جهت مشاهده قیمت ها لطفا در سایت ثبت نام کنید. برای ثبت نام دکمه  خرید و تحویل آنی را کلیک کنید.

پس از ثبت نام پنل تخفیف برای شما فعال می گردد.

گیفت کارت 50 دلاری نینتندو Nintendo

گیفت کارت 50 دلاری Nintendo آمریکا

شرکت نینتندو یک شرکت چند ملیتی در زمینه تولید بازی های کامپیوتری است که در سال 1889 در کیوتو ژاپن تاسیس شد.

فعالیت این شرکت در آن زمان تولید کارت های بازی به نام هاتافودا بود همچنین این شرکت در زمینه کرایه اتومبیل و منزل نیز فعالیت می کرد اما در نهایت به صورت تخصصی روی به تولید بازی های کامپیوتری آورد.

از جمله بازی های معروف و پر طرفدار این شرکت می توان به ماریو – پوکمون و افسانه زلدا اشاره کرد که هرگز از ذهن طرفداران آنها پاک نخواهد شد .

نینتندو از معروفترین و ارزشمند ترین شرکت های بزرگ ژاپنی است که ارزشی حدود 85 میلیارد دلار دارد و به عنوان قدیمی ترین شرکت بازی سازی جهان شناخته شده است. بازی که این شرکت را بر سر زبان ها انداخت و آن را جهانی کرد بازی محبوب و پر طرفدار سوپر ماریو بود .

این شرکت توان خود را در بازی سازی تا سال 2003 به دیگر رقبا دیکته کرد و با تولید کنسول نینتندو تا سال 2015 محبوبیت فراوانی را در سراسر جهان به دست آورد .از کنسول های نینتندو می توان به Nintendo DS, Nintendo Wii, 3DS, Wii U و در آخر Nintendo Switch اشاره کرد .

حتما بخوانید :

مشکلات نینتندو سوییچ

این شرکت بر خلاف دیگر شرکت های تولید کننده بازی توانست با طراحی بازی هایی که با فعالیت فیزیکی نیز همراه است طرفداران زیادی در سراسر جهان پیدا کند به ویژه که با تکنولوژی های جدید ، افراد فعالیت فیزیکی کمتری پیدا کرده اند .

این شرکت شروع به فروش محصولات و بازی های خود در سایت اختصاصی خود ( سایت نینتندو ) کرد. خرید بازی های نینتندو فقط با داشتن گیفت کارت نینتندو و از طریق این سایت امکان پذیر است .

گیفت کارت چیست؟

گیفت کارت ها ، کارت های هدیه ای هستند که برای خریدهای آنلاین استفاده می شوند و در دو نوع فیزیکی و مجازی ، بصورت دیجیتالی ارائه می شوند . امروزه اکثر شرکت ها برای فروش محصولات خود اقدام به فروش گیفت کارت های مخصوص به خود کرده اند.

گیفت کارت نینتندو :

همان طور که قبلا گفته شد شما برای خرید محصولات این شرکت به یک کارت مخصوص نیاز دارید تا به وسیله آن بتوانید هزینه بازی های انتخابی خود را بپردازید و این کار به وسیله گیفت کارت نینتندو انجام خواهد شد .

گیفت کارت ها دارای اعتبار مشخصی هستند که با توجه به اعتبار آنها نام گذاری می شوند به عنوان مثال گیفت کارت 5 دلاری نینتندو ، گیفت کارت 10 دلاری نینتندو ، گیفت کارت 35 دلاری نینتندو  ، گیفت کارت 50 دلاری نینتندو ، و … که هر کاربر با توجه به نیاز خود می تواند گیفت کارت مورد نظر را انتخاب و خریداری نماید.

به عنوان مثال با خرید گیفت کارت 50 دلاری نینتندو می توانید 50 دلار اکانت نینتندو خود را شارژ کرده و از آن جهت خرید بازی ها استفاده کنید. لازم است بدانید گیفت 50 دلاری نینتندو فاقد تاریخ مصرف می باشد و پس از خرید باقی مانده ی موجودی آن در اکانت شما برای خرید بعدی خواهد ماند.

خرید گیفت کارت 50 دلاری نینتندو آمریکا :

برای خرید گیفت کارت 50 دلاری نینتندو آمریکا ابتدا در سایت گیفت کارت ثبت نام کنید. سپس گیفت کارت 50 دلاری نینتندو امریکا را انتخاب نموده و مراحل پرداخت را انجام دهید. پس از پرداخت از طریق درگاه بانکی کد گیفت کارت 50 دلاری نینتندو آمریکا برای شما ارسال خواهد شد.

مطالب مرتبط :

خرید گیفت کارت ۳۵ دلاری نینتندو امریکا Nintendo E Shop


خرید گیفت کارت 50 دلاری نینتندو Nintendo ٬ گیفت کارت 50 دلاری Nintendo ٬ گیفت کارت 50 دلاری نینتندو Nintendo ارزان ٬ گیفت کارت 50 دلاری Nintendo شاپ ٬ گیفت 50 دلاری نینتندو ارزان ٬‌ گیفت کارت 50 دلاری Nintendo رایگان ٬ کارت 50 دلاری نینتندو معتبر ٬ گیفت 50 دلاری نینتندو شاپ ٬ گیفت کارت نینتندو 50 دلاری ارزان ٬ کارت 50 دلاری نینتندو ٬ گیفت 50 دلاری نینتندو اورجینال ٬ گیفت کارت 50 دلاری نینتندو سوییچ ، کارت 50 دلاری نینتندو اصل ٬ 50 دلاری گیفت کارت نینتندو ٬ Nintendo گیفت کارت ٬ نینتندو کارت 50 دلاری ٬ 50 دلاری گیفت کارت Nintendo ٬ گیفت کارت نینتندو 50 دلاری مجانی ٬ گیفت 50 دلاری Nintendo shop ٬ گیفت کارت نینتندو سوئیچ 50 دلاری ٬ نینتندو 50 دلاری ٬ گیفت کارت نینتندو 50 دلاری ، گیفت کارت 50 دلاری نینتندو سوییچ