گیفت کارت PSN هند

گیفت کارت ps5 هند دارای تاریخ انقضا نمی باشد و با توجه به مقدار موجودی کارت می‌ شود اکانت خود را به همان میزان شارژ نمود یا پرداخت درون برنامه ‌ای انجام داد. گیفت کارت playstation با ریجن هند قابلیت redeem در حساب کاربری هند با آی پی هند را دارد.

اگر گیفت کارت پلی استیشن PSN هند را خریداری نمایید می توانید از امکانات زیر بهره مند شوید:

1 ) بازی های رایگان پلی استیشن: کمپانی سونی به صورت ماهیانه گیم هایی را به صورت رایگان در اختیار صاحبان گیفت کارت ps5 هند قرار می دهد و آنها می توانند از این گیم ها استفاده کنند.

2 ) بخش محبوب تریال: در این بخش گیم هایی را قرار می دهند که قادر خواهید بود به مدت یک ساعت آنرا به صورت رایگان تجربه کنید و چنانچه مورد پسندتان بود می توانید آنرا تهیه نمایید.

3 ) آپدیت هوشمندانه کنسول های پلی استیشن بدون پرداخت هزینه : جهت استفاده از این سرویس تنها باید به عضویت پلی استیشن استور درآیید تا بتوانید کنسول خود را آپدیت کنید. البته اگر مایل نیستید کنسول با ارزش خود را از خانه به بیرون پرتاب کنید آن هم وقتی که می شود به این آسانی آنرا به روز رسانی کرد.

4 ) خرید گیم های پلی استیشن طبق قیمت شرکت سونی: شما به کمک گیفت کارت پلی استیشن ps5 هند می توانید به راحتی از فروشگاه پلی استیشن گیم مورد نظرتان را با قیمت مصوب شرکت سونی خریداری کنید.

گیفت کارت های PS5 هند

سایت پرشین گیفت کارت به شما پیشنهاد می کند که گیفت کارت پلی استیشن PSN هند با موجودی بالاتر را خریداری کنید.

چون اگر شما گیفت کارت ارزان تر را تهیه کرده باشید و تمایل داشته باشید تا ماه بعد مجدداٌ گیفت کارت دیگری را خریداری کنید مجبور خواهید بود که گیفت کارت را به بهای ارز همان روز تهیه کنید زیرا دچار نوسانات ارزی شده است.

ولی با خرید گیفت کارت گرانتر ps5 هند دیگر نگران نوسانات ارزی نخواهید بود چون آنرا پیشتر خریداری کرده اید. گیفت کارت PSN هند همانطور که قبلاٌ هم گفته شد تاریخ انقضاء ندارد و تا پایان موجودی آن می شود از این گیفت کارت استفاده کرد.

گیفت کارت ps5 هند در بسته های زیر از فروشگاه پرشین گیفت کارت قابل خریداری می باشد.

1 ) گیفت کارت 500 روپیه PSN هند

2 ) گیفت کارت 1000 روپیه PSN هند

3 ) گیفت کارت 1500 روپیه PSN هند

4 ) گیفت کارت 2000 روپیه PSN هند

5 ) گیفت کارت 2500 روپیه PSN هند

6 ) گیفت کارت 4000 روپیه PSN هند

برای فعال کردن گیفت کارت PSN هند باید مراحل زیر را دنبال کنید :

1 ) پیش از هر کاری باید یک اکانت playstation با ریجن هند بسازید.

2 ) در قدم بعدی باید آدرس کشور مورد نظرتان را وارد کنید.

3 ) برای تایید اکانت خود می بایست به ایمیل خود رجوع کنید و گزینه verify را کلیک کنید.

4 ) حالا در این مرحله کد گیفت کارت ps5 هند خریداری شده خود را در قسمت ردیم وارد کنید.

5 ) اکنون حساب کاربری PSN هند شما با موفقیت شارژ شده است.

پس از اینکه گیفت کارت ps5 هند را فعال کردید کل موجودی آن به اکانت شما در playstation منتقل می شود و به وسیله آن می توانید از فروشگاه playstation بازی خریداری نمایید.

در استفاده از گیفت کارت PSN هند هیچ محدودیتی در زمان وجود ندارد و به آسانی می توانید آنرا به عزیزان خود هدیه دهید.

کنسول playstation یک محصول محبوب از شرکت سونی است که طرفداران بسیاری از سراسر دنیا دارد.

با تهیه گیفت کارت ps5 هند شما می توانید اکانت ps5 خود را شارژ کنید و از مارکت playstation ، گیم های مختلف ، DLC ، Theme و سایر محصولات موجود در فروشگاه playstation را خریداری نمایید. فروشگاه playstation یک شبکه از گیمرهای کنسول سونی است که تا الان بیش از 113 میلیون عضو فعال دارد.

منظور از ریجن گیفت کارت playstation ، منطقه جغرافیایی می باشد که این کارت شارژ برای آن ساخته شده است. بنابراین در هنگام خرید گیفت کارت PSN هند باید به هماهنگ بودن ریجن آن با ریجن اکانت خود توجه کنید. زیرا در غیر این صورت گیفت کارت خریداری شده شما از درجه اعتبار ساقط می شود و اکانتتان نیز برای همیشه مسدود خواهد شد.

شما می ‌توانید با خرید گیفت کارت ps5 هند به صورت اورجینال از فروشگاه پرشین گیفت کارت با خیال آسوده اقدام به فعال سازی آن نمایید.

سایر محصولات

در فروشگاه پرشین گیفت کارت محصولات متنوعی پیدا می شوند. مانند :

1 ) گیفت کارت Best Buy

2 ) گیفت کارت ریکستی

3 ) گیفت کارت بازی ویزارد 101

4 ) گیفت کارت های نتفلیکس

5 ) جم بازی آگاری دات آی او

6 ) گیفت کارت مولتی گیم کارت

7 ) گیفت کارت های اسپاتیفای

8 ) گیفت کارت های آمازون

9 ) گیفت کارت های لیگ آف لجندز

10 ) و بسیاری دیگر از محصولات متنوع فروشگاه پرشین گیفت کارت

خدمات فروشگاه اینترنتی پرشین گیفت کارت

فروشگاه پرشین گیفت کارت با سابقه موفق در ارائه خدماتی نظیر فروش انواع گیفت کارت و جم اورجینال و سرویس ها و آیتم های جانبی مربوط به بازی های آنلاین و همچنین سایر خدمات مانند خرید گیفت کارت ps5 هند با قیمت مناسب و پشتیبانی 24 ساعته و آنلاین در 7 روز هفته و تحویل آنی در خدمت شماست.

شما پس از خرید گیفت کارت ps5 هند از فروشگاه پرشین گیفت کارت ، آنرا در اسرع وقت و با کمترین قیمت و به صورت فوری تحویل خواهید گرفت.

لازم به ذکر است که بخش پشتیبان این سایت در ساعات مشخص پاسخگوی سوالات شما در زمینه خرید گیفت کارت PSN هند می باشد.

در صورت بروز هر مشکل و یا داشتن هر سوالی در مورد خرید گیفت کارت ps5 هند می توانید آنرا با بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت در میان بگذارید و پاسخ لازم را دریافت نمایید. ضمن اینکه شما می توانید از زمان ثبت سفارش تا زمان تحویل محصول و حتی قبل و بعد از آن از همراهی پشتیبان پرشین گیفت کارت استفاده کنید.