جهت مشاهده قیمت ها لطفا در سایت ثبت نام کنید. برای ثبت نام دکمه  خرید و تحویل آنی را کلیک کنید.

پس از ثبت نام پنل تخفیف برای شما فعال می گردد.

گیفت کارت 60 دلاری اسپاتیفای امریکا + اسکن

گیفت کارت اسپاتیفای 60 دلاری آمریکا

موسیقی تاریخی به درازای تاریخ بشریت دارد و همیشه و در هر نقطه از جهان و در تمام فرهنگ‌ها از جایگاه خاص و بالایی برخوردار بوده و هست. موسیقی با روح و روان بشر در ارتباط است و هیچ کس نمی‌تواند منکر آرامشی باشد که از طریق موسیقی به روح و روان ما می‌رسد.

با پیشرفت علم و تکنولوژی موسیقی نیز مانند تمام جهات زندگی افراد، دستخوش تغییر و تحولات شده است. امروزه با فراگیر شدن استفاده از رسانه‌های دیجیتالی ما بسیار راحت می‌توانیم به محصولات مورد علاقه خود از هر نوع موسیقی دسترسی داشته باشیم.

رسانه‌های دیجیتالی زیادی در جهان در زمینه موسیقی در حال فعالیت هستند که از میان آنها می توان به اسپاتیفای اشاره کرد. اسپاتیفای (Spotify) که کار خود را به شکل رسمی در 7 اکتبر 2008 آغاز کرد، یک رسانه جاری موسیقی، پادکست و ویدئو است.

Spotify AB که یک شرکت تازه تاسیس و نوپا در شهر استکهلم هلند بود؛ اقدام به توسعه رسانه اسپاتیفای کرد. به طور کلی اسپاتیفای مدیریت حقوق دیجیتال-محتوای محافظت‌ شده از ناشران موسیقی و شرکت‌های رسانه‌ای را فراهم می‌کند.

گیفت ۳۰ دلاری اسپاتیفای (سه ماهه) امریکا

شما به راحتی امکان استفاده و دسترسی به رسانه اسپاتیفای را در بیشتر نقاط اروپا، بیشتر نقاط قاره آمریکا، استرالیا، نیوزیلند و بخش‌هایی از آسیا دارید.

اسپاتیفای نیاز به یک دستگاه خاصی ندارد چون می‌توان از آن در بیشتر دستگاه‌های مدرن امروزی که بیشترین رواج را در بین افراد دارند مانند رایانه‌های ویندوز، مک‌ او اس و لینوکس و همچنین تلفن‌ های هوشمند و تبلت‌های آی‌ او اس و اندروید استفاده کرد.

برای جستجوی موسیقی در اسپاتیفای می‌توان از پارامترهای مختلفی مانند هنرمند، آلبوم، سبک، لیست پخش یا ناشر بهره برد. در اسپاتیفای کاربران می‌توانند لیست‌های پخش مخصوص به خود را ایجاد، ویرایش و به اشتراک بگذارند.

همچنین آن‌ها این امکان را دارند تا قطعات را بر روی رسانه‌های اجتماعی خود که در آنها عضو هستند به اشتراک بگذارند و با کاربران دیگر لیست‌ پخش بسازند. در اسپاتیفای شما امکان دسترسی به بیشتر از 30 میلیون آهنگ را دارید.

اسپاتیفای تا ژوئن 2016 ، تعداد 100 میلیون کاربر فعال به صورت ماهانه و تا مارس 2017، 50 میلیون مشترک پرداختی داشت.

مطالب مرتبط :

انتشار موزیک در اسپاتیفای

گیفت کارت اسپاتیفای چیست؟

اسپاتیفای یک سرویس فری‌میوم به معنی یک روش کسب و کار و دریافت پول است که معمولاً یک کالا مانند نرم‌افزار، رسانه، بازی یا خدمات وب به صورت رایگان ‌افزار ارائه می‌شود ولی برای دسترسی به امکانات جانبی مانند امکانات ویژه، خدمات بیشتر، یا نمایش بهتر نرم‌افزار از کاربر درخواست پرداخت می‌شود.

