جهت مشاهده قیمت ها لطفا در سایت ثبت نام کنید. برای ثبت نام دکمه  خرید و تحویل آنی را کلیک کنید.

پس از ثبت نام پنل تخفیف برای شما فعال می گردد.

گیفت کارت 15 دلاری استیم امريکا Steam

خرید گیفت کارت 15 دلاری استیم امريکا

گیفت کارت استیم 15 دلاری

آیا تا به حال چیزی در مورد گیفت کارت استیم 15 دلاری شنیده‌اید؟ در مورد کاربردهای گیفت کارت 15 دلاری چطور؟ تا چه اندازه با فروشگاه های پذیرنده آن آشنایی دارید؟

آیا اطلاعی از نحوه خرید و تهیه این گیفت کارت‌ها دارید؟

در دنیای امروزه ی ما که در حال غرق شدن در تکنولوژی است و رایانه‌ها جای خود را در زندگی افراد به خوبی باز کرده اند دیگر نشانی از بازی‌های قدیمی که بیشترین تحرک فیزیکی را داشتند، دیده نمی‌شود.

تکنولوژی و بازی‌های رایانه‌ای با آن همه رنگ و لعابشان توانسته‌اند به خوبی همه را به سمت خود جذب کنند. این بازی ها که روز به روز و با سرعت زیادی در حال گسترش هستند، از محبوبیت بسیار زیاد و انکار ناپذیری در میان اقشار مختلف جامعه برخوردارند.

کمتر کسی را می‌توان یافت که با تکنولوژی در ارتباط باشد و نامی ازکمپانی‌های پلی استیشن و ایکس باکس که در زمینه بازی‌های رایانه‌ای فعالند، نشنیده باشد. اما اکنون با کمپانی نو ظهوری رو به رو هستیم که در حال حاضر برای خود اسم و رسمی پیدا کرده است.

کمپانی استیم که شبکه عظیم بازی در جهان است امروزه به کانون جذب اکثر گیمرها تبدیل شده است. استیم یک شبکه اجتماعی بسیار بزرگ است که دارای ساختاری نرم افزاری بوده و از انجام بازی های گروهی و فردی پشتیبانی می‌کند.

بازی های آنلاین در استیم

اکتیویژن، سگا ، یو بی سافت و چند مورد دیگر از بازی های رایانه ای را می‌توان نام برد که در این شبکه قرار دارند. استیم فروشگاه بزرگ بازی است و تازه ترین ‌بازی‌های جهان را بر پایه مک، لینوکس و ویندوز عرضه می‌کند.

اکثر این بازی‌هایی که در استیم ارائه شده، به صورت رایگان هستند، ولی بخشی از قابلیت‌های بازی‌های آنلاین و بازی‌های گروهی به شکل پولی ارائه می‌شود و گیمرها برای بهره بردن از آن، نیاز به یک گیفت کارت استیم دارند.

در ادامه بیشتر از گیفت کارت استیم و کاربردهای آن برای شما می‌گوییم.

آنچه باید در مورد گیفت کارت استیم دانست؟

گیفت کارت که از آن با نام کارت هدیه نیز یاد می شود فقط امکان استفاده در فروشگاه‌های خاصی را دارد و به میزان اعتباری که دارا است، امکان استفاده از آن وجود دارد و می‌توان به وسیله آن خرید انجام داد.

فروشگاه استیم نیز برای عرضه محصولات خود از گیفت کارت‌های مخصوص به خود استفاده می‌کند که با نام گیفت کارت استیم شناخته می‌شود و تنها با دارا بودن این کارت می‌توان از این فروشگاه خرید کرد.

هر کارت به یک میزان مشخص اعتبار دارد و فرد تنها به میزان همان اعتبار می‌تواند اقدام به خرید از فروشگاه استیم کند. گیفت کارت استیم از کاربردهای زیادی برخوردار است که در اینجا ما به برخی از این کاربردها اشاره می‌کنیم.

