جهت مشاهده قیمت ها لطفا در سایت ثبت نام کنید. برای ثبت نام دکمه  خرید و تحویل آنی را کلیک کنید.

پس از ثبت نام پنل تخفیف برای شما فعال می گردد.

گیفت کارت 6 دلاری استیم امريکا Steam

گیفت کارت استیم 6 دلاری

خرید گیفت کارت استیم والت 6 دلاری

تا چه اندازه در مورد گیفت کارت استیم 6 دلاری می دانید؟ آیا از کاربردهای گیفت کارت 6 دلاری چیزی می دانید؟ در چه فروشگاه هایی می‌توان از آن استفاده کرد؟ نحوه خرید آن به چه شکل است و از کجا می‌توان آن را تهیه نمود؟

در عصر تکنولوژی و رایانه‌ای شدن زندگی دیگر در کمتر جایی می‌توان آثاری از بازی های سنتی دید. امروزه قسمت بیشتر تفریحات مردم را تکنولوژی و بازی‌های رایانه‌ای تشکیل می دهد.

این بازی ها که هر روز در حال گستره شدن هستند و از هر نظر کیفیت و واقعی شدن آنها افزایش می‌یابد، روز به روز بر محبوبیت آنها نیز افزوده می‌شود به نحوی که به جزیی از زندگی روزمره افراد تبدیل شده است.

در میان کمپانی های فعال در این زمینه می‌توان به بازی های بسیار محبوب مثل پلی استیشن و ایکس باکس اشاره کرد و اکنون برند جدید ، استیم است که گوی سبقت را از رقبا ربوده و در حال رشد است.

استیم شبکه عظیم بازی در جهان که کانون جذب بیشتر گیمرها شده است. استیم را می‌توان نمونه ای از یک شبکه اجتماعی بسیار بزرگ دانست که از ساختاری نرم افزاری برخوردار است و افراد را با هدف انجام بازی های گروهی و فردی گرد هم می‌آورد.

سگا ، یوبی سافت ، اکتیویژن و چند مورد دیگر از بازی های رایانه ای، نمونه بازی‌هایی هستند که در این شبکه قرار گرفته‌اند.

خرید استیم کارت 2 دلاری

استیم که یک فروشگاه بزرگ بازی است ، جدیدترین ‌بازی‌های جهان را که بر پایه لینوکس ، ویندوز و مک می باشد را ارائه می دهد و لذت بی نظیری را برای کاربرانش به ارمغان می‌آورد.

بیشتر بازی‌های ارائه شده در استیم به صورت رایگان هستند، اما تعداد زیادی از آپشن‌ها و قابلیت‌های بازی‌های گروهی و بازی‌های آنلاین آن بصورت پولی ارائه می‌شود و کاربران برای استفاده از آن نیاز به یک گیفت کارت استیم دارند.

در ادامه شما را با گیفت کارت استیم و کاربردهای آن آشنا می کنیم.

از گیفت کارت استیم چه می دانید؟

گیفت کارت نوع خاصی از کارت‌های فیزیکی است که فقط به منظور استفاده در شرکت و فروشگاه های خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرد و به مقدار میزان اعتباری که در کارت قرار دارد، می‌توان از آن بهره برد و بوسیله آن خرید انجام داد.

فروشگاه استیم هم برای فروش محصولات خود گیفت کارت های مخصوصی را به بازار عرضه نموده است که با نام گیفت کارت استیم شناخته می‌شود و تنها با داشتن آن می‌توان از این فروشگاه خرید کرد. هر کارت حاوی میزان اعتبار مشخصی است و فرد تنها قادر است به آن میزان اعتبار از فروشگاه استیم خرید نماید.

این گیفت کارت ها برای کاربردهای زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرند که در ادامه به برخی از این کاربردها اشاره می ‌کنیم.

