گیفت کارت psn فنلاند

در بعضی از سایت ها گیفت کارت پلی استیشن با قالب های زیر ارائه می شوند.

گیفت کارت رایگان ، فروش پلاس هکی ، پلی استیشن پلاس مجانی ، کارت شارژ رایگانPSN  ، اکانت هکی پلاسPS4  ، اشتراک پلاس رایگان درPS4  ، کد پلاس مجانی و غیره. لازم به ذکر است که استفاده از این گیفت کارت های جعلی موجب بلاک شدن حساب کاربری پلی استیشن نتورک شما می شود.

لذا برای تهیه گیفت کارت اصلی و قانونی پلی استیشن فنلاند به سایت پرشین گیفت کارت مراجعه کنید و بسته مورد نطرتان را خریداری نمایید.

اگر به دنبال یک گیفت کارت محبوب و کارآمد هستید ما به شما گیفت کارت ps4 فنلاند را پیشنهاد می کنیم که به وسیله آن می توانید اکانت خود را به راحتی شارژ کنید و پس از آن به پلی استیشن استور مراجعه فرمایید.

فروشگاه پرشین گیفت کارت با ارائه گیفت کارت اورجینال پلی استیشن فنلاند توانسته رضایت کاربران خود را جلب نماید. به یاد داشته باشید که در هنگام ردیم کردن گیفت کارت PS فنلاند دقت کنید تا به اشتباه کد را وارد نکنید. پس از ثبت سفارش گیفت کارت مورد نظر ، کد دیجیتالی آن در اسرع وقت به دست شما خواهد رسید.

خرید گیفت کارت psn فنلاند

با خرید گیفت کارت psn فنلاند می توانید به فروشگاه پلی استیشن فنلاند مراجعه کنید و از امکانات آن استفاده نمایید.

برای فرجام این کار شما باید حساب پلی استیشن فنلاند خود را شارژ نمایید و پس از شارژ شدن اکانت خود برای استفاده از محصولاتی همچون: انواع بازی ، فیلم ، دیتای گیم ها ، جم ، سریال ها و غیره اقدام کنید. پس از خرید محصول از فروشگاه پلی استیشن به راحتی می توانید آنرا بر روی کنسول های پلی استیشن اجرا نمایید.

با خرید گیفت کارت psn فنلاند از فروشگاه پرشین گیفت کارت می توانید از آن به عنوان یک وسیله برای خرید از استور پلی استیشن استفاده نمایید.

با تهیه Gift Card پلی استیشن فنلاند که یکی از ابزارهای خرید بازی است ، از طریق کمپانی Sony برای گیمرها و کاربران پلی استیشن به بازار معرفی شد که با توجه به مقدار موجودی گیفت کارت می توانید از Play Station Store خرید کنید.

چون ایران دچار تحریم است نمی شود به راحتی از ویزا کارت و امثال آن برای شارژ اکانت پلی استیشن استفاده کرد و راهی نیست جز استفاده از گیفت کارت ps4 فنلاند. به راحتی و بدون مشکل می شود از این گیفت کارت برای شارژ اکانت خود استفاده کرد.

اعتبارهای گیفت کارت ps4 فنلاند

گیفت کارت psn فنلاند با میزان اعتبارهای زیر در فهرست کالاهای فروشگاه پرشین گیفت کارت قرار داده شده است.

1 ) گیفت کارت 20 یورو psn فنلاند

2 ) گیفت کارت 50 یورو psn فنلاند

3 ) گیفت کارت 3 ماهه ps پلاس فنلاند

4 ) گیفت کارت 12 ماهه ps پلاس فنلاند

با تهیه این گیفت کارت می توانید به محتواهای درون بازی ها نیز دست پیدا کنید. پس از شارژ اکانت خود تا 150 دلار و یا معادل آن می توانید بدون هیچ ایرادی به مارکت پلی استیشن مراجعه کنید و اقدام به خرید محصول مورد نظر نمایید.

فراموش نکنید که گیفت کارت psn فنلاند فقط بر روی اکانت های همین کشور فعال می شود. به وسیله کنسول ، سایت پلی استیشن و یا فروشگاه پلی استیشن اکانت خود را شارژ نمایید. چنانچه در حین فعال سازی با سوال و یا مشکلی روبرو شدید با یخش پشتیبان پرشین گیفت کارت تماس بگیرید.

شما جهت استفاده از محصولات استور سونی نیاز به تهیه گیفت کارت ps4 فنلاند دارید تا بتوانید به کمک آن بازی تهیه کنید ، تم بازی خریداری کنید ، انواع جم ها را دریافت کنید و یا ابزار به دست آورید.

محصولات مرتبط

در فروشگاه پرشین گیفت کارت شما می توانید علاوه بر خرید گیفت کارت psn فنلاند از دیگر کالاهای موجود در این فروشگاه دیدن و محصول مورد نیاز را خریداری نمایید. مانند :

1 ) تیکیت بازی last island of survival

2 ) گیفت کارت بازی لیگ آف لجندز

3 ) گیفت کارت های اسپاتیفای

4 ) گیفت کارت بازی سیلک رود

5 ) گیفت کارت ریزر گلد آمریکا

6 ) گیفت کارت یوسی بازی پابجی موبایل

7 ) گیفت کارت های گوگل پلی

8 ) گیفت کارت مولتی گیم کارت

9 ) گیفت کارت های آمازون

10 ) و بسیاری دیگر از محصولات پرشین گیفت کارت

ارتباط با بخش پشتیبانی وبسایت

در زمان خرید گیفت کارت از فروشگاه پرشین گیفت کارت باید به نوع گیفت کارت ، ریجن گیفت کارت و موجودی گیفت کارت توجه فرمایید. در صورت عدم توجه به این نکته ، گیفت کارت خریداری شده قابل معاوضه و عودت نمی باشد.

گیفت کارت ها انواع مختلفی دارند که برای رفاه حال کاربرها طراحی شده اند که یکی از آنها گیفت کارت ps4 فنلاند می باشد.

سایت اینترنتی پرشین گیفت کارت ، فروشگاه انواع گیفت کارت های اورجینال است که به عنوان یک سایت معتبر برای خرید گیفت کارت ps4 فنلاند به همراه تیم پشتیبان خبره خود آماده ارائه خدمات به شما کاربران گرامی می باشد.

شما بعد از خرید گیفت کارت psn فنلاند از فروشگاه پرشین گیفت کارت ، آنرا در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین قیمت و به صورت فوری تحویل خواهید گرفت.

همچنین شما می توانید به صورت 24 ساعته و آنلاین حتی در ایام تعطیل و در زمان های مشخص از بخش پشتیبان سایت پرشین گیفت کارت کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در مورد خرید گیفت کارت پلی استیشن فنلاند را با این بخش در میان بگذارید و در سریع ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت نمایید.

پیشنهاد ما جهت خرید گیفت کارت psn فنلاند ، فروشگاه پرشین گیفت کارت است که تمامی مراحل خرید را به بهترین شکل برای شما فراهم کرده ‌است. شما با مراجعه به سایت پرشین گیفت کارت می توانید به راحتی تنها با زدن چند کلیک ، گیفت کارت psn فنلاند را تهیه کنید و پنجره ای جدید را رو به سوی PSN باز نمایید.

امیدواریم که این مقاله توانسته باشد شما را با گیفت کارت psn فنلاند آشنا سازد و شما را برای خریداری این گیفت کارت راهنمایی کند.