گیفت کارت پلی استیشن عمان

از اولین نسخه کنسول پلی استیشن فقط 200 دستگاه ساخته شد که خصوصیت اجرای کارتریج های سوپر نینتندو را داشت.

این نوع از کنسول پلی استیشن می توانست سی دی های صوتی را هم اجرا کند و با کامپیوترهای خانگی هم ، همخوانی داشت. اما در سال 1994 کنسول دیگری را شرکت سونی طراحی کرد به نام PSX که فقط می توانست بازی هایی را اجرا کند که به وسیله سی دی اجرا می شوند و با بازی های سوپر نینتندو هم سازگار نبود.

بیشترین فروش شرکت سونی در تاریخ 20 ژوئیه سال 2008 رقم خورد که بیش از 102 میلیون کنسول پلی استیشن را به فروش رساند.

خدمات گیفت کارت psn عمان

برای اینکه بتوانید با خدمات و کاربردهای گیفت کارت PSN عمان آشنا شوید موارد زیر را مشاهده کنید.

1 ) شما بعد از خرید گیفت کارت PlayStation عمان می توانید به راحتی انواع Game های جدید مارکت پلی استیشن عمان را خریداری نمایید و یا اقدام به پیش خرید برخی از گیم ها کنید.

2 ) با تهیه این گیفت کارت می شود از بازی های غیر پولی موجود در پلی اسیتشن استور عمان استفاده کنید.

3 ) به علت اینکه گیفت کارت PS4 عمان تاریخ مصرف ندارد می توان آنرا به عزیزان و دوستان خود هدیه داد.

4 ) گیفت کارت پلی استیشن عمان را می شود به راحتی و بی هیچ محدودیتی مورد استفاده قرار داد.

5 ) به همراهی این گیفت کارت می توانید سریال های جدید دنیا را تماشا نمایید و از مشاهده آنها لذت ببرید.

6 ) به وسیله این کارت هدیه پلی استیشن عمان می توانید محصولات صوتی موجود در PS استور عمان را خریداری نمایید.

7 ) از دیگر عملکردهای این کارت شارژ می توان به خرید جم برای گیم ها اشاره نمود تا به وسیله این جم ها بشود مراحل رشد در بازی را به سرعت طی نمود.

8 ) به وسیله گیفت کارت PS4 عمان می توان برای PES ، امتیاز تهیه نمود و یا برای FIFA ، باشگاه ها را التیمیت کرد.

9 ) جهت خرید طلا Gameهایی مثل World of Tanks باید گیفت کارت Play Station عمان را خریداری کرد.

10 ) برای تماشای به روز ترین فیلم های جهان باید اقدام به تهیه Gift Card پلی استیشن عمان نمود.

11 ) و بسیاری دیگر از امکانات فروشگاه پلی استیشن عمان.

نکاتی مهم هنگام Redeem کردن و خرید گیفت کارت PS4 عمان

اگر می خواهید گیفت کارت PSN عمان را خریداری کنید ، باید به یک سری از تذکرات توجه کنید تا دچار معضل نشوید. برخی از کارت های هدیه پلی استیشن به شکل فیزیکی به فروش می‌رسند و اصطلاحاٌ دارای اسکن هستند.

اما اکثر آنها همچون گیفت کارت playstation عمان دیجیتالی به فروش می رسند و فاقد اسکن هستند. بنابراین اگر هنگام تهیه کارت پلی استیشن اسکنی برایتان ارائه نشد، نگران جعلی یا هکی بودن آن نباشید.

تمام گیفت کارت‌ ها غیر قابل استرداد و یا تعویض هستند و پس از خرید ، به هیچ وجه پس گرفته نمی شوند. برای همین کاربرها باید در هنگام خرید دقت کافی داشته باشند تا بعدها دچار معضل نشوند.

مطابقت کشور اکانت و ریجن گیفت کارت تذکر مهم دیگری است که می بایست به آن توجه شود. اگر ریجن‌ها با یکدیگر یکسان نباشند ، در زمان ردیم با ارور نامعتبر بودن مواجه می شوید. برای تهیه گیفت کارت PS4 عمان و هر نوع کالای دیجیتالی دیگری ، بهتر است به فروشگاه های معتبر و قابل اطمینان مراجعه کنید. زیرا که خرید از سایت‌ های نا امن ممکن است شما را به زحمت بیاندازند و مشکلاتی برای اکانت شما ایجاد کنند.

اعتبارهای گیفت کارت psn عمان

پس برای خرید گیفت کارت اورجینال PS4 عمان به فروشگاه امن پرشین گیفت کارت مراجعه نمایید و اقدام به خرید بسته مورد نظر کنید.

1 ) گیفت کارت 5 دلاری ps4 عمان

2 ) گیفت کارت 10 دلاری ps4 عمان

3 ) گیفت کارت 20 دلاری ps4 عمان

4 ) گیفت کارت 50 دلاری ps4 عمان

5 ) گیفت کارت 1 ماهه ps پلاس عمان

6 ) گیفت کارت 3 ماهه ps پلاس عمان

7 ) گیفت کارت 1 ساله ps پلاس عمان

سایر محصولات

همچنین شما می توانید به همراه خرید این گیفت کارت محبوب از سایر محصولات فروشگاه پرشین گیفت کارت ، کالا و یا کالاهایی را خریداری نمایید. مانند :

1 ) گیفت کارت های آمازون

2 ) گیفت کارت ویزا کارت آمریکا

3 ) گیفت کارت بازی آگاری دات آی او

4 ) سی پی بازی کال آف دیوتی موبایل

5 ) گیفت کارت ریوت اکسس

6 ) گیفت کارت بتل نت بلیزارد

7 ) گیفت کارت ebay

8 ) اپل آی دی وریفای شده آمریکا

9 ) گیفت کارت گیم استاپ

10 ) و بسیاری دیگر

ارتباط با بخش پشتیبانی وبسایت

سایت اینترنتی پرشین گیفت کارت ، فروشگاه انواع گیفت کارت های اورجینال است که به عنوان یک سایت معتبر برای خرید گیفت کارت playstation عمان به همراه تیم پشتیبان خبره خود آماده ارائه خدمات به شما کاربران گرامی می باشد.

شما بعد از خرید گیفت کارت PS4 عمان از فروشگاه پرشین گیفت کارت ، آنرا در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین قیمت و به صورت فوری تحویل خواهید گرفت.

همچنین شما می توانید به صورت 24 ساعته و آنلاین حتی در ایام تعطیل و در زمان های مشخص از بخش پشتیبان سایت پرشین گیفت کارت کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در مورد خرید گیفت کارت PS4 عمان را با این بخش در میان بگذارید و در سریع ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت نمایید.

پیشنهاد ما جهت خرید گیفت کارت playstation عمان ، فروشگاه پرشین گیفت کارت است که تمامی مراحل خرید را به بهترین شکل برای شما فراهم کرده ‌است. شما با مراجعه به سایت پرشین گیفت کارت می توانید به راحتی تنها با زدن چند کلیک ، گیفت کارت PS4 عمان را تهیه کنید و پنجره ای جدید را رو به سوی Play Station باز نمایید.

امیدواریم که این مقاله توانسته باشد شما را با گیفت کارت پلی استیشن عمان آشنا سازد و شما را برای خریداری این گیفت کارت راهنمایی کند.