کاربرد گیفت کارت استیم

همانطور که در بالا گفته شد گیفت کارت های استیم از قابلیت‌های مختلفی برخوردارند. از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بوسیله این گیفت کارت شما امکان دسترسی و خرید هزاران بازی موجود در این فروشگاه را دارید.
  • امکان ذخیره سازی و استفاده بردن از بازی ها در یک فضای ابری بسیار امن در فروشگاه استیم فراهم است.
  • با خرید بازی‌ها بوسیله یک گیفت کارت استیم از این فروشگاه، امکان ارسال آپدیت بازی‌ها بصورت خودکار برای شما فراهم می‌شود.
  • برخی از قابلیت های شگفت انگیز بازی‌ها که نیاز به پرداخت درون برنامه‌ای دارند و شما با دارا بودن گیفت کارت استیم می‌توانید به راحتی آنها را خریداری کنید.
  • با شارژ کردن اکانت استیم خود این امکان را دارید که در شبکه اجتماعی مربوط به این شرکت عضو شده و با دیگر گیمرها ارتباط برقرار کنید.
  • امکان اشتراک گذاری انواع فایل‌های رسانه ای را با سایر گیمرها در شبکه اجتماعی استیم خواهید داشت.
  • می‌توانید از قابلیت جذاب چت آنلاین در حین بازی ها بهره ببرید و هیجان بازی‌های گروهی را دو چندان کنید.
  • می‌توانید بازی ها را در لینوکس ، موبایل ، ویندوز و مک بار گذاری و مورد استفاده قرار داد.
  • امکان خرید از فروشگاه استیم با اکانت استیم والت.

آموزش تصویری شناساندن بازی در استیم

گیفت کارت استیم 6 دلاری

گیفت کارت استیم 6 دلاری به دسته‌ای از گیفت کارت ها گفته می شود که دارای 6 دلار اعتبار بوده و شما می‌توانید به اندازه اعتبار آن، یعنی 6 دلار، اکانت استیم خود را شارژ کنید و از امکانات آن استفاده کنید. این گیفت کارت 6 دلاری تمام کاربردهای ذکر شده در بالا برای گیفت کارت های استیم را در خود دارد.

نحوه خرید و استفاده از گیفت کارت استیم 6 دلاری

برای تهیه و خرید گیفت کارت 6 دلاری می‌توانید ابتدا محصول مورد نظر را از بین گیفت کارت های موجود در سایت انتخاب نموده و پس از انجام فرایند ثبت نام و سپس پرداخت ، کد گیفت کارت استیم 6 دلاری برای شما ارسال می گردد.

با استفاده از این کد می‌توانید اکانت استیم خود را شارژ کنید. پس از شارژ نمودن اکانت خود امکان استفاده از اعتبار 6 دلاری آن برای شما فراهم می شود و می‌توانید از فروشگاه استیم خرید نمایید و از تمام امکانات و قابلیت های آن بهره‌مند شوید.

همیشه این نکته را در نظر داشته باشید که به هیچ عنوان کد گیفت کارت استیم 6 دلاری خود را در اختیار شخص دیگری قرار ندهید چرا که این کدها یک بار مصرف بوده و استفاده ی مجدد از آن ها برای بار دوم مقدور نیست.


گیفت کارت استیم 6 دلاری ، استیم 6 دلاری ، استیم والت 6 دلاری رایگان ، استیم والت 6 دلاری ارزان ، خرید استیم والت 6 دلاری ارزان ، قیمت استیم والت 6 دلاری
گیفت کارت 6 دلاری استیم امريکا Steam ٬ خرید استیم والت 6 دلاری , استیم والت 6 دلاری رایگان , خرید گیفت 6 دلاری استیم امريکا , خرید گیفت کارت 6 دلاری استیم
گیفت کارت استیم ٬ خرید گیفت کارت 6 دلاری استیم امريکا ٬ گیفت کارت استیم 6 دلاری ٬ خرید گیفت کارت استیم والت 6 دلاری  ٬  استیم والت 6 دلاری امریکا
خرید گیفت کارت 6 دلاری استیم امريکا ٬ خرید گیفت کارت استیم والت 6 دلاری ٬ گیفت کارت استیم 6 دلاری ٬ گیفت کارت استیم ٬ استیم والت 6 دلاری امریکا