آنچه گیفت کارت استیم انجام می‌دهد؟

همانطور که در بالا ذکر شد گیفت کارت استیم قابلیت‌های مختلفی دارند. از میان این قابلیت‌ها می‌توان موارد زیر را بر شمرد:

  • امکان خرید از فروشگاه استیم با اکانت استیم والت و گیفت کارت آن فراهم است.
  • امکان دسترسی و خرید هزاران بازی موجود در این فروشگاه.
  • امکان بارگذاری بازی‌ها در موبایل، لینوکس، مک و ویندوز.
  • امکان ارسال آپدیت بازی‌ها به صورت خودکار برای شما در صورت داشتن استیم کارت.
  • امکان اشتراک گذاری انواع فایل‌های رسانه ای ، با سایر گیمرها در شبکه اجتماعی استیم
  • شما به راحتی با دارا بودن گیفت کارت استیم، تعدادی از قابلیت های شگفت انگیز بازی‌ها که نیازمند پرداخت درون برنامه‌ای هستند را خریداری می‌کنید.
  • با شارژ کردن اکانت استیم خود این امکان را دارید که در شبکه اجتماعی مربوط به این شرکت عضو شده و با دیگر گیمرها ارتباط برقرار کنید.
  • قابلیت جذاب چت آنلاین در حین بازی ها و دو چندان کردن هیجان بازی‌های گروهی.
  • امکان ذخیره سازی و استفاده بردن از بازی ها در یک فضای ابری بسیار امن در فروشگاه استیم فراهم است

خرید گیفت کارت استیم 10دلاری

معرفی گیفت کارت استیم 15 دلاری

گیفت کارت استیم 15 دلاری آن دسته‌ از گیفت کارت‌ها هستند که با دارا بودن 15 دلار اعتبار به شما این امکان را می‌دهند که به اندازه اعتبار آن، یعنی 15 دلار، اکانت استیم خود را شارژ نموده و از امکانات آن بهره مند شوید.

گیفت کارت 15 دلاری تمام کاربردها و قابلیت‌های ذکر شده برای گیفت کارت های استیم را در خود دارد.

چگونگی خرید و استفاده از گیفت کارت استیم 15 دلاری

برای خرید و تهیه گیفت کارت 15 دلاری ابتدا باید محصول مورد نظر را انتخاب نمایید پس از تکمیل فرایند ثبت نام و پرداخت در پایان خرید ، یک کد به شما داده می‌شود که تنها قابل استفاده برای یک اکانت استیم است.

با داشتن این کد، شما می‌توانید اکانت استیم خود را شارژ کنید. پس از شارژ کردن اکانت خود امکان استفاده از اعتبار 15 دلاری کارت برای شما فراهم می شود و این امکان را دارید تا از فروشگاه استیم خرید نمایید و از تمام امکانات و قابلیت های آن استفاده کنید.

این نکته را با تاکید به شما یادآوری می‌کنیم که به هیچ عنوان کد گیفت کارت استیم 15 دلاری خود را در دسترس هیچ فرد دیگری قرار ندهید زیرا اگر از آن استفاده شود، دیگر به هیچ وجه امکان استفاده از آن کارت را ندارید.


گیفت کارت استیم 15 دلاری ،  استیم 15 دلاری ، استیم والت 15 دلاری رایگان ، استیم والت 15 دلاری ارزان ، خرید استیم والت 15 دلاری ارزان ، قیمت استیم والت 15 دلاری
گیفت کارت 15 دلاری استیم امريکا Steam ٬ خرید استیم والت 15 دلاری , استیم والت 15 دلاری رایگان , خرید گیفت 15 دلاری استیم امريکا , خرید گیفت کارت 15 دلاری استیم
گیفت کارت 15 دلاری استیم امريکا Steam , خرید گیفت کارت 15 دلاری استیم , خرید گیفت 15 دلاری استیم امريکا , استیم والت 15 دلاری رایگان ٬ خرید استیم والت 15 دلاری
خرید استیم والت 15 دلاری ٬ خرید گیفت 15 دلاری استیم امريکا ٬ گیفت کارت 15 دلاری استیم امريکا Steam ٬ استیم والت 15 دلاری رایگان ٬ قیمت استیم والت 15 دلاری