاسیک یا همان مولتی پلیر بازیکنی که بتواند بیشترین امتیاز را در مجموع به دست آورد.

در پایان ، راند بیشتری را به نام خود ثبت نماید پیروز خواهد شد. اما در صورتی که هر سه راند مساوی و برابر شود ، هر دو طرف باید یک تیر بیاندازند ، هر یک که به مرکز سیبل نزدیک تر باشد پیروز می شود.

ولی در بخش راش شما باید به سیبل در حال حرکت تیر اندازی کنید و فقط 45 ثانیه تایم برای انجام این کار دارید. در این بخش کسی که بتواند امتیاز بیشتری نسبت حریف به دست آورد پیروز خواهد شد.

به علاوه بازی داری دو قسمت تک نفره ( سینگل پلیر ) مسابقه ای و مسابقه های زمانی ( با محدودیت زمان ) است که بخش چلنج 120 مرحله دارد و به شکل آفلاین هم قابل اجرا است.

پس اگر شما به این روش بازی های کمپانی مینی کلیپ علاقه دارید Archery King می تواند برای شما مهیج ، جذاب و اعتیاد آور باشد.

اگر بازی Bowmasters را که به خاطر داشته باشید ، همان طور که آنجا مینی کلیپ با پرداخت به مسابقه های نه چندان طولانی ، پلیر ها را به رقابت می فرستاد و یک طعم متفاوت از سبک های مختلف را به آن ها هدیه می داد ،  Archery King  هم از این قاعده مستثنی نیست.

شما در ابتدای بازی که مشغول به اجرای آن هستید می توانید به راحتی رقیب پیدا کنید مثل سایر محصولات شرکت مینی کلیپ شما باید بین یک تا دو دقیقه این رقیب را شکست دهید و یک تجربه جالب و مهیج را به دست آورید.

کمپانی مینی کلیپ با ساخت Archery King دوباره نشان داد استاد تولید بازی های مولتی پلیر است؛ عنوانی که حین سادگی ، نیازمند استراتژی جهت پیروزی است و باید با هدف تیرها را رها کنید.

( خرید جم ارچری کینگ – خرید جم ارچری بتل با مناسب ترین قیمت ها در سایت پرشین گیفت کارت )

خوشبختانه مشابه اکثر بازی های این سازنده ، هیچگونه مشکلی زمان استفاده از اینترنت نخواهید داشت. در نتیجه به آسانی می توانید اقدام به دانلود این بازی کنید تا تجربه ای لذت بخش را برای خود به ارمغان بیاورید.

انواع خرید جم ارچری کینگ از پرشین گیفت کارت

اکنون شما می توانید از سایت پرشین گیفت کارت نسبت به تهیه جم این بازی با اعتبار های زیر اقدام نمایید :

1 ) 80  Gem بازی Archery King – خرید جم ارچری بتل

2 ) 500  Gem بازی Archery King – خرید جم ارچری کینگ

3 ) 1200  Gem بازی Archery King – خرید جم ارچری بتل

4 ) 2500  Gem بازی Archery King – خرید جم ارچری کینگ

5 ) 7500  Gem بازی Archery King – خرید جم ارچری بتل

6 ) 17000  Gem بازی Archery King – خرید جم ارچری کینگ

شما می توانید علاوه بر خرید جم بازی Archery King از سایت پرشین گیفت کارت از سایر کالا های این فروشگاه خرید نمایید :

1 ) گیفت کارت اپل آیتونز آمریکا

2 ) گیفت کارت ویزا کارت

3 ) گیفت کارت گوگل پلی انگلیس

4 ) گیفت کارت پلی استیشن امارات

5 ) مستر کارت مجازی

6 ) ویباکس بازی فورتنایت

7 ) الماس بازی فری فایر

8 ) گیفت کارت استیم والت ترکیه

9 ) گیفت کارت ورد آف وارکرافت

10 ) و غیره

شما پس از ثبت سفارش خرید جم Archery Battle آن را به شکل فوری دریافت خواهید کرد.

فروشگاه پرشین گیفت کارت دارای تیم پشتیبان است که شما را از زمان ثبت سفارش تا لحظه تحویل محصول و حتی بعد از آن همراهی می نماید.

این گروه همه روزه حتی در ایام تعطیل و در ساعات مشخص پاسخگوی سوالات و مشکلات به وجود آمده در باب خرید جم Archery King می باشد.