جهت مشاهده قیمت ها لطفا در سایت ثبت نام کنید. برای ثبت نام دکمه  خرید و تحویل آنی را کلیک کنید.

پس از ثبت نام پنل تخفیف برای شما فعال می گردد.

گیفت کارت 5 دلاری استیم امريکا Steam

گیفت کارت استیم 5 دلاری

آیا می دانید برای خرید گیفت کارت استیم 5 دلاری چه کار باید کرد؟ کاربرد گیفت کارت استیم 5 دلاری چیست و در چه فروشگاهی می توان از آن استفاده کرد؟

گسترش محبوبیت بازی های کامپیوتری باعث شده است که محبوبیت این بازی ها در میان مردم بسیار زیاد شود. در کنار بازی های بسیار محبوب مثل پلی استیشن و ایکس باکس اکنون استیم است که در حال رشد است.

استیم یکی از شبکه های عظیم بازی در دنیا است که اکثر گیمرها را به خود جذب کرده است. این شبکه نمونه ای از یک شبکه اجتماعی بسیار بزرگ است که ساختاری نرم افزاری دارد و در آن افراد با هدف انجام بازی های گروهی و فردی دور هم جمع شده اند.

بازی های بزرگی مانند سگا ، یوبی سافت ، اکتیویژن و همینطور بازی های چند نفره بسیار زیادی در این شبکه قرار داده شده است. استیم یک فروشگاه بازی بزرگ دارد که در آن می‌توانید جدیدترین بازی های جهان را که بر پایه ویندوز ، مک و لینوکس ارائه می شود را بیابید و از آن لذت ببرید.

اگرچه این شبکه مجموعه ای از بازی های رایگان را ارائه می دهد ، اما تعداد زیادی از قابلیت های بازی های آنلاین و بازی های گروهی آن بصورت پولی است و کاربران برای استفاده از آن به یک گیفت کارت استیم نیاز دارند. در ادامه به معرفی گیفت کارت استیم و کاربردهای آن می پردازیم.

گیفت کارت به نوعی از کارت های فیزیکی گفته می شود که فقط برای شرکت و فروشگاه خاصی کاربرد دارد و به اندازه میزان اعتباری که بر روی آن قرار گرفته است می توان بوسیله آن خرید انجام داد.

برای خرید محصولات فروشگاه استیم هم فقط یک گیفت کارت کاربرد دارد که با نام گیفت کارت استیم عرضه می شود.

هر کارت میزان اعتبار مشخصی دارد و فرد می تواند به اندازه این اعتبار از فروشگاه استیم خرید نماید. این گیفت کارت کاربردهای زیادی دارد که در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم.

زمان تخفیف های استیم

کاربرد گیفت کارت استیم

همانطور که گفته شد گیفت کارت استیم دارای قابلیت های مختلفی است. از جمله این قابلیت ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بوسیله این گیفت کارت می توان به هزاران بازی فروشگاه استیم دسترسی داشته باشید و آنها را خریداری کنید.
  • می‌توانید با خرید بازی های استیم آنها را در یک فضای ابری بسیار امن ذخیره سازی و از آنها استفاده کنید.
  • زمانی که بوسیله یک گیفت کارت استیم بازی های این فروشگاه را خریداری می کنید، آپدیت بازی ها بصورت خودکار برای شما ارسال می شود.
  • می‌توانید برخی از قابلیت های شگفت انگیز بازی ها که نیاز به پرداخت درون برنامه ای دارند ، را با گیفت کارت استیم خریداری کنید.
  • پس از شارژ کردن اکانت استیم می‌توانید در شبکه اجتماعی مربوط به این شرکت عضو شده و با سایر گیمرها ارتباط برقرار کنید.
  • می‌توانید انواع فایل های رسانه ای را در شبکه اجتماعی استیم با سایر گیمرها به اشتراک بگذارید.
  • می‌توانید از چت آنلاین در حین بازی ها استفاده کرده و هیجان بازی های گروهی را بیشتر تجربه کنید.
  • می‌توانید از امکانات بازی ها در لینوکس ، موبایل ، ویندوز و مک استفاده نمایید.
  • امکان خرید از فروشگاه استیم با اکانت استیم والت

خرید استیم والت انگلیس

گیفت کارت استیم 5 دلاری

گیفت کارت استیم 5 دلاری به گیفت کارتی گفته می شود که دارای 5 دلار اعتبار است و شما می‌توانید به اندازه 5 دلار اکانت استیم خود را شارژ نموده و از امکانات آن بهره مند شوید. این گیفت کارت تمام کاربردهای ذکر شده در بخش قبل برای گیفت کارت های استیم را دارد.

نحوه خرید و استفاده از گیفت کارت استیم 5 دلاری

برای خرید این گیفت کارت ابتدا مراحل ثبت نام را تکمیل کرده سپس محصول مورد نظر را از فروشگاه انتخاب نمایید ، پس از انجام مراحل پرداخت کد گیفت کارت در اختیار شما قرار می گیرد که فقط برای یک اکانت استیم قابل استفاده است.

با استفاده از این کد می‌توانید اکانت استیم خود را شارژ کنید. پس از شارژ نمودن اکانت خود می‌توانید به اندازه 5 دلار از فروشگاه استیم خرید نمایید و از تمام امکانات و قابلیت های آن بهره مند شوید.

دقت داشته باشید به هیچ عنوان کد گیفت کارت استیم 5 دلاری خود را در اختیار شخص دیگری قرار ندهید .


گیفت کارت استیم 5 دلاری ، استیم 5 دلاری ، استیم والت 5 دلاری رایگان ، استیم والت 5 دلاری ارزان ، خرید استیم والت 5 دلاری ارزان ، قیمت استیم والت 5 دلاری
گیفت کارت 5 دلاری استیم امريکا Steam ٬ خرید استیم والت 5 دلاری , استیم والت 5 دلاری رایگان , خرید گیفت 5 دلاری استیم امريکا , خرید گیفت کارت 5 دلاری استیم
گیفت کارت 5 دلاری استیم امريکا Steam , خرید گیفت کارت 5 دلاری استیم , خرید گیفت 5 دلاری استیم امريکا , استیم والت 5 دلاری رایگان ٬ خرید استیم والت 5 دلاری