در اسپاتیفای، شما برای اینکه بتوانید از ویژگی‌های اضافی شامل کیفیت پخش بهتر و دانلودهای موسیقی آفلاین استفاده کنید باید اقدام به تهیه اشتراک سایت اسپاتیفای کنید.

برای تهیه و شارژ نمودن اشتراک خود شما نیاز به نوع خاصی از کارت با نام گیفت کارت اسپاتیفای دارید. اما گیفت کارت چیست؟ گیفت کارت همان کارت هدیه‌ است که برابر با مقداری پول می‌باشد و به صورت مجازی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

اسپاتیفای برای راحتی کاربران خود و اینکه بتوانند به روشی ساده و مطمئن اکانت خود را شارژ نمایند اقدام به تهیه و توزیع گیفت کارت‌های مخصوص به خود با نام گیفت کارت اسپاتیفای کرده است.

این نکته را درباره گیفت کارت‌ها به خاطر داشته باشید که گیفت کارت هر کمپانی مخصوص به همان کمپانی بوده و تنها در فروشگاه معرفی شده آن کمپانی اعتبار دارد.

حتما بخوانید : dns در اسپاتیفای

 گیفت کارت اسپاتیفای 60 دلاری آمریکا چیست؟

همانطور که در بالا اشاره کردیم اسپاتیفای اقدام به تولید و توزیع گیفت کارت مخصوص به خود در اعتبارهای گیفت کارت اسپاتیفای 10 دلاری ، گیفت کارت اسپاتیفای 30 دلاری و گیفت کارت اسپاتیفای 60 دلاری کرده است.

گیفت کارت اسپاتیفای 60 دلاری آمریکا گیفت کارتی است که به میزان 60 دلار اعتبار در خود دارد پس کاربر با خرید یک گیفت کارت اسپاتیفای 60 دلاری آمریکا می‌تواند به اندازه 60 دلار اعتبار آن اقدام به خرید محصولات مورد علاقه خود از سایت اسپاتیفای کند.

گیفت کارت اسپاتیفای 60 دلاری آمریکا دارای تاریخ انقضا نمی‌باشد به این معنی که شما از زمان خرید گیفت کارت اسپاتیفای 60 دلاری آمریکا تا هر زمانی این امکان را دارید که از اعتبار موجود در کارت خود استفاده کنید و از مزایای آن بهره مند شوید.

چگونگی خرید گیفت کارت اسپاتیفای 60 دلاری آمریکا

اگر شما از کاربران اسپاتیفای هستید و یا می‌خواهید عضو آن شوید برای خرید گیفت کارت اسپاتیفای 60 دلاری آمریکا مراحل زیر را انجام دهید. ابتدا در سایت ثبت نام کرده و سپس گیفت کارت اسپاتیفای 60 دلاری آمریکا را انتخاب کنید . سپس به درگاه پرداخت بانکی رفته و هزینه ی گیفت کارت را پرداخت کنید.

سپس یک کد در اختیار شما قرار می‌گیرد. با استفاده از این کد شما می‌توانید حساب اکانت خود را شارژ نمایید و از مزایای آن در سایت اسپاتیفای بهره ببرید. مراقب باشید که کد گیفت کارت اسپاتیفای 60 دلاری آمریکا خود را در اختیار کسی قرار ندهید چون اگر از آن استفاده شود دیگر شما امکان استفاده از آن را نخواهید داشت.


گیفت کارت 60 دلاری اسپاتیفای امریکا , خرید گیفت کارت اسپاتیفای امریکا 60 دلاری , خرید گیفت کارت اسپاتیفای 60 دلاری ارزان , گیفت کارت 60 دلاری Spotify آمریکا
خرید گیفت کارت اسپاتیفای 60 دلاری ارزان , گیفت کارت 60 دلاری Spotify آمریکا , گیفت کارت 60 دلاری اسپاتیفای امریکا , خرید گیفت کارت اسپاتیفای امریکا 60 دلاری