گیفت کارت psn هنگ کنگ

اعتبار PS5 هنگ کنگ

از این به بعد پلیرهای ایراتی نیز می توانند مثل سایر پلیرها از playstation store هنگ کنگ خرید کنند ، فقط پیش از آن می بایست یک حساب کاربری در playstation به اسم کشور هنگ کنگ بسازند تا قادر باشند موجودی گیفت کارتشان را به آن انتقال دهند و پس از اعمال کردن از مارکت playstation محصول خریداری کنند.

به یاد داشته باشید که اعتبار PS5 هنگ کنگ تاریخ مصرفی ندارد و می شود هر زمان که لازم بود از آن استفاده کرد. ضمناٌ اعتبار این گیفت کارت را نمی توان به حساب شخص دیگری منتقل کرد.

جهت استفاده از playstation استور هنگ کنگ باید اعتبار PS5 هنگ کنگ را تهیه کنید. محصولات مختلفی در استور playstation هنگ کنگ یافت می شود از جمله آنها می شود به: جم ، فیلم ، سریال ، گیم ، تم و غیره اشاره کرد.

اگر تا کنون از فروشگاه playstation هنگ کنگ خرید نداشته اید به شما توصیه می کنیم یک بار این خرید را امتحان کنید تا کاربر دائم این مارکت شوید.

فراموش نکنید که برای خرید از فروشگاه پلی استیشن هنگ کنگ حتماٌ می بایست گیفت کارت psn هنگ کنگ را تهیه نمایید و پس از ردیم کردن آن می توانید برای خرید اقدام کنید.

کمپانی سونی برای اینکه همه کاربرهای کنسول playstation بتوانند از محصولات فروشگاه PS استفاده نمایند یک راهکار جدید ارائه نمود و آن استفاده کردن از گیفت کارت psn هنگ کنگ برای شارژ اکانتشان در سونی بود تا بتوانند به کمک این شارژ از خدمات و محصولات پلی استیشن استور استفاده کنند.

نکات مهم جهت خرید گیفت کارت playstation هنگ کنگ

چنانچه شما نیز یکی از کنسول های playstation را در منزل دارید می بایست برای استفاده از فروشگاه playstation اقدام به خرید اعتبار PS5 هنگ کنگ نمایید. فقط پیش از خرید توجه شما را به چند نکته زیر جلب می نماییم.

1 ) شما خیلی راحت می توانید گیفت کارت psn هنگ کنگ را به نزیکان و رفقای خود هدیه دهید.

2 ) چون گیفت کارت psn هنگ کنگ تاریخ انقضاء ندارد پس بدون هیچ محدودیتی می توان از آن استفاده کرد.

3 ) کشور گیفت کارت playstation باید با ریجن اکانت playstation شما همخوانی داشته باشد به عبارت دیگر اعتبار PS5 هنگ کنگ فقط بر روی اکانت کشور هنگ کنگ قابل استفاده است.

4 ) شما نمی توانید برای بار دوم از یک گیفت کارت psn هنگ کنگ برای شارژ اکانت خود استفاده کنید و یا موجودی داخل آنرا به حساب فرد دیگری واریز کنید.

گیفت کارت psn هنگ کنگ ، برای کاربرانی مناسب است که می خواهند از امکانات پلی استیشن استور استفاده کنند. آنها می بایست این گیفت کارت را از فروشگاه پرشین گیفت کارت خریداری کنند.

هر چند که این گیفت کارت مربوط به کشور هنگ کنگ است اما در ایران نیز کاربرد دارد.

با خرید گیفت کارت psn هنگ کنگ خیلی راحت می توانید از تخفیف های فروشگاه playstation استفاده نمایید.

چنانچه قصد خرید اعتبار PS5 هنگ کنگ را دارید مواظب برخی از سایت های عرضه کننده این گیفت کارت باشید چون این استورهای متقلب اقدام به ارائه گیفت کارت های جعلی یا دزدی می نمایند که در صورت خرید و استفاده از آنها حساب کاربری شما برای همیشه بلاک می شود و اجازه دسترسی به آنرا نخواهید داشت.

اعتبارهای گیفت کارت psn هنگ کنگ

گیفت کارت های playstation مطابق با ارز همان کشور طراحی می شوند. گیمرهایی که قصد خرید گیفت کارت psn هنگ کنگ را دارند می بایست پرداختشان را بر اساس دلار هنگ کنگ انجام دهند.

به علت نوسانات ارزی در ایران نمی شود قیمت ثابتی برای این گیفت کارت تعیین کرد. گیفت کارت ps4 هنگ کنگ را در سایت پرشین گیفت کارت می ‌توانید با میزان موجودی های زیر خریداری کنید.

1 ) گیفت کارت 80 دلار psn هنگ کنگ

2 ) گیفت کارت 200 دلار psn هنگ کنگ

3 ) گیفت کارت 300 دلار psn هنگ کنگ

4 ) گیفت کارت 500 دلار psn هنگ کنگ

5 ) گیفت کارت 750 دلار psn هنگ کنگ

6 ) گیفت کارت ps پلاس 3 ماهه هنگ کنگ

7 ) گیفت کارت ps پلاس 1 ساله هنگ کنگ

به طور کلی دو نوع گیفت کارت psn هنگ کنگ در بازار موجود است: یکی گیفت کارت PSN یا معمولی هنگ کنگ که برای شارژ اکانت و خرید بازی بکار گرفته می شود و دومی که گیفت کارت playstation پلاس هنگ کنگ نام دارد و برای گیم های بر خط مورد استفاده قرار می گیرد.

محصولات مرتبط

در فروشگاه پرشین گیفت کارت می شود محصولات متنوعی را تهیه کرد. مانند :

1 ) ویباکس بازی فورتنایت

2 ) گیفت کارت EA Play برای MAC و PC

3 ) ویزا کارت مجازی

4 ) گیفت کارت اسکایپ

5 ) گیفت کارت های استیم والت

6 ) جم های بازی هی دی

7 ) یوسی بازی پابجی موبایل

8 ) گیفت کارت ریکستی

9 ) گیفت کارت بازی ویزارد 101

10 ) و غیره

ارتباط با بخش پشتیبانی پرشین گیفت کارت

فروشگاه اینترنتی پرشین گیفت کارت یک فروشگاه آنلاین است و همچنین یک نمایندگی معتبر در زمینه خرید گیفت کارت ps5 هنگ کنگ محسوب می شود که این گیفت کارت را با میزان اعتبار های مختلف به فروش می رساند.

اعتبار PS5 هنگ کنگ موجود در این فروشگاه تست شده می باشد و با توجه به مقدار اعتبار موجود در گیفت کارت ، اعتبار حساب کاربری شما در کمپانی سونی را شارژ می کند.

سایت پرشین گیفت کارت با داشتن سابقه درخشان خود در حوزه فروش گیفت کارت تا کنون توانسته رضایت مشتریان این سایت را جلب نماید و با تحویل فوری و قیمت مناسب در بین کاربر ها از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی و بر خط حتی در ایام تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان سایت پرشین گیفت کارت کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در باب خرید گیفت کارت ps4 هنگ کنگ را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت نمایید.