جهت مشاهده قیمت ها لطفا در سایت ثبت نام کنید. برای ثبت نام دکمه  خرید و تحویل آنی را کلیک کنید.

پس از ثبت نام پنل تخفیف برای شما فعال می گردد.

گیفت کارت گیم پس Xbox Game Pass چهارده روزه

گیفت کارت گیم پس ایکس باکس 14 روزه

اگر هیچگونه آشنایی با سرویس جدید مایکروسافت که با نام گیم پس ایکس باکس ارائه می شود ، ندارید بهتر است ابتدا گیفت کارت گیم پس ایکس باکس 14 روزه را به شما معرفی کنیم و سپس با قابلیت های این سرویس جدید آشنا شوید.

کنسول بازی مایکروسافت که با نام ایکس باکس عرضه می شود بزرگترین رقیب قدر پلی استیشن محسوب می شود. این دو رقیب سرسخت برای رقابت با همدیگر هر روز سرویس های جدیدی را به کنسول خود اضافه می نمایند.

یکی از شگفت انگیزترین سرویس هایی که مایکروسافت در سال 2017 به کاربران خود ارائه داد ، سرویس گیم پس ایکس باکس (Game pass XBOX) بود. این سرویس قابلیت شگفت انگیزی را به گیمرها ارائه داد که همیشه رویای آن را داشتند. قابلیت دریافت رایگان بی نهایت بازی در لحظه ، یک رویای دست یافتنی شد.

گیم پس ایکس باکس  (XBOX Game Pass) چیست؟

گیم پس ایکس باکس یکی از سرویس های شگفت انگیز کنسول بازی ایکس باکس مایکروسافت است که به گیمرها این امکان را می دهند که در طی مدت زمان مشخص شده ( ۴۸ ساعته ٬ ۱۴ روزه ٬ یک ماهه ٬ سه ماهه و یا شش ماهه ) به بیش از 100 بازی xbox one و xbox 360 بصورت رایگان و نامحدود دسترسی کامل داشته باشند.

گیمرها می توانند بلافاصله پس از فعال سازی این سرویس بازی های رایگان را در اکانت خود داشته باشند. اما مستلزم فعال سازی این سرویس ٬ شارژ نمودن اکانت مایکروسافت است.

با توجه به ادعای خود شرکت مایکروسافت این سرویس تجربه ای جدید از بازی های ویدیویی رایگان و نامحدود را در اختیار کاربران قرار می دهد که در نوع خود کم نظیر است. این سرویس به کاربران اجازه می دهد بازی هایی را که در ایکس باکس وان و ایکس باکس 360 به صورت پولی ارائه می شود را نیز با تخفیف ویژه و قیمتی بسیار پایین تر تهیه نمایند.

آیا سرویس گیم پس ایکس باکس قابلیت بازی گروهی دارد؟

بسیاری از کاربران در مورد قابلیت های بازی گروهی در سرویس گیم پس ایکس باکس سوالاتی را مطرح کرده اند. در جواب به این سوال باید بگوییم که این سرویس قابلیت بازی های گروهی را ارائه نمی دهد و این قابلیت توسط سرویس گلد لایو ایکس باکس قابل استفاده می باشد.

اما چنانچه گیمرها سرویس گیم پس ایکس باکس و لایو گلد ایکس باکس را همزمان فعال نموده باشند می توانند هم از بازی های رایگان و هم بازی های گروهی نیز بهره مند شده و سایر قابلیت های سرویس طلایی را نیز داشته باشند.

گیفت کارت گیم پس ایکس باکس چیست؟

همانطور که گفته شد برای استفاده از سرویس گیم پس ایکس باکس باید حتما اکانت مایکروسافت را شارژ نمود. این شارژ نمودن تنها بوسیله گیفت کارت گیم پس ایکس باکس امکان پذیر است.

این کارت یک کارت فیزیکی مشابه کارت های هدیه داخل ایران است که فقط برای فروشگاه مایکروسافت کاربرد دارد. گیفت کارت گیم پس ایکس باکس دارای اعتبار مشخص بوده و حاوی یک کد 25 رقمی است که فقط یکبار قابل استفاده می باشد.

این گیفت کارت در انواع مختلف ارائه می شود که در ادامه نوع 14 روزه آن را به شما معرفی می کنیم.

گیفت کارت گیم پس ایکس باکس 14 روزه و کاربرد های آن

گیفت کارت گیم پس ایکس باکس به شما این امکان را می دهد که به مدت 14 روز اکانت مایکروسافت خود را شارژ نموده و از آن جهت خرید سرویس گیم پس استفاده نمایید. پس از خرید این کارت و شارژ نمودن اکانت ، سرویس گیم پس برای شما فعال خواهد شد و می توانید از کاربردهای زیر لذت ببرید :

  • با استفاده از گیفت کارت گیم پس ایکس باکس می توانید تمام بازی های ایکس باکس وان و 360 را با تخفیف ویژه خریداری نمایید.
  • به بیش از 100 بازی ایکس باکس وان و ایکس باکس 360 بصورت نامحدود و رایگان دسترسی خواهید داشت
  • می توانید بصورت نامحدود بازی ها را دانلود نموده و تا پایان 14 روز از اشتراک گیم پس ایکس باکس لذت ببرید
  • تمام بازی های ذخیره شده در اکانت شما باقی می مانند
  • امکان دسترسی به بازی های تهیه کننده های مختلف وجود دارد.

نکته: 

گیفت کارت گیم پس ایکس باکس 14 روزه ، تریال می باشد و در هر اکانت فقط یک بار می توانید از آن استفاده نمایید.

تهیه و خرید گیفت کارت گیم پس ایکس باکس 14 روزه

برای تهیه این گیفت کارت به بخش خرید گیفت کارت ایکس باکس مراجعه نمایید. در این قسمت پس از انتخاب محصول مورد نظر ٬ تکمیل فرآیند ثبت نام و پرداخت هزینه گیفت کارت ٬ کد شارژ 25 رقمی در اختیار شما قرار می گیرد. با وارد نمودن کد شارژ مورد نظر در اکانت مایکروسافت می توانید سرویس گیم پس را فعال نمایید.


ایکس باکس گیم پس 14 روزه ،  گيم پس 14 روزه ايكس باكس ، 14 روزه Xbox Game Pass ، خرید گیفت کارت XBOX Game Pass
خرید اشتراک گیم پس 14 روزه ، خرید اکانت گیم پس 14 روزه ، سرویس اشتراک ایکس باکس گیم پس ٬ گیفت کارت xbox game pass گیم پس 14 روزه
گیفت کارت game pass ٬ گیفت کارت گیم پس ایکس باکس ٬ گیفت کارت گیم پس 14 روزه ایکس باکس ٬ گیم پس ۱۴ روزه ایکس باکس