جهت مشاهده قیمت ها لطفا در سایت ثبت نام کنید. برای ثبت نام دکمه  خرید و تحویل آنی را کلیک کنید.

پس از ثبت نام پنل تخفیف برای شما فعال می گردد.

گیفت کارت 10 پوندی استیم انگلیس Steam

گیفت کارت استیم 10 پوندی انگلیس

آیا با استفاده از گیفت کارت استیم 10 پوندی انگلیس می توان از تمام قابلیت ها و کاربردهای کارت های هدیه فروشگاه استیم استفاده کرد؟ برای خرید این گیفت کارت چه کار باید کرد؟

محبوبیت بازی های استیم تا جایی رشد کرده است که تعداد کاربران این شبکه اجتماعی به بیش از 16 میلیون در جهان رسیده است. این رشد قطعا به دلیل قابلیت ها و امکاناتی است که این فروشگاه در اختیار گیمرها قرار می دهد.

بازی های آنلاین ، بازی های گروهی ، عضو شدن در شبکه اجتماعی استیم ، امکان چت و اشتراک گذاری فایل با سایر گیمرها از قابلیت های شگفت انگیز این شبکه است که باعث شده روز به روز بر محبوبیت استیم افزوده شود.

اما نکته جالبی که در مورد این پلتفرم بازی عظیم وجود دارد این است که امکان خرید از فروشگاه استیم و استفاده از قابلیت های آن تنها از طریق گیفت کارت استیم امکان پذیر است. برخی از گیمرهایی که تازه به این شبکه می پیوندند با گیفت کارت استیم ، قابلیت ها و نحوه خرید آن هیچ آشنایی ندارند. از این رو در ادامه به معرفی این کارت هدیه می پردازیم.

معرفی گیفت کارت استیم ( Steam Wallet )

همانطور که گفته شد شبکه بزرگ استیم نوعی کارت هدیه را ارائه داده است که مشابه سایر گیفت کارت های موجود در جهان یک کارت فیزیکی است که دارای اعتبار مشخصی می باشد.

کاربران با استفاده از این کارت که با نام استیم والت (steam wallet) عرضه می شود می توانند اکانت استیم خود را شارژ نموده و از فروشگاه این شرکت خرید نمایند. هر گیفت کارت استیم دارای یک کد مخصوص است که کاربران بوسیله آن می توانند اکانت خود را شارژ کنند.

معمولا گیفت کارت های استیم در انواع 1 ، 5 ، 10 ، 20 و 30 دلاری عرضه می شوند. انواع 2 ، 5 و 10 پوندی آن نیز عرضه می شود که مخصوص اکانت های انگلیس می باشد.

گیفت کارت استیم 10 پوندی انگلیس چیست؟

همانطور که گفته شد گیفت کارت های استیم والت دارای یک اعتبار مشخص هستند که کاربران می توانند به اندازه این اعتبار و شارژ آن در اکانتشان از فروشگاه استیم خرید کنند. بنابراین گیفت کارت استیمی که دارای اعتبار 10 پوند است و توسط کشور انگلیس ارائه می شود را استیم کارت 10 پوندی می نامند.

این کارت ها فقط یکبار قابل استفاده هستند و کاربران می توانند به وسیله آن یکبار اکانت خود را شارژ کنند و از آن تا زمانی که اعتبار کارت موجود است استفاده نمایند.

بنابراین توصیه ای که به همه گیمرها و کاربران شبکه استیم می شود این است که کد دریافتی پس از خرید این گیفت کارت را به هیچ عنوان در دسترس فرد دیگری قرار ندهند چرا که اگر فرد آن را در اکانت استیم خود مورد استفاده قرار دهد دیگر امکان استفاده مجدد از آن وجود ندارد.

قابلیت های شگفت انگیز گیفت کارت استیم 10 پوندی

قابلیت های این گیفت کارت تنها به خرید بازی های هیجان انگیز استیم ختم نمی شود و کاربران پس از تهیه استیم والت می توانند از سایر قابلیت های این شبکه بزرگ نیز استفاده کنند. در زیر لیستی از این قابلیت ها را در اختیار شما قرار داده ایم:

  • با خرید این گیفت کارت می توانید در شبکه اجتماعی استیم عضو شده و از چت آنلاین با سایر گیمرها ، امکان اشتراک گذاری نامحدود فایل ها و تحلیل و بررسی بازی ها لذت ببرید.
  • این گیفت کارت به شما امکان می دهد که تمام برنامه ها و بازی های فروشگاه استیم را خریداری نمایید.
  • با این گیفت کارت می توانید جدیدترین آپدیت های بازی ها را دریافت کرده و از آنها لذت ببرید
  • جدیدترین بازی ها و برنامه های استیم به محض معرفی در اختیار شما قرار می گیرد.
  • شما می توانید از بازی های گروهی این فروشگاه لذت ببرید و در حین بازی با سایر گیمرها چت آنلاین و گفتگو داشته باشید.

خرید گیفت کارت استیم 10 پوندی انگلیس

برای خرید این گیفت کارت می توانید از قسمت گیفت کارت استیم ، کارت مورد نظر خود را انتخاب نموده ، پس از ثبت نام و انجام مراحل پرداخت ، کد گیفت کارت استیم برای شما ارسال می گردد.

با دریافت کد استیم می توانید اکانت خود را شارژ کرده و از تمام قابلیت های این فروشگاه به اندازه 10 پوند استفاده نمایید.


گیفت کارت 10 پوندی استیم انگلیس Steam ٬ استیم والت 10 پوندی انگلیس ٬ 10 پوندی استیم والت ٬ استیم گیفت 10 پوندی ٬ گیفت کارت 10 پوندی استیم
10 پوندی استیم والت ٬ استیم والت 10 پوندی انگلیس ٬ گیفت کارت 10 پوندی استیم ٬ استیم گیفت 10 پوندی ٬ گیفت کارت 10 پوندی استیم انگلیس